مقآلات آموزشی گوگل ادز مقدماتی

راه اندازی سیستم پیگیری تبدیل در گوگل ads

زمان مطالعه: 7 دقیقه

همانطور که دیدیم، یکی از بزرگترین دلایل گسترش تبلیغات آنلاین در تجارت این است که برخلاف بسیاری از اشکال تبلیغات سنتی، قابلیت اندازه گیری بالایی دارد و با استفاده از ویژگی ردیابی تبدیل سیستم تبلیغات گوگل، می توانیم از کد اختصاصی استفاده کنیم که به ما امکان می دهد تا میزان فروش یا هدایت تبلیغات سیستم تبلیغات گوگل را دنبال کنیم.

این به ما کمک می کند تا هوشمندانه در کمپین تبلیغات خود سرمایه گذاری کنیم و می توانیم جزئیات بسیار خوبی کسب کنیم. با استفاده از این ویژگی ما می توانیم بررسی کنیم که آیا یک تبلیغ کلمه کلیدی خاص، گروه تبلیغات یا کمپین برای ما سودآور است یا نه؟

وقتی این اطلاعات را در اختیار داشته باشیم، می توانیم تصمیمات مبتنی بر داده مانند هزینه را شروع کنیم. بیشتر بودجه ما در کمپین هایی است که عملکرد خوبی دارند، در حالیکه همزمان روی بهینه سازی یا کم کردن بودجه در کمپین هایی که انجام نمی شوند، کار می کنیم.

قبل از شروع باید دو چیز را بدانیم: اول، ما باید بدانیم که تبدیل ما چیست. آیا فروش کالا است؟ آیا کسی فرم را پر می کند؟ آیا ارسال درخواست برای اطلاعات بیشتر و غیره است و ثانیا، ما باید صفحه یا عملکرد برنامه ای را که در سایت ما اتفاق می افتد را هنگامی که آن تبدیل اتفاق افتاده باشد، بدانیم.

به طور معمول، این کار با آنچه صفحه تبدیل یا صفحه تشکر نامیده می شود، انجام می شود و نمونه ای از آن رسید نهایی است که یک بار تجارت الکترونیکی را نشان می دهد که به طور کامل معامله شده است.

یا وقتی فرم با موفقیت ارسال شده باشد در این صفحه، ما می خواهیم کدی را اضافه کنیم که با سیستم تبلیغات گوگل ارتباط برقرار می کند و به آنها می گوید که به صفحه تبدیل رسیده است. به عبارت دیگر، یک بار کد رهگیری تبدیل را در صفحه تشکر خود نصب می کنم و یک بار مرورگر آن صفحه را ارائه می دهد، قصد دارد کمی اسکریپت را خاموش کرده و اطلاعات را به سیستم تبلیغات گوگل وارد کرده و تبدیل را پیگیری کند.

اکنون، این قسمت جالب است فقط ثبت وقایع تبدیل شده در حساب شما نیست؛ در واقع این تبدیل را به گروه تبلیغات مناسب کمپین مرتبط می کند. کلمه کلیدی و سایر نقاط داده ای که سیستم تبلیغات گوگل در حال جمع آوری است را اضافه کنید و این بدان معنی است که نه تنها می توانم ببینم که یک کمپین چه تعداد تبدیل ایجاد کرده است، حتی می توانم به گروه تبلیغات، تبلیغات یا حتی سطح کلمات کلیدی دسترسی پیدا کنم تا آر.او.آی تجزیه و تحلیل کند و برای عملکرد بهتر بهینه سازی کند. سیستم تبلیغات گوگل با ردیابی تبدیل بسیار ارزشمندتر است، بنابراین من واقعاً شما را به انجام این کار تشویق می کنم.

حتما مطالعه کنید
بیننده مخاطبین برای لیستهای بازاریابی

مراحل لازم برای پیکربندی را انجام دهید. این خیلی پیچیده نیست، پس بیایید با هم مراحل را طی کنیم.

پس من به حساب سیستم تبلیغات گوگل خود وارد شده ام و اینجا در تب کمپین هستم، یعنی معمولاً همان جایی که سیستم تبلیغات گوگل هنگام ورود به سیستم، شما را وارد اینجا می کند. اکنون کاری که می خواهید انجام دهید این است که ابزارها را از منوی بالا و تبدیل ها را که از فهرست کشویی ظاهر می شود، انتخاب کنید. سیستم تبلیغات گوگل قصد دارد به شما اطلاعاتی در مورد چگونگی کمک آنها ارائه دهد.

شما می خواهید اهداف تجاری خود را بدست آورید و اگر می خواهید در مورد تبدیل بیشتر بدانید این مقاله را بخوانید تا احساس راحتی کنید. پس از آماده شدن دکمه تبدیل در اینجا قسمت پایین را فشار دهید. اول از همه، ما باید نوع تبدیل مورد نظر را انتخاب کنیم. به طور معمول، این یک وب سایت است که ردیابی می شود. با این حال، اگر در حال پیگیری برنامه ای باشید، می توانید تماس های تلفنی را ردیابی کرده یا به صورت آفلاین تبدیل ها را ردیابی کنید، می توانید به این گزینه ها هم نگاه کنید.

من قصد دارم گزینه انتخاب را درست در زیر ستون وب سایت انتخاب کنم. اول کارهای مهم ما باید نام تبدیل مورد نظر برای پیگیری را وارد کنیم و این به شما کمک می کند بعداً عملکرد را در گزارش های فعالیت خود تشخیص دهید. به عنوان مثال رزرو هتل یک نمونه از املاک و هتل ها می تواند، در نظر گرفته شود. همچنین می توانید ثبت نام خبرنامه، خرید کاپشن و غیره انتخاب کنید. از آنجا، انجام شده را انتخاب کنید و در مرحله بعدی، شما این گزینه را دارید که مشخص کنید آیا تبدیل برای کسب و کار شما ارزش دارد یا خیر. حال، انتخاب گزینه مقدار به ما اجازه می دهد تا انتخاب کنیم که آیا هر تبدیل دارای ارزش است که می تواند همان مقدار یا مقادیر متغیر باشد.

به عنوان مثال، اگر خرید محصولات با قیمت های مختلف داشته اید، می توانید گزینه اول را انتخاب کنید. مقدار مورد نظر را هر بار تغییر دهید با قیمت خرید و برای انجام این کار باید برخی از ردیابی ها را سفارشی کنید و نیاز به کمی برنامه نویسی اضافی دارد. بنابراین پیوندی را که مقادیر خاص معامله را می گوید انتخاب کنید تا یاد بگیرید چگونه این کار را برای آن (زمین و هتل) انجام دهید.

من می خواهم اولین گزینه را انتخاب کنم و بگویم که هر تبدیل به ارزش یکصد دلار است. شما می توانید گزینه بدون ارزش را برای ردیابی تبدیل ها انتخاب کنید، فقط فرم را پر کنید و دنبال گزینه بعدی باشید. بیایید در اینجا شمارش را انتخاب کنیم. ما در حال تصمیم گیری هستیم که آیا می خواهیم همه تبدیل های خود را بشماریم یا فقط تبدیل های منحصر به فرد را بشماریم. اگر من منحصر به فرد را انتخاب کنم، این بدان معنی است که اگر یک نفر به وب سایت من بیاید و چندین بار تبدیل انجام دهد، مثلا بیایید بگوییم آنها چندین بار فرم را پر می کنند یا یک محصول خرید می کنند و بعد یک فرم را پر کرده و چندین رویداد تبدیل اتفاق می افتد. منحصر به فرد به این معنی است که یک کلیک اضافه کردن به عنوان یک تبدیل شمرده می شود.

حتما مطالعه کنید
چطور گروه های تبلیغاتی و گزینه های بازبینی را به گوگل ads اضافه کنیم؟

اگر همه را انتخاب کنید، به این معنی است که اگر یک کلیک کنید، به کسی اجازه دهید سه کار منحصر به فرد در رویدادهای تبدیل انجام دهد. بعد گوگل قرار است آنها را به عنوان سه رویداد منحصر به فرد تبدیل به حساب آورد. من توصیه می کنم که از گزینه همه برای فروش و گزینه اختصاصی برای هدایت استفاده کنید. من قصد دارم بعد انجام شد، شما می توانید پنجره تبدیل خود را انتخاب کنید و پنجره تبدیل مدت زمان پس از تبلیغ کلیکی است که می خواهید تبدیلات را پیگیری کنید و بعد نمای پنجره تبدیل مدت زمانی است که یک تصویر یا آیتم شما در شبکه نشان داده شده که می خواهید برای تبلیغات کلیکی، تبدیل ها را ردیابی کنید.

گوگل قصد دارد بگوید اگر کسی روی تبلیغ شما کلیک کند و تبدیل نشد اما در عرض 30 روز به سایت شما برگشت، من قصد دارم ادامه دهم و آن را تبدیل برای کلیک تبلیغاتی بنامم. برای مشاهده از طریق تبدیل همان حرف را می زند ولی به گونه ای دیگر، بنابراین اگر کسی آگهی شما را دید و روی آن کلیک نکرد، اما بعد از آن وارد شد و نگاه کرد، یعنی سایت شما تبدیل شده است. یک تبدیل به شما داده شود. می توانید پنجره تبدیل را از نود روز تا یک هفته تنظیم کنید، یا شما می تواند یک مقدار سفارشی را انتخاب کنید. اگر تازه شروع به کار کردید، سی روز خیلی خوب است. با این حال، ترجیح می دهم تا بهینه شدن تبلیغات، سعی کنم در پانزده روز به پنجره تبدیل نگاه کنم.

هنگامی که شما آن را تنظیم کردید انجام شد را انتخاب کنید. بعد دسته را انتخاب می کنید و این دسته ای است که با عملکرد تبدیل شما متناسب است. این امر به شما کمک می کند تا هنگام تبدیل هرچه بیشتر، همه تبدیل های مشابه خود را جمع کنید. رویدادهای تبدیل را از لیست کشویی می توانید انتخاب کنید اگر خرید باشد، یک امتیاز اختصاص دهید یا فقط مشاهده یک صفحه کلیدی. در این حالت، من می خواهم خرید را انتخاب کنم و سپس گزینه انجام شده را انتخاب می کنیم.

اکنون، این بخش در اینجا برای بهینه سازی یک فرصت پیشرفته است و به شما این امکان را می دهد. شامل داده هایی برای تبدیل در تبدیل های خود ستون های بهینه سازی و موارد دیگر است. به شما امکان می دهد از هرگونه استراتژی پیشنهادی مبتنی بر تبدیل استفاده کنید که ممکن است از قبل در قسمت بالا تنظیم کرده باشید. من ترجیح می دهم فقط این را بگذارم همانطور که باعث می شود انعطاف بیشتری به شما در مورد ساختن کمپین های خود بدهد و سپس ما انجام شده را انتخاب می کنیم. دقیقاً مانند آن، ما تنظیمات اولیه را برای تبدیل خود تنظیم کرده ایم؛ بنابراین من اینجا را انتخاب می کنم، ذخیره می کنم و ادامه می دهم.

حتما مطالعه کنید
اتصال حساب Google Analytics و تنظیمات آن

ما می توانیم اطلاعات را بررسی کنیم و زمان نصب برچسب ما فرا رسیده است. ما در اینجا چند گزینه داریم. ما فقط می توانیم برچسب را انتخاب کرده و آن را کپی و پیست کنیم و شما می خواهید این مورد را بین برچسب های بدنه صفحه خود، به طور معمول در کل، اضافه کنید.

پایین صفحه، دقیقاً بالای پایین صفحه، همچنین می توانید انتخاب کنید که آیا شما دستورالعمل ها را ذخیره می کنید و در اینجا برچسب گذاری می کنید یا دستورالعمل ها را از طریق ایمیل ارسال می کنید.

و در صورت وجود می نویسید با استفاده از یک توسعه دهنده وب و می خواهید این موضوع را به آنها منتقل کنید، همچنین می توانید از آن استفاده کنید که اگر به آن علاقه دارید، مدیر برچسب گوگل خود باشید.

و می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت اصول بازاریابی آنلاین تنظیمات آن را بررسی کنید. اکنون، من بسیار توصیه می کنم که رویدادهای تبدیل را برای هر نوع منحصر به فرد تبدیل، تنظیم کنید. بنابراین اگر قصد فروش دارید، منبع فروش برای فروش خواهید داشت و اگر قرار است در خبرنامه ثبت نام کنید، ممکن است منبع تبدیل برای ثبت نام خبرنامه را هم تنظیم کنید و این برچسب را فقط در صفحاتی قرار می دهید که می خواهید تبدیل را پیگیری کنید.

بنابراین شما این را در هر صفحه سایت خود قرار نمی دهید. به عنوان مثال، آن را در صفحه ای که قرار است بعد از وقوع آن رویداد تبدیل نشان داده شود، می چسبانید. وقتی آماده شدید، کار تمام شد و دقیقاً مانند آن، شما باید تبدیل خود را تنظیم کنید و در اینجا در این جدول اکنون شما می توانید تمام تبدیل هایی را که تنظیم کرده اید مشاهده کنید و وضعیت ردیابی آنها را مشاهده کنید. در عرض چند ساعت اگر این کار را درست انجام داده باشید به شما اطلاع می دهد. همچنین مشاهده کنید که بررسی نشده است که با راه اندازی برچسب تبدیل را به درستی تنظیم می کنید. با تنظیم ردیابی تبدیل، شما قادر خواهید بود دقیقاً بفهمید آیا کلمه کلیدی اختصاصی برای شما کار می کند یا خیر.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا