مقآلات آموزشی گوگل ادز پیشرفته

نکاتی برای اجرای ترفند های پیشرفته در ادوردزگوگل

زمان مطالعه: 4 دقیقه

F:\mohsen\New folder (10)\adwords-e1505362026601.jpg

نکاتی برای اجرای ترفند های پیشرفته در گوگل ادوردز

در هر صنعت متخصصان پیشرفته که صاحب مهارت و تخصص هستند در اکثر مواقع می خواهند که خارج از قوانین عمل کنند به خصوص زمانی که می توانند به نتیجه دلخواه خود برسند. در واقع این افراد با تحقیق و بررسی توانسته اند به نکاتی برسند که میزان هزینه تبلیغات را در گوگل ادوردز بسیار کاهش دهند. برای تبلیغاتی که به ازای هر کلیک در گوگل ادوردز هزینه بردار هستند، من می توانم برخی از نکات و ترفندهای پیشرفته را در مشاوره بعدی در اختیار شما قرار دهم. من مواردی را مشاهده کرده ام که در آن صدور تخفیف های بزرگ به صورت سه ماهه صرفا به این دلیل ک افراد قادر به ارائه تجزیه و تحلیل خوب بوده اند شامل حال آن ها شده است. این موضوع ثابت می کند که سیستم عامل های تبلیغات در گوگل ادوردز به مشکل کیفیت ترافیک خود می پردازند که ممکن است تیم خود را متوجه آن نگه دارند.

چک و بررسی کردن چیزی است که من در این دوره و دوره های قبلی یاد گرفته ام. مواردی را که من متوجه شده ام را در ادامه عنوان می کنم.

اولا، عامل مهم در افزایش بازده سرمایه گذاری است

دوما کلمات کلیدی که در گوگل ادوردز استفاده می کنیم فاکتور اصلی همگرا شدن بازدیدکنندگان نیستند.
بسیاری از متخصصین در واقعیت مجازی زندگی می کنند. به این دلیل که آن ها به شدت و به طور انحصاری به مشاوره استاندارد در موتورهای جست و جو می پردازند و به تحقیقات کلمات کلیدی در گوگل ادوردز کمک می کنند. اما این موضوع تنها نقطه ی شروع است.

به یاد داشته باشید که موتور های جست و جو کلیک هایی را می فروشند که شما خریدار آن ها هستید و نیاز دارید که برای به دست آوردن آن ها پول صرف کنید. بنابراین تنها در صورتی که بر روی توصیه های استاندارد تمرکز کنید می توانید نتایج استاندارد را دریافت کنید. ایده کلمات کلیدی همگرا در بالا نباید خارج از متن در نظر گرفته شود. واقعیت این است که صفحات فرود پیوسته در حال گردش هستند بنابراین ما باید به طور کامل بر روی تمام جنبه های دیگر نرخ همگرایی مطلوب تمرکز کنیم که شامل تجربه کاربر، اثبات اجتماعی، نوشتن کپی رقابتی و محصولات عالی است. بنابراین شما باید به طور مداوم به دنبال رهبر و راهنمایی بی طرف در بهبود همگرایی خود باشید.

حتما مطالعه کنید
کمپین تبلیغ نصب نرم افزار موبایلی در ادوردز گوگل پیشرفته

سوما ممکن است به دلیل این که عجله دارید تنظیمات پیشفرض را قبول کنید

قبول تنظیمات ساده مانند تطبیق گسترده برای کلمات کلیدی خود یا گسترش مخاطبان خود با توجه به هدفتان یا قبول تنظیمات پیشنهادی خودکار برای پیشنهادات در گوگل ادوردز نه تنها در کمپین های بزرگ باعث می شود که به واسطه ی گران قیمت بودن آن ها هزینه بالایی را بپردازید بلکه باعث می شود شرکت ها میلیون ها نفر را از دست بدهند که حتی با صرف وقت باز نمی گردند.

بهتر است در ابتدا اهداف کمپین خود را در گوگل ادوردز به دست بیاورید و تنظیماتی را که به هزینه مطلوب و نرخ همگرایی مناسب مربوط می شوند را بررسی کنید و سپس این تنظیمات را قبل از پخش زنده اجرا کنید و این به آن معنی است که شما وقت خود را برای تغییر انواع مطابقت در بسیاری از کلمات کلیدی صرف کرده اید برخلاف مقادیر پیش فرض این چیزی است که ما باید برای آن در زمان صرفه جویی کنیم.

چهارم هوشمندانه عمل کنید، اما نه به طور گسترده

هنگام استفاده از شبیه سازی کوچک و ابزار های دیگر به راحتی می توانید به نتیجه برسید که تنها را افزایش این نتیجه گیری آن است که شما از بودجه بیشتری استفاده کنید. انسان ها اغلب حتی در هنگام استفاده از هوش مصنوعی در معرض اثرات روحی و روانی قرار می گیرند و این موضوع مانند قمار پیروزی در هر کلیک را برای شما به همراه دارد. اما به یاد داشته باشید که شما هنوز هم می توانید جست و جوی خود را با استفاده از گستره ی وسیع کلمات کلیدی و همچنین استفاده از موتور های جست و جوی بیشتر مانند پنگ و یاهو گسترش دهید در ابتدا برای استفاده در بازار باعث افزایش هزینه های هر کلیک می شود.

با غیر فعال کردن تبلیغات یکسان درست می شود. برای اینکار در ابتدا قبل از افزایش هزینه هر کلیک برای تنها یک ارائه دهنده از دامنه ارائه دهندگان موجود در سطح cpc مشخص استفاده کنید.

حتما مطالعه کنید
نمایش خودکار و نمایش پویا در ادوردزگوگل | ادوردز 20

F:\mohsen\New folder (10)\index.jfif

پنجم شما باید به صورت اتوماتیک کار کنید اما روند کار خود را چک و تنظیم کنید

اکنون ما اطلاعات بیشتری در مورد اتوماسیون بسیاری از تغییرات کمپین های خود با استفاده از قوانین، فیلدها و روش های برنامه نویسی مختلف داریم و نمیتوانیم این روش ها را جایگزین و یا این که فراموش کنیم
ما هنوز باید حساب کاربری خود را در گوگل ادوردز مرتبا بررسی کنیم و تنظیمات را برای به دست آوردن همگرایی بهتر انجام دهیم.

در نهایت به وسیله تحقیق ما می توانیم به طور مناسب و شخصی حساب را بسازیم یعنی برخی از پارامتر ها برای تبلیغات در گوگل ادوردز به کار ببریم و نمی توانیم همه چیز را برای همه مردم بسازیم. بسیاری از متخصصین Peck با استفاده از ابزارهای جدید و هیجان انگیز، مانند تبلیغات جست و جوی پویا در گوگل ادوردز می توانند CTR را بالاتر ببرند. این هرگز نمی تواند یک نمایش ساده از آگهی را اجرا کند که به نظر میرسد این نمایش دقیقا مناسب جست و جوی کاربر است.

اگر خودتان بتوانید سرویس جست و جوی متمرکز را بررسی کنید بسیار عالی است. به این ترتیب کاربران می توانند جست و جوی خود را در سایت خود ادامه دهند . با این حال اگر شما محصولات خاصی را به فروش می رسانید و یا خدمات خاصی را ارائه می دهید. بهتر است مناسب و شخصی کارهایی را که واقعا می توانید ارائه دهید را تعیین کنید. علاوه بر این اگر به سادگی آگهی تطبیق را برای افزایش میزان کلیک CTR خود نشان دهیم ممکن است نرخ همگرایی کاهش پیدا کند و در نتیجه این عمل ممکن است هزینه های تبلیغ در گوگل ادوردز افزایش پیدا کند.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا