مقآلات آموزشی گوگل ادز مقدماتی

جذب مخاطب بیشتر از سرچ گوگل با کلمات کلیدی

زمان مطالعه: 5 دقیقه

کلمات کلیدی می توانند به شما کمک کنند تا در کوتاه ترین زمان بتوانید به عنوان یکی از انتخاب های گوگل معرفی شوید. اما بسیاری از کسب و کارها از تبلیغات در گوگل استفاده می کنند تا بتوانند مخاطبین بیشتری را به خود جذب کنند. در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه استفاده از کلمه کلیدی در تولید محتوا آشنا کنیم و بررسی کنیم که چگونه می توان از کلمات کلیدی برای رسیدن به هدف استفاده کرد؟ همچنین با خدماتی که گوگل در این زمینه ارائه می دهد بیشتر آشنا خواهیم شد. در واقع گوگل به شما امکاناتی ارائه می دهد تا بتوانید همسو بودن کلمات کلیدی انتخابی خود را با موضوعات انتخاب کرده مشاهده کرده و بر این اساس تبلیغات گوگل خود را انجام دهید. باید به یاد داشته باشید که این روش ها گسترده هستند و هر کاربر می تواند نسبت به استفاده از کلمات کلیدی در طیف بسیار گسترده ای استفاده نماید. در صورتی که علاقمند به استفاده از این خدمات هستید، این مقاله می تواند برای شما گزینه ای مناسب به شمار رود و در صورتی که قصد دارید از خدمات گوگل برای گسترش کسب و کار خود استفاده کنید، ادامه این مطلب برای شما مناسب است.

کلمه کلیدی

گزینه های گوگل برای انتخاب کلمات کلیدی

گوگل برای اینکه کاربران بتوانند به سادگی کلمات کلیدی مدنظر خود را انتخاب کنند امکانات مختلفی را در اختیار قرار داده است. شما می توانید از این ابزار برای استفاده در سنجش کارایی یک کلمات کلیدی استفاده کنید. برای مثال استفاده از ابزار چالش گسترده می تواند به شما کمک کند تا ارزش کلمه کلیدی مد نظر خود را با سایر کلمات کلیدی بسنجید. برای مثال کلمات کلیدی هم رده و کلمات کلیدی با غلط املایی که جستجوی بسیار گسترده ای را داشته اند را با کلمات کلیدی مورد نظر خود را مقایسه کرده و به اطلاع شما می رساند. نرخ چالش گسترده نیز مانند چالش گسترده کارایی داشته و کلمات کلیدی مورد نظر شما را با سایر کلمات کلیدی مورد بررسی دو به دو قرار داده و به اطلاع شما می رساند. عبارت دقیق، چالش دقیق و چالش منفی نیز از دیگر مواردی است که کارایی زیادی برای شما دارند و در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری در زمینه کلمات کلیدی داشته باشید و بدانید که آیا کلمات مورد نظر شما کارایی لازم را خواهد داشت می توانید از این روش های اعلام شده استفاده کنید. در ادامه بیشتر در این مورد توضیح خواهیم داد.

حتما مطالعه کنید
نکات کلیدی بهینه سازی گوگل ads

ابزار گوگل برای به دست آوردن کلمات کلیدی

استفاده از علامت + در ابزار گوگل

زمانی که شما می خواهید از کلمات ترکیبی در ابزار گوگل برای به دست آوردن کلمات کلیدی استفاده کنید باید دقت داشته باشید که این کلمات باید با استفاده از علامت + از یکدیگر جدا شوند. برای مثال خرید کلا زنان را در صورتی که می خواهید در گوگل سرچ کنید و از ابزارهای معرفی شده بالا استفاده کنید می توانید این کلمات را از یکدیگر جدا کنید. این کار باعث می شود که تمامی کلمات به صورت جداگانه بررسی شود و برترین عناوین و کلمات کلیدی به شما معرفی شود. به طور کلی می توان گفت که این ابزار به عنوان یکی از پیشرفته ترین روش هایی است که برای به دست آوردن کلمات کلیدی جدید می تواند مورد استفاده قرار گیرد و در صورتی که می خواهید بهترین و پر تاثیر ترین کلمات کلیدی را دریافت کرده و نسبت به ایجاد محتوا اقدام کنید. این خدمات به خصوص برای کسانی که قصد دارند Google Adwords را برای گسترش کسب و کار خود انتخاب کنند می تواند گزینه ای مناسب به شمار رود. در ادامه بیشتر در زمینه اهمیت استفاده از کلمات کلیدی با شما صحبت خواهیم کرد و اطلاعات بیشتری در این زمینه با شما در میان خواهیم گذاشت.

کلمه کلیدی

مثال هایی در زمینه استفاده مناسب از کلمات کلیدی

تصور کنید که شما می خواهید در یک زمینه کاری محتوا تولید کرده و یا صفحه ای ایجاد کنید و سپس با استفاده از خدمات گوگل به عنوان یک تبلیغ آن را ارائه دهید. در این صورت ممکن است که نتایج دریافتی شما کارایی زیادی نداشته باشند و به طور گسترده نتوانید مخاطب جذب کنید که این امر برای هیچ کسب و کاری خوب نیست. به همین دلیل گوگل ابزاری را معرفی کرده است که می تواند برای انتخاب مناسب تر کلمات کلیدی تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. برای مثال می توانید کلمات کلیدی مدنظر خود را وارد کنید و سپس بیشترین جستجو در گوگل بر اساس موضوع وارد کرده را مشاهده کنید که یکی از برترین قابلیت های این ابزار به شمار می رود. به این ترتیب می توانید از خدمات گوگل به صورت مطمئن استفاده کنید و به طور کلی می توان گفت که این روش می تواند بهترین راه برای شما باشد. همچنین می توانید از روش هایی مانند استفاده از + نسبت به گسترده تر کردن کلمات کلیدی وارد شده اقدام کنید. به طور کلی استفاده از این روش برای تمامی کسب و کارهای اینترنتی و سایت ها برای بهینه سازی بهتر می تواند گزینه ای مناسب به شمار رود.

حتما مطالعه کنید
هدف قرار دادن در گوگل adsبا درآمد خانوار

کلمات کلیدی

کلام آخر

استفاده از کلمات کلیدی بخش گسترده ای از جذب مخاطب شما به شمار می رود و در بهینه سازی سایت شما تاثیر بسیار زیادی دارد. همچنین در صورت تمایل می توانید از خدمات گوگل ادوردز برای داشتن تبلیغات مناسب تر استفاده کنید ولی به راستی آیا کلمات کلیدی انتخاب شده توسط شما می تواند مناسب باشد؟ در این مقاله شما را با مهم ترین روش ها و ابزارهایی که می توانید با استفاده از آن ها کلمات کلیدی مورد نظر خود را انتخاب کنید را با شما آشنا کردیم و شما می توانید با استفاده از این روش به سادگی کلمات کلیدی مورد نظر خود را انتخاب کرده و از آن برای تبلیغات گسترده استفاده کنید. به طور گوگل ادوردز را می توان یکی از برترین ابزاری دانست که امروزه بسیار مورد استفاده بوده و دسترسی شما را برای داشتن بهینه سازی و تولید محتوا باز تر می کند. همچنین این ابزار به شما کمک می کنند تا بتوانید یک کسب و کار موفق با تعداد بالایی از مخاطبین را داشته باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا