مقآلات آموزشی گوگل ادز مقدماتی

چگونه یک کمپین تبلیغاتی در وب سایت ادوردز گوگل داشته باشیم؟ | کمپین در گوگل ادوردز

زمان مطالعه: 5 دقیقه

چگونه یک کمپین تبلیغاتی در وب سایت ادوردز گوگل داشته باشیم؟

چگونه یک کمپین تبلیغاتی در وب سایت ادوردز گوگل داشته باشیم؟ گوگل ادوردز به عنوان یکی از مهم ترین و اصلی ترین ابزارهای گوگل برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی به شمار می رود و امروزه بسیاری از کسانی که در زمینه بازاریابی اینترنتی کار می کنند و یا یک کسب و کار اینترنتی دارند می توانند از این ابزار برای ایجاد کمپین تبلیغاتی استفاده کنند. اما چطور می توان به کمک گوگل ادوردز یک کمپین تبلیغاتی ایجاد کرد؟ این سوالی است که در قدم اول به آن پاسخ می دهیم و قصد داریم در ادامه شما را با ابزار گوگل ادوردز بیشتر آشنا کنیم. به طور کلی می توان گفت که گوگل ادوردز یکی از مهم ترین ابزاری است که توسط گوگل ارائه شده است. این ابزار به صورت رایگان در دسترس کسانی است که خواهان استفاده از آن هستند و همچنین کاربرد بسیار زیادی دارد که یکی از مهم ترین آن ها ایجاد کمپین تبلیغاتی به شمار می رود.

شما می توانید با تبلیغ در گوگل جهانی شوید و در هر کجای این جهان خاکی که باشید با ایجاد یک کمپین تبلیغاتی محصولات و یا خدمات خود را به دیگران معرفی و از آن درآمد داشته باشید.

چگونه یک کمپین تبلیغاتی در وب سایت ادوردز  گوگل داشته باشیم؟

راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی در گوگل ادوردز

ایجاد یک کمپین تبلیغاتی با  سایت گوگل ادوردز

زمانی که شما قصد دارید کسب و کار خود را گسترش دهید و برای جذب مخاطب نیاز به یک کمپین تبلیغاتی جدید دارید، گوگل می تواند بهترین گزینه برای شما به شمار رود. برای شروع به ایجاد یک کمپین تبلیغاتی با گوگل ادوردز، باید روی دکمه ایجاد یک کمپین جدید در صفحه گوگل ادوردز کلیک کنید. شاید در ابتدا کمی شک داشته باشید و نتوانید از کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز درآمد چندانی داشته باشید ولی به شما اطمینان می دهیم که می توانید با این ابزار به راحتی یک کمپین تبلیغاتی موفق داشته باشید.

حتما مطالعه کنید
شیوه به کارگیری پسوند ها در کمپین تبلیغاتی ویژه آموزش گوگلADS

قدم به قدم با راه اندای یک کمپین تبلیغاتی در گوگل ادوردز

زمانی که شما با یک ایمیل در ابزار را ثبت کنید که البته این امر نیازی به کارت اعتباری ندارد، می توانید وارد گوگل ادوردز شوید و از قسمت campaigns روی new campaign کلیک کنید و برای انتخاب نوع کمپین تبلیغاتی، نوع کمپین خود را انتخاب کنید. پیشنهاد می شود که روی دکمه search کلیک کنید تا کمپین تبلیغاتی شما از این نوع باشد. پس از اینکه نوع کمپین خود را انتخاب کردید، باید یک goal را انتخاب کنید و در ادامه بر روی گزینه continue کلیک کنید. سپس به مرحله انتخاب کشور می رسیم که به دلایلی گزینه ایران در این لیست وجود ندارد و شما باید تمامی کشورها را به عنوان مقصد نهایی کمپین تبلیغاتی خود انتخاب کنید. باید توجه داشته باشید که زبان های مورد انتخاب شما نیز باید تمامی زبان ها باشند تا بتوانید یک کمپین موفق با گوگل ادوردز داشته باشید.

چگونه یک کمپین تبلیغاتی در وب سایت ادوردز  گوگل داشته باشیم؟

راه اندازی کمپین تبلیغاتی

چرا باید کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز داشته باشیم؟

زمانی که شما به امید داشتن مخاطبین بیشتر وارد دنیای اینترنت می شوید، راه های زیادی وجود دارد که می توانید از آن برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی استفاده کنید. کمپین شما تاثیر مستقیمی بر روی دیده شدن بیشتر شما می شود و شما می توانید از همین ابزار یعنی گوگل ادرودز برای داشتن کلمات کلیدی پر تکرار در این موتور جستجو استفاده کنید. به طور کلی می توان گفت که کمپین های تبلیغاتی که با استفاده از گوگل ادوردز ساخته می شوند دارای تاثیر زیادی در کسب و کار بوده و در واقع یک سرمایه گذاری کلی برای تبلیغات کسب و کار شما به شمار می رود. در صورتی که سوالی در زمینه راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز داشته باشید باید با کارشناسانی که در این زمینه فعالیت دارند ارتباط برقرار کنید و در این زمینه سوالات خود را بپرسید. به طور کلی گوگل ادوردز یکی از برترین کمپین های تبلیغاتی را می تواند برای شما ایجاد کند که در کوتاه ترین زمان بتوانید کسب و کار خود را رونق بخشید. به دست آوردن کلمات کلیدی، پیدا کردن مخاطبین و جذب آن ها توسط کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز را می توان از مهم ترین مزایای این کمپین تبلیغاتی عنوان نمود.

حتما مطالعه کنید
برای تبلیغاتی موثرتر در ادوردز گوگل ، محصول خود را معرفی کنید

چگونه یک کمپین تبلیغاتی در وب سایت ادوردز  گوگل داشته باشیم؟

ابزار گوگل ادوردز

توصیه هایی در مورد کمپین تبلیغاتی سایت گوگل ادوردز

زمانی که شما می خواهید یک کمپین تبلیغاتی را راه اندازی کنید و گوگل ادوردز را بر می گزینید بهتر است که در انتخاب نوع و نام کمپین خود نهایت دقت را داشته باشید تا در جذب مخاطب دچار مشکل نشوید. همچنین می توانید با استفاده صحیح از امکاناتی که گوگل ادوردز در بخش کمپین تبلیغاتی در اختیار شما قرار می دهد، کمپینی موفق تر داشته باشید. به طور کلی کمپین های تبلیغاتی گوگل ادوردز از زمان راه اندازی در سال 2006 تا به امروز توانسته اند به بسیاری از کسب و کارها در زمینه رشد کسب و کار و همچنین جذب بیشتر مخاطب کمک شایانی نمایند. به یاد داشته باشید که ایران در لیست تحریمی گوگل قرار دارد و ممکن است مشکلاتی در دسترسی به گوگل ادوردز و همچنین راه اندازی کمپین تبلیغاتی برای شما داشته باشد ولی نگرانی نداشته باشید چرا که روش های بسیار زیادی برای راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی وجود دارد که شما از ابزار گوگل ادوردز استفاده کنید. برای مثال شما می توانید از VPN ها برای دسترسی کلی استفاده کنید و یا برای پرداخت های اینترنتی یا وریفای کردن یک سایت، می توانید از خدمات ویژه ارائه شده به صورت آنلاین استفاده کنید. به طور کلی می توانید از تیم های برون سپاری در زمینه استفاده از خدمات گوگل ادوردز استفاده کنید.

چگونه یک کمپین تبلیغاتی در وب سایت ادوردز  گوگل داشته باشیم؟

کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز

کلام آخر

امروزه بسیاری از کسانی که در زمینه کسب و کارهای اینترنتی در حال فعالیت می باشند به دنبال روش های نوین و کم هزینه تبلیغاتی با بازده بسیار بالا می باشند که در این خصوص می توانند از کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز استفاده کنید. این ابزار گوگل با بهترین امکانات در اختیار شماست و ما در این مقاله شما را بیشتر با این کمپین آشنا کردیم. شما هم اکنون می توانید با ورود به ابزار گوگل ادوردز به سادگی و در کمترین زمان کمپین تبلیغاتی خود را ایجاد کرده و از آن استفاده کنید. همچنین می توانید از این روش برای داشتن یک کسب و کار اینترنتی موفق و پویا قدم بردارید. همانطور که می دانید، امروزه بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی به دنبال روشی هستند که بتوانند مخاطبین بیشتری داشته باشند و گاها از روش های بسیار پر هزینه ای استفاده می کنند. این در حالی است که استفاده از گوگل ادوردز می تواند بسیار مناسب تر از سایر روش ها به شمار رود.

حتما مطالعه کنید
نهایی کردن کمپین ادروردزگوگل

چگونه یک کمپین تبلیغاتی در وب سایت ادوردز  گوگل داشته باشیم؟

نحوه راه اندازی کمپین تبلیغاتی با گوگل ادوردز

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا