مقآلات آموزشی گوگل ادز پیشرفته

نمایش خودکار و نمایش پویا در ادوردزگوگل | ادوردز 20

زمان مطالعه: 5 دقیقه

نمایش خودکار و نمایش پویا در گوگل ادوردز

نمایش خودکار و نمایش پویا در گوگل ادوردز

نمایش خودکار و نمایش پویا در گوگل ادوردز را همانطور که می دانید گوگل ادوردز باعث می شود که نتایج به وسیله پارامتر های مناسب اندازه گیری به کاربران نشان داده شود.

چراکه اگر کاربری به درستی به نتایج دسترسی پیدا نکند، ممکن است که هرگز در این زمینه به موفقیت نرسد ویا حتی نتیجه ی معکوسی از روند بازاریابی خود بگیرد و متحمل ضرر شود. همانطورکه می دانید برای فروش یک کالا و انجام خدمات تبلیغات نقش اساسی را ایفا می کند.

اتوماسیونAd را می توان در گوگل ادوردز راه اندازی کرد، به طوریکه این اتوماسیون به کاربران این اجازه را می دهد که آن ها در یک زمان واقعی نتایج رفتاری را در گوگل بیشتر بر اساس رفتار انلاین کاربران در اینترنت مشاهده کنند و یا حتی منابع تغذیه را نیز می توانند از طریق محیط و تجارت و … به کاربران نشان دهند.

اما درحقیقت چگونه این سیستم کار می کند؟ اتوماسیون Ad در گوکل ادوردز چگونه می تواند به ما در بدست آوردن نتایج بهتر در کسب و کارمان کمک کند؟

نحوه ی کارکرد نمایش خودکار و نمایش پویا در گوگل ادوردز

  • نوع سرچ کاربران
  • نوع رفار مرورگر

این طرز رفتار و کار کرد سیستم به دو صورت امکان می پذیرد، یکی بستگی به نوع سرچ کاربران در گوگل دارد و دیگری به نوع سیستم و رفتار مرورگر بستگی دارد.

در واقع طرز کار این سیستم اگر بر اساس نوع سرچ کاربران در گوگل باشد می توان گفت که ما می توانیم از ابزار جست وجوی پویا ( زنده) و یا سفارش استفاده کنیم.

و چنانچه طرز کار سیستم یا اتوماسیون Ad در گوگل ادوردز بر اساس طرز رفتار مرورگر باشد در این صورت ما از بازاریابی مجدد با لیست پویا و قوانین نمایش پویا بهره مند خواهیم شد و استفاده می کنیم.

حتما مطالعه کنید
مروری اجمالی بر شبکه تبلیغات ویدیویی در شبکه گوگل ADS

این مفاهیم بسیار متفاوت هستند. اما این مفاهیم در تصمیمات مربوطه پوشش داده شده است. همچنین باید توجه داشته باشید که تفاوت بسیار زیادی بین تبلیغات پویا و تبلیغات واکنشی یا پاسخگویی وجود دارد.

تبلیغات پویا دقیقا همان چیزی است که ما آن را موضوع مورد بحث خود قرار داده ایم و در واقع با آن سرو کار داریم و همچنین این تبلیغات است که به راحتی می تواند نیاز کاربران را در به دست آوردن نتایج بهتر در کسب و کار برطرف کند.

همچنین باعث شود که کاربران تبلیغات موثر تری را در گوگل به کمک گوکل ادوردز داشته باشند. این در حالی است که تبلیغات واکنشی به سادگی توانایی نمایش اگهی را براساس اندازه ی صفحه و دستگاه کاربر دارد.

بهترین روش برای سرعت بخشیدن به تبلیغات نمایش پویا آن است که در ابتدا فید های پویای غیر فعال ایجاد کنیم و سپس بازاریابی پویا را ایجاد کنیم و سپس آگهی ها را ایجاد کنیم.

نمایش خودکار و نمایش پویا در گوگل ادوردز

برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید من به شما کاربران توصیه میکنم که ابتدا دوره مرمت مجدد را تکمیل کنید. این دوره مرمت شامل استفاده از کلماتی است که برای تبلیغات استفاده می شود.

همچنین شما باید به تجزیه و تحلیل تبلیغات در کسب و کار خود بپردازید. اگر شما به تجزیه و تحلیل تبلیغات بپردازید و نوع کلماتی را که در تبلیغات استفاده می شود بررسی کنید باعث می شود که به شما کمک کند تا قوانین لیست را که تبلیغات در آن بر اساس رفتار کاربران تنظیم می شود را بتوانید به راحتی تنظیم و مرتب کنید.

در حال حاضر به عنوان مقدمه ای برای تبلیغات جست و جوی پویا ما میخواهیم کلمات کلیدی پویا را در متن تبلیغ خود را استفاده کنیم . این کلمات کلیدی در اتوماسیون سازی که در گوگل ادوردز انجام می شود برای خدمت به کاربران است که آن ها بتوانند به راحتی با آن کار کنند و تبلیغات بهتری را انجام دهند و همچنین ایجاد یک کپی از آگهی های مرتبط تر که می تواند بسیار کمک حال کاربران در زمینه تبلیغات پیرو کسب و کارشان باشد.

حتما مطالعه کنید
Display planner در ادوردز گوگل پیشرفته

نمایش خودکار و نمایش پویا در گوگل ادوردز

در این باره می توان گفت زمانی که شما یک اگهی متنی را در کلمات تبلیغات گوگل ایجاد می کنید آنچه را که در اینجا بر روی صفحه نمایش مشاهده می کنید.

فیلد های استانداردی مشابه است. اجازه بدهید که بگوییم که کاربران و یا مشتریان هر کلمه ی کلیدی ای را که در زمینه تبلیغات در گوگل سرچ کرده اند را به معرض نمایش در بیاورد و سپس یک حفره و یا جای خالی را با این کلید واژه وارد کنید.

در این لحظه شما می توانید آن کلید واژه را در آگهی همانطور که بر روی صفحه نمایش مشاهده می کنید، جایگزین کنید و نتیجه ای که به دست خواهید آورد آن است که اعلامیه و اطلاعیه ای را به معرض نمایش در خواهد آورد که متن استاندارد شده ی ما که در آن کلمه ی کلیدی منحصر به فرد هر واژه را وارد کرده ایم.

در حال حاضر این نکته که کلمات کلیدی را در عنوان های خود در تبلیغاتمان در گوگل ادوردز به کار ببریم بسیار بسیار می تواند در زمینه بهبود و افزایش میزان کلیک هایی که بر روی لینک سایت شما انجام می شود تاثیر داشته باشد.

در واقع با این روش در گوگل ادوردز شما می توانید تبلیغات موثر تری داشته باشید و به کسب و کار خود رونق ببخشید اما در این حین باید به این نکته توجه داشته باشید.

اگر شما در هنگام وارد کردن کلمات کلیدی نتوانید آن چه را که مشتری ها و کاربران وارد می کنند وارد کنید این امکان وجود دارد که هزینه های ناشی از تبلیغات خود را در گوگل ادوردز بدون ارائه ی ROI مورد نیاز افزایش پیدا کند.

تبلیغات موثر در فضای اینترنتی

پس برای اینکه بتوانید تبلیغات موثر تری را در سایت های اینترنتی داشته باشید و همچنین بتوانید در صفحه اول گوگل بدرخشید باید از کلمات کلیدی مناسب برای جذب مشتری و تبلیغات مناسب استفاده کنید.

حتما مطالعه کنید
آموزش اسکریپت های MCC در ادوردزگوگل

اگرچه گوگل ادوردز به راحتی می تواند به شما در بدست آوردن تبلیعات مناسب کمک کند. اما اگر به درستی نتوانید با گوگل ادوردز فعالیت داشته باشید بهترین نتیجه را هرگز نخواهید گرفت.البته استفاده از سفارش سازی ها می تواند به طور قابل ملاحظه ای این تبلیغات پویا را بهبود ببخشد.

من امیدوارم که در آینده بتوانم این موضوع یعنی استفاده از سفارش سازی ها در گوگل ادوردز را در یک ویدیو جداگانه مورد بررسی و تحلیل قرار دهم.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا