مقآلات آموزشی گوگل ادز پیشرفته

آموزش اسکریپت های MCC در ادوردزگوگل

زمان مطالعه: 4 دقیقه

آموزش اسکریپت های MCC 

F:\mohsen\New folder (10)\google-adwords-service-seotask.png

آموزش اسکریپت های MCC در گوگل ادوردز

آموزش اسکریپت های MCC در گوگل ادوردز که شاید برای شما جالب باشد که بدانید برنامه ریزی هایی که در گوگل ادوردز برای تبلیغات موثرتر انجام می دهید از طریق اسکریپت ها بسیار ساده تر خواهد شد. گرچه استفاده از گوگل ادوردز هزینه هایی را در پی دارد اما این هزینه ها در مقابل سودی که از تبلیغات خود به دست خواهید آورد ناچیز خواهد بود.

اما گوگل ادوردز نوع به خصوصی از اسکریپت ها را تحت عنوان یک ویژگی خاص برای خود تعریف کرده است. این اسکریپت ها با نام اسکریپت های Mcc در گوگل ادوردز موجود هستند. تفاوت این نوع از اسکریپت ها با سایر اسکریپت ها در آن است که اسکریپت های Mcc نیاز کاربران را به دیگر اسکریپت ها برطرف می سازد و عملا سرعت عمل را در مدیریت حساب کاربران را افزایش می دهد.

مروری بر اسکریپت ها در گوگل ادوردز

در آموزش های قبل دانستیم که اسکریپت چیست و چگونه به ما در  تبلیغات گوگل ادوردز کمک می کند! حال برای مرور می توان گفت که اسکریپت ها به ما در به دست آوردن نتایج دلخواهی که مد نظر ما قرار دارند کمک خواهند کرد. این اسکریپت ها با استفاده از زبان برنامه نویسی می توانند شرایط لازم را برای بدست آوردن نتایج مورد نیاز کاربران فراهم کند. زبان برنامه نویسی که برای این اسکریپت ها در گوگل ادوردز به کار برده می شود در واقع همان زبان برنامه نویسی ساده جاوا می باشد. البته زبان های برنامه نویسی دیگری هم وجود دارند که به وسیله آن ها می توان یک اسکریپت ایجاد کرد مانند زبان برنامه نویسی پایتون اما در گوگل ادوردز زبان برنامه نویسی جاوا مورد استفاده قرار می گیرد

در اینجا ما می خواهیم نوع دیگری از اسکریپت ها را به شما معرفی کنیم که با عنوان اسکریپت های Mcc شناخته می شوند. این اسکریپت به راحتی می توانند به کاربران در مدیریت حسابشان کمک کند. همچنین استفاده از این اسکریپت ها باعث می شود که کاربران بتوانند از زمان خود به طور بهینه استفاده کنند. در ادامه به توضیح این ویژگی منحصر به فرد گوگل ادوردز خواهیم پرداخت.


اسکریپت های  Mcc در گوگل ادوردز

اسکریپت های Mcc یک راه موثر برای مدیریت حساب های متعدد گوگل ادوردز از طریق اسکریپت ها است. به کمک این روش کاربران می توانند اسکریپت های معمولی که در هر حساب گوگل ادوردز به اشتراک گذاشته می شوند را حذف کنند. در واقع این نوع از اسکریپت به کاربران کمک می کند که حساب های متعددی را که برای تبلیغات توسط یک اسکریپت کنترل کنند و از داشتن یک اسکریپت برای هر حساب جلوگیری شود. بنابراین این ویژگی گوگل ادوردز این امکان را به شما می دهد که زمانی که شما به طور وسیع مشغول کار کردن با چندین حساب خود هستید، سرعت بالاتری را در حین مدیریت حساب های خود تجربه کنید. اسکریپت های  Mcc در واقع کلمه به اختصار در آمده ی My client center می باشند. به کمک این روش کاربران می توانند یک اسکریپت هدفمند را بر روی حساب خود اعمال کنند و سپس آن را بر روی سایر حساب های خود تعمیم و اجرا کنند.

F:\mohsen\New folder (10)\2019-02-07_22-07-43.jpg

آموزش استفاده از اسکریپت های Mcc در گوگل ادوردز

بیایید در بالا بر روی آیکون solutions   یا به عبارتی معادل فارسی آن راه حل ها کلیک کنیم. زمانی که شما یک توسعه دهنده جاوا اسکریپت را در اختیار دارید. اما ممکن است بخواهید یک ادوردز جدید برای شما وجود داشته باشد. که در این صورت سریع ترین راه برای آنکه بتوانید آن را برای مدیریت حساب خود بدون آن که تغییری مجددی در چرخه حساب شما پدید آید دریافت کنید. استفاده از اسکریپت های نمونه ی است که توسط گوگل برای کاربران ارائه شده است.

در این صورت اگر شما بر روی آیکون solutions که در بالای صفحه موجود است کلیک کنید در زیر بخش توسعه دهندگان شما می توانید لیستی از اسکریپت هایی را که می توانند تصویب و یا اصلاح شوند را مشاهده کنید.

برخی از اسکریپت هایی که در اینجا وجود دارند که به گزارش دادن مربوط می شوند. و این در حالی است که برخی دیگر از این اسکریپت ها مربوط به تنظیمات پیشنهادی هستند و برخی دیگر از اسکریپت ها با پیشنهاد هایی برای تبلیغات به کاربران کمک خواهند کرد.

به این ترتیب شما می توانید اسکریپت هایی را در اختیار داشته باشید که به عنوان یک ابزار برای حساب شما عملکرد به خصوصی را دارند. همچنین شما می توانید در گوگل ادوردز اسکریپت هایی را در اختیار داشته باشید که به وسیله آن ها هشدارهایی به شما داده می شود و شما می توانید به وسیله این هشدار ها از اطلاعات حساب خود آگاهی پیدا کنید.

اگر شما برنامه نوشته شده و یا توسعه دهنده خود را در گوگل ادوردز برای google developers ارسال کنید قطعا برای شما سود بخش خواهد بود. که در این زمان شما می توانید آن را بر روی صفحه نمایش خود مشاهده کنید.
البته اگر توسعه دهنده و برنامه نوشته شده ی خود را برای آن ها ارسال کنید این امکان را برای آن ها فراهم می کند که به منابع شما دسترسی مستقیم داشته باشند و همچنین این امکان را فراهم می کند که آخرین راهنمایی های لازم در مورد اجرای بهتر اسکریپت Mcc در گوگل ادوردز توسط شما قابل دریافت باشد.

این قسمت را کاربران به شدت باید به آن توجه داشته باشند و نیاز به دقتی مضاعف دارد. چرا که در این صورت بسیاری از حساب های کاربری می توانند توسط هر اسکریپتی در گوگل ادوردز تنظیم شوند.

همانطور که در بالا ذکر شد گوگل ادوردز این امکان را برای مدیریت حساب کاربری کاربران ایجاد کرده است. تا به کمک این ویژگی منحصر به فرد کاربران بتوانند در زمان مدیریت حساب خود صرفه جویی کنند و تبلیغات خود را سریع تر به معرض نمایش در بیاورند.

همچنین قرار داشتن اعلام هشدار در این دست از اسکریپت های گوگل ادوردز یعنی اسکریپت های مدرس Mcc این امکان را برای کاربران گوگل فراهم می کند تا به سرعت از هرگونه تغییری که در حساب کاربری آن ها اتفاق می افتد با خبر شوند و مدیریت بهتری را بر روی حساب کاربری خود داشته باشند.

Rate this post
حتما مطالعه کنید
نحوه ی کار با ابزار مدیریت حساب کاربری در ادوردز گوگل ادوردز پیشرفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا