مقالات تبلیغات آنلاین

تاثیر بازاریابی تصویری | اهمیت بازاریابی تصویری در شبکه های اجتماعی و تبلیغات سیما

زمان مطالعه: 5 دقیقه

تاثیر بازاریابی تصویری

تاثیر بازاریابی تصویری  چقدر است؟ بازاریابی تصویری یکی از روش‌های مناسب برای بازاریابی آنلاین می‌باشد، در این نوع بازاریابی، محتوا به صورت ویدئویی تولید و در سایت‌های مختلف بارگذاری می‌شود.

در بازاریابی تصویری محصولات با توجه به درخواست کارفرما تولید و در سایت قرار می گیرد، مراجعه کنندگان به وب سایت با توجه به نوع تبلیغ محصول اقدام به خرید آن می‌کنند.

شما از طریق بازاریابی آنلاین می توانید ویدیویی مناسب با محصول خود تولید کرده و با نام تجاری آن برای یک تبلیغ بهینه در گوگل استفاده می‌شود. در صورتی که یک ویدیو نام تجاری مناسب داشته باشد در ساعت‌های اولیه دارای بیشترین بازدید کننده خواهد بود.

انجام تبلیغات به روش بازاریابی آنلاین بهترین نوع تبلیغات است که بیشترین سوددهی در تبلیغات را دارد. در روش ویدئو مارکتینگ فیلم تبلیغاتی که به بیننده نشان داده می شود می تواند تاثیری دو جندان داشته باشد و جذب مشتری خوبی انجام شود.

تاثیر بازاریابی تصویری

در بازاریابی تصویری بازاریاب به دنبال چیست؟

• آشنا کردن مستمع با کسب و کار و بازگو کردن نکات مثبت و منفی

• معرفی محصول و آموزش به مشتریان

• بازاریابی تصویری جهت استفاده یک ابزار یا محصول تولید می‌شود.

• مواردی لازم برای تعمیر محصول ارائه می‌شود.

• آموزش‌ها در ارتباط با یک محصول است.

• معرفی یک مجموعه که کارهای مختلفی انجام می‌دهند.

تاثیر بازاریابی تصویری

نحوه اجرا بازاریابی تصویری

تاثیر بازاریابی تصویری نیاز به حرفه‌ای بودن در ساخت ویدئو دارد، برخی از بازاریاب‌ها کمتر از بازاریابی آنلاین به این روش استفاده می‌کنند و دلیل آن مهم بودن کیفیت ویدیو است. فعالیت داشتن در بازاریابی تصویری نیاز به تبلور در زمینه انیمیشین و ساخت فیلم دارد.

حتما مطالعه کنید
قطعات یک بازاریابی دیجیتال | این روش چه نقشی در تبلیغات دارد؟ | ادوردز 20

در ابتدا باید برای محتوای ویدیویی با کیفیت از شرکت‌های تولید فیلم تبلیغاتی کمک گرفت و مطمعنا کار شما از این طریق بالاترین کیفیت خود را خواهد داشت.

افرادی که خودشان بخواهند فیلم تبلیغاتی بسازند بایستی اطلاعاتی در این زمینه کسب کنند، تا بتوانند به راحتی جذب مشتری نمایند. اگر یک فروشگاه آنلاین دارید، به راحتی فیلم‌های تبلیغاتی را بارگذاری کنید و در کنارش از یک وبلاگ و لینک فروشگاه استفاده کنید. برخی از شرکت‌های تبلیغاتی این روش را نمی‌پسندد و اعتقاد دارند فیلم موجب حجیم شدن وب سایت می‌شود.

توصیه‌ی ما به افرادی که قصد ساخت محتوای تصویری را دارند این است که فیلم خود را از طریق آپارات و یوتیوب به اشتراک بگذارند. در صورت تبلیغات برای مشتریانی که در داخل کشور هستند، بهترین گزینه آپارات و برای مشتریان بین المللی، بهتر است که از یوتیوب استفاده شود.

برای اقدام به بازاریابی تصویری خود می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی مختلف استفاده نمایید. از جمله شبکه‌های اجتماعی شامل فیس بوک، توییتر، یوتیوب، اینستاگرام و اسنب چت می‌باشد که موارد مناسبی برای بازاریابی آنلاین می‌باشند.

تاثیر بازاریابی تصویری

وایرال مارکتینگ در بازاریابی تصویری

تاثیر بازاریابی تصویری یکی از موارد مهم، وایرال مارکتینگ است که در حال حاضر کاربرد بسیاری در بازاریابی آنلاین دارد. وایرال مارکتینگ دو قسمت دارد بخش اول آن بازاریابی و بخش دوم، روش‌های متفاوت انجام بازاریابی است که به روش‌های اینترنتی و غیر اینترنتی انجام می‌شود.

وایرال به معنی ویروس است، که با ادغام شدن مارکتینگ، روشی نوین برای بازاریابی آنلاین می‌‌باشد. در این روش، بازاریابی تصویری مانند یک ویروس عمل کرده و به افراد انتقال پیدا می‌کند و موجب گسترش تبلیغات در بازاریابی آنلاین می‌شود.

وایرال مارکتینگ روشی برای بازاریابی تصویری در تبلیغ فردی به فرد دیگر به صورت مستقیم یا غیر مستقیم صورت می‌گیرد. به کار بردن این روش نیاز به مهارت جذب دارد، تا به راحتی بتوان مشتری را به سمت کسب و کار خود سوق دهیم.

حتما مطالعه کنید
ابزار برای راه اندازی کمپین های موفق | بهترین سبک های تبلیغات | کلمه کلیدی تبلیغات راز موفقیت

ارتباط بازاریابی تصویری با وایرال مارکتینگ این است که در زمان تبلیغ با فیلم در شبکه‌های اجتماعی مختلف، از طریق افراد به دیگران منتقل می‌شود. وقتی تبلیغ توسط افراد منعکس می‌شود، بازاریابی ویروسی شکل گرفته، در اینجا بازاریابی تصویری به خوبی کار خود را انجام می‌دهد و تبلیغات گسترده‌ای صورت می‌گیرد.

تاثیر بازاریابی تصویری

مزایای تاثیر بازاریابی تصویری

به کار بردن ویدیو در بازاریابی تصویری کار ساده‌ای نیست، اما بسیاری از بازاریاب‌ها به دنبال این روش برای تبلیغات خود هستند. در زیر دلایل آن را بیان می‌کنیم:

  • درگیر شدن کاربر به وسیله ویدیو:

بهترین گزینه برای تبلیغات به کار بردن فیلم است، زیرا مشتریان از این طریق بیشتر جذب تبلیغ شما می‌شوند. در تولید یک ویدیو ۱۰ ثانیه ابتدایی بسیار حائز اهمیت است، جذابیت آن باعث می‌شود بیننده تا آخر فیلم را دنبال کند. وقتی کاربر بازاریابی تصویری را مشاهده می‌کند مناسب‌ترین فرصت برای یک تبلیغ بهینه و کارآمد است.

  • ویدیو کارایی راحتی دارد:

کاربران از طریق بازاریابی تصویری راحت‌تر یک تبلیغ را بررسی می‌کند و فیلم جایگزین خواندن چند صفحه، تبلیغ می‌شود. از طریق بازاریابی آنلاین به روش تصویری کاربر نحوه تعمیر و استفاده از محصول را به خوبی آموزش می‌بیند. به کار بردن بازاریابی تصویری در وقت و زمان متقاضی صرفه جویی می‌شود، همچنین به کاربر آموزش‌های مفیدی داده می‌شود.

  • ویدیو جامع و کاربردی‌تر است:

در بازاریابی تصویری از فیلم‌های کوتاه و بلند استفاده می‌شود، که در دو مورد فیلم، سعی بر این است که نکات مهم و اصولی گنجانده شود. در بازاریابی آنلاین مطالب مفیدتر و کامل در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، بر خلاف بازاریابی نوشتاری که رئوس مطالب به خوبی قابل بیان نیست.

  • ویدیو احساس بالایی دارد:

در صورت خوب ساخته شدن فیلم تبلیغات، به خوبی می‌توان احساسات گیرنده را درگیر نمود. روش‌هایی که برای یک فیلم بازاریابی تصویری به کار می‌رود، تبلیغات از طریق طنز یا فیلم‌های احساسی است. یکی از مزیت‌های فیلم در بازاریابی آنلاین این است که در ذهن افراد ماندگاری بیشتری نسبت به بقیه تبلیغات دارد.

  • اولویت گوگل با ویدئو:

زمانی کاربران شروع به جستجو موضوع مورد نظر می‌کنند، اول بازاریابی تصویری نمایان می‌شود. ویدیو تبلیغات به دلیل اینکه فضای خاص خود دارد بیشتر مورد توجه موتور جستجو هستند.

حتما مطالعه کنید
تسریع در جستجوگرهای محلی 28#

تاثیر بازاریابی تصویری

معایب بازاریابی تصویری

  • از نظر هزینه بازاریابی تصویری گرانتر است.
  • این نوع تبلیغ در بازاریابی آنلاین زمان بر می‌باشد.
  • از نظر فنی ویدیو ایراداتی دارد.
  • در بازاریابی تصویری، حجم بالایی از اینترنت مصرف می‌شود.

انواع ویدیو در بازاریابی تصویری

  • ویدیو معرفی محصول: این ویدیو شامل معرفی محصول به وسیله فروشگاه در شبکه‌های مختلف است.
  • ویدیو معرفی برند محصول: در این ویدئو برند مورد نظر معرفی شده که فیلم مورد استفاده مالکان برند یا افراد بازاریاب قرار می‌گیرد.
  • ویدئو رویداد و وقایع: از این ویدئو برای اطلاع‌رسانی رسانه‌ها تولید می‌شود.
  • ویدیو انیمیشنی: این نوع تبلیغ بالاترین محبوبیت در تبلیغات بازاریابی تصویری دارد.

تاثیر بازاریابی تصویری

جمع‌بندی نهایی

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات لازم در زمینه بازاریابی تصویری در اختیارتان قرار دهیم، با معرفی مزایا و معایب این روش تبلیغاتی شما را برای انتخابی مناسب راهنمایی کردیم. بازاریابی تصویری یکی از بهترین راهها برای تبلیغات در سایت ها و شبکه های اجتماعی می باشد. برای بازاریابی آنلاین خود می توانید با کیفیت ترین فیلم‌های تبلیغاتی خود را تولید و به اشتراک بگذارید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا