مقآلات آموزشی گوگل ادز پیشرفته

آموزش سفارشی سازی ادوردز گوگل

زمان مطالعه: 4 دقیقه

F:\mohsen\New folder (10)\Google-AdWords-campaign-management.png

آموزش سفارشی سازی  در گوگل ادوردز

ابزارهای سفارش سازی که در آگهی های گوگل ادوردز وجود دارد باعث می شود که شما قادر به نمایش تبلیغات بهتر و مناسب تر برای کاربران اینترنتی و همچنین مشتریان خود داشته باشید که این موضوع به شما در کسب و کار و تجارت بهتر بسیار کمک خواهد کرد. چرا که تبلیغات موثر تر باعث می شود که مشتری های بیشتری را جذب فعالیت خود کنید. این ابزار های سفارش سازی که برای آگهی های گوگل ادوردز وجود دارند به طور کلی نیاز به دستیابی صدها کمپین را به صورت دستی کاهش می دهند. به این دلیل که این روش به روش های مبتنی بر خوراک و نرم افزار متکی هستند. با استفاده از ابزارهای سفارشی سازی ما یک قدم جلوتر از قرار دادن کلید واژه پویا خواهیم بود. درواقع ما می توانیم هر متن از یک صفحه گسترده را که درباره ی اطلاعات کسب و کار ماست در گوگل ادوردز نگهداری کنیم. با توجه به داده ها و اطلاعاتی که در صفحه گسترده از ن ها استفاده می کنید می توانید در این زمان به طور واقعی به اگهی های سفارشی خود بپردازید. بیاید بررسی کنیم که زمانی که یک کاربر کلمه های کلیدی را که در نظر گرفته اید مشاهده کند احتمال بیشتری وجود دارد که تبلیغات شما را از میان سایر تبلیغات که در همان زمینه هم هستند انتخاب کند. در این صورت این روش می تواند اثر بهتری را بر روی همگرا شدن کاربران به سوی صفحه شما باشد یعنی درواقع شما با استفاده از این روش می توانید مشتریان بیشتری را جذب کنید. به ویژه زمانی که پیشنهادات شما جذاب باشد. اما چگونه این کار دقیقا انجام می شود. زمینه های اطلاعات مختلف در یک صفحه گسترده انتخاب می شوند و هر یک با یک نام که دارای مکانیزم منحصر به فردی در زمینه ی محصولات مختلف، درصد، امتیاز تخفیف و یا امتیازات قیمتی می باشد. هنگام تایپ تبلیغات خود این فیلد حفره و جای خالی را در متن آگهی خود انتخاب کنید. سپس ادوردز آن اطلاعات را از صفحه گسترده دایر به سمت خود می کشد و آن را بر اساس کلمات کلیدی متناظر که مورد استفاده توسط مشتری و یا سایر متغیر های سرویس گیرنده که ما به طور برنامه ریزی شده آن ها را تعریف میکنیم وارد میکند. از آنجا که صفحات گسترده را میتوان در زمان واقعی به روز کرد در این صورت اطلاعات می توانند با موجودی فروشگاه ها یا هتل ها در ارتباط باشند. و برای هتل ها قیمت ها به صورت پایا بسته به اتاق های موجود متفاوت است. این روش می تواند برای یک شرکت هواپیمایی اعمال شود که در آن نرخ های مختلف را براساس صندلی های موجود در صفحه گسترده دایر تعیین می کنیم. قبل از آنکه یک آگهی پویا را با یک سفارش سازی آگهی تنظیم کنید اولین گام این است که از صفحه گسترده در فهرست تجارتتان در کتابخانه به اشتراک گذاشته شده پشتیبانی کنید. این کار گوگل ادوردز را قادر می سازد که تا زمینه ی جاهای خالی را که بعدا در متن تبلیغ انتخاب میکنید را درک کند.

چند ویژگی جالب از سفارش سازی آگهی در گوگل ادوردز

اگر شما در گوگل ادوردز هستید روی تبلیغات و افزونه ها کلیک کنید تا برخی از کمپین های خود را در شبکه جست و جوی فعلی مشاهده کنید. سپس بر روی علامت مثبت آبی رنگ کلیک کنید تا فقط یک آگهی متنی جدید ایجاد شود سپس بر روی آگهی متن کلیک کنید و با توجه به اولویت بندی انجام شده برخی از متن تبلیغات خود را حذف کنید.

ما فقط یک آگهی جدید را اجرا می کنیم شما در این آگهی که حاوی اطلاعات نهایی سلول است جای خالی را انتخاب کنید برای این کار ما به صفحه گسترده احتیاج نداریم زمانی که جای خالی را انتخاب می کنیم به ما برخی از گزینه ها داده می شود ما می توانیم از شمارش معکوس استفاده کنیم در این حالت حتما تمام جزئیات را وارد کنید اجازه دهید از یک تاریخ جعلی در این جا استفاده کنیم همانطور که مشاهده میکنید منطقه زمانی استاندارد منطقه زمانی است که مربوط به بیننده است. در این حالت شما میتوانید آن را به حساب خود تغییر دهید و بعد از کلیک بر روی درخواست متوجه خواهید شد که تمام جزئیات فنی مورد نیاز در گوگل ادوردز به صورت خودکار مورد نیاز است پس این واقعا کار ما را ساده میکند عالی است اکنون من قصد دارم زمینه های mp را که وارد کرده ام را حذف کنم تا بتوانم چیز دیگری را امتحان کنم هم اکنون می خواهم یک عملکرد قوی را تجربه کنم برای اینکار از منوی کشویی استفاده کنید هنگامی که شما براکت را وارد میکنید اگر گزینه پایین عمل کند شرایط مختلفی وجود دارد که میتوانیم تعریف کنیم بیاید نگاهی به گزینه ها بیاندازیم اگر میخواهیم متن تبلیغاتی را با

F:\mohsen\New folder (10)\google-adwords-cover-medium-belovedmarketing-1-1200x560.jpg

توجه به دستگاه سفارشی کنیم پس این ها گزینه ها هستند که میتوانند به ما کمک کنند و میدانیم که اگر آگهی یک تلفن همراه یا دسکتاپ باشد متن تبلیغاتی متفاوت خواهد بود بنابراین ما میتوانیم متن را با توجه به انچه که کاربر میبیند تغییر دهیم حتی اگر آنها از یک دستگاه دیگر استفاده کنند.

به لیست کردن مخاطبان در گوگل ادوردز

حالا اگر گزینه مخاطبان را انتخاب کنید کمی متفاوت خواهد شد شما می توانید پیام های شخصی شده را برای افراد در لیست های خاص مشاهده کنید حالا این لیست ها بازاریابی مجدد خواهد بود برطبق این ممکن است کسی در لیست افراد خارج از سبد خرید باشد در این صورت شما میتوانید تخفیف بیشتری برای افراد لیست خود بگذارید همچنین اگر کسی در لیست مشتریان وفادار شما قرار داشته باشد میتوانید آن ها را با پیام های تبلیغاتی پشتیبانی کنید. همچنین اگر کسی در یکی از لیست ها باشد و شما هنوز هم میخواهید از آن ها در تجارت استفاده کنید گزینه پشتیبان من را اینجا در این جعبه انتخاب کنید و شما باید عملیات انجام دهید اگر بتوانید این ویژگی ها را مدیریت کنید ما به شما کمک میکنیم که حجم کمپین های شما رو به طور قابل ملاحظه ای کاهش دهیم چرا که اتوماسیون در گوگل ادوردز به شما این امکان را می دهد که نتایج مشابه بهتری را به دست بیاورید

Rate this post
حتما مطالعه کنید
مروری اجمالی بر شبکه تبلیغات ویدیویی در شبکه گوگل ADS

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا