مقالات تبلیغات آنلاین

برای بازاریابی خوب نیازمند یک نام دامنه خوب هستیم | نام دامنه سایت چی خوبه | ادوردز20

بهترین نام برای دامنه سایت چیست؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

برای بازاریابی خوب نیازمند یک نام دامنه خوب هستیم

برای بازاریابی خوب نیازمند یک نام دامنه خوب هستیم حالا چی بزاریم خوبه؟ داشتن نام دامنه مناسب ضروری است، نام دامنه شما این است که بازدید کنندگان چگونه وب سایت شما را پیدا می کنند.

در مواد چاپی شما نشان داده می شود و همچنین با افزایش شناخت برند شما، هم به صورت آنلاین و هم آفلاین به اشتراک گذاشته می شود. نام دامنه نامناسب تاثیر گسترده منفی در تلاش های آنلاین و آفلاین شما دارد. یک نام دامنه خوب مرتبط، به یاد ماندنی و قابل استفاده است.

بنابراین بیایید در مورد مرتبط صحبت کنیم. نام دامنه شما باید مربوط به تجارت شما باشد. به طور معمول این نام تجاری شما خواهد بود، اما در برخی شرایط ممکن است کمی گسترده تر باشد.

اگر نام کسب و کار شما خیلی طولانی است، ممکن است لازم باشد آن را خلاقانه کوتاه کنید، در حالی که هنوز در مارک باقی مانده است.

بنابراین، برای مثال، اگر نام تجاری ما زمین گلف سانتا باربارا باشد، ممکن است نام دامنه را اس. بی دات کام انتخاب کنیم. اکنون اس. بی دات کام. برای تلاش های بازاریابی ما برای دستیابی به قابلیت یادآوری بسیار مناسب است، اما ممکن است با استفاده از یک کلمه کلیدی، دامنه غنی مانند سانتا باربارا گلف دات کام ارزش سئو بیشتری کسب کنیم.

در آن شرایط، هر دو را می خریدم. من به سادگی اس. بی گلف دات کام را به سانتا باربارا گلف دات کام هدایت می کنم و بعد تمام تلاش های خود را در دامنه طولانی تر متمرکز می کنم.

شما در واقع فقط وقتی دامنه کوتاه را در بازاریابی خود نمایش می دهید از آن استفاده می کنید. اکنون، من پیشنهاد نمی کنم که یک دسته دامنه بخرید و آنها را برای گرفتن کلمات کلیدی به همدیگر هدایت کنید.

در واقع این به سئو شما کمک نمی کند. شما باید تمام تلاش خود را پشت نام دامنه ای که می خواهید رتبه بندی کنید قرار دهید. پس فقط داشتن آنها و نشان دادن مکان های آنها، ارزش دیگری در طرف مقابل نخواهد داشت.

اگر به عنوان مثال، تجارت شما برد اتوموتیو نامیده شود، من می توانم دامنه برد اتو دات کام را بخرم اما سانتا باربارا علی رغم تمایل من برای دستیابی به مزیت کلمه کلیدی مرتبط نیست.

هرچه نام دامنه شما بیشتر مرتبط باشد، حتی برای سئو نیز بهتر است. بنابراین آنچه را که منطقی است به بازار هدف خود ادامه دهید. آن را به یادماندنی کنید و این کار را با کوتاه نگه داشتن آن، استفاده از اصطلاحات ساده و انتخاب رایج ترین پسوند انجام می دهید.

اکنون، وقتی در مورد پسوندها صحبت می کنم، به دات کام، دات نت، دات ارگ اشاره می کنم و امروزه دات کام هنوز هم برتر است و اکثر مردم به طور غریزی دات کام را تایپ می کنند. حتی اگر دات نت یا دات ارگ را لیست کرده اید، ایده آل این است که همیشه دات کام را انتخاب و داشته باشید.

بنابراین اگر به عنوان مثال گلف دات نت را انتخاب کنید، ممکن است رقیب شما گلف دات کام را انتخاب کرده باشد و به آنها کمک می کند تا وقتی بازدید کننده شما پسوند صحیح را به خاطر نمی آورد، به سایت آن ها جذب شود.

اکنون برخی از کشورها پسوندهای خاصی دارند مانند دات ام اکس یا دات کو دات یو کی یا از مواردی که در منطقه شما بسیار گسترده است استفاده کنید.

اگر هجی یا تلفظ نام تجاری مشکلی داشته باشید، در آخر نام دامنه ای کمتر خاطره انگیز خواهید داشت. درعوض، می خواهید نام دامنه دیگری را امتحان کنید که همچنان احساس برند شما را حفظ کند و سرانجام، دامنه باید قابل استفاده باشد.

اگر شما پیشوندهای دیگری غیر از دبیلو دبیلو دبیلو مثلا خط تیره به آن اضافه کنید، توانایی بازدید کنندگان برای رسیدن به وب سایت شما کاهش می یابد. بهترین نام دامنه کوتاه و فاقد نویسه های خاص است.

بنابراین پس از انتخاب نام دامنه خود، توصیه می کنم چندین تغییر و پسوند را خریداری کنید تا از ثبت آنها توسط دیگران جلوگیری شود.

همچنین، اگر از یک شماره در دامنه خود استفاده می کنید، خرید یک نسخه با اعداد مشخص شده برای جلوگیری از هرگونه عوارض هنگام اشتراک نام دامنه از طریق دهان به دهان ایده بدی نیست.

اگر نام دامنه شما در دسترس نیست، ممکن است ارزش داشته باشد که با مالک فعلی تماس بگیرید تا در مورد هزینه های خرید آن سوال کنید. اگر نمی توانید اطلاعات تماس آنها را در وب سایت آنها پیدا کنید، می توانید با اجرای هووایز مالک ثبت شده آن را بیابید.

برای بازاریابی خوب نیازمند یک نام دامنه خوب هستیم

ابزارهایی را برای این کار پیدا خواهید کرد که هووایز دات نت است یا هوو دات ایز پس از شروع بازاریابی، تغییر نام دامنه دشوار است. بنابراین گزینه های خود را ارزیابی کنید و بهترین انتخاب را برای تجارت خود انجام دهید.

Rate this post
حتما مطالعه کنید
موفقیت در بازاریابی جستجو و نمایش 34#

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا