مقالات تبلیغات آنلاین

چشم انداز بازاریابی دیجیتال | بهترین تکنیک های موفق در بازاریابی دیجیتال | ادوردز 20

چشم انداز بازاریابی دیجیتال

زمان مطالعه: 3 دقیقه

چشم انداز بازاریابی دیجیتال

چشم انداز بازاریابی دیجیتال و بهترین تکنیک های موفق در بازار دیجیتال از گونه روش های تبلیغاتی است که می توان امید به رشد سریع در بازار را شاهد بود. وقتی فرصت های بازاریابی آنلاین را بررسی می کنید. فکر می کنم نگاهی به تاریخچه تبلیغات دیجیتال مفید خواهد بود و بعد چشم انداز بازاریابی دیجیتال فعلی را مرور کنید. بنابراین اولین تبلیغات گسترده دیجیتالی از اوایل دهه 1990 آغاز شد.

آگهی های تبلیغاتی محصولات برای مشتریان یک ارائه دهنده خدمات آنلاین در پایین صفحه ظاهر می شدند. در آن زمان، آنها بسیار شبیه تبلیغات مجله بودند، بصری بودند اما تعاملی نبودند.

در سال 1993 اولین تبلیغ کلیکی در یک شرکت حقوقی در سیلیکون ولی ایجاد شد و از آنجا همه چیز به اوج خود رسید. در سال 1994 تبلیغات بنر وب جریان اصلی و متناوبی بود. بنابراین تا سال 1998 وقتی اولین کلمات کلیدی تبلیغاتی جستجو از طریق شرکتی در دسترس قرار گرفت که سرانجام توسط یاهو خریداری شد.

گوگل با راه اندازی ادوردز در سال 2000 این کار را انجام داد و بقیه بازاریابی دیجیتال به کار افتاد. از سال 2000 تاکنون ما شاهد تغییر چشم انداز هستیم که شامل رسانه های اجتماعی، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات درون شبکه ای و همه روش های جدید بازاریابی پیرامون ایده ترویج محتوا، نه فقط تبلیغات. ما همچنین مشاهده کرده ایم که سیستم عامل های کاملاً جدیدی با هدف بهبود تبلیغات، ردیابی تبلیغات و ارائه تبلیغات ظاهر می شوند و سهم گسترده ای از بازار را به دست می آورند.

در سال 2010 موبایل متوجه پیشرفت خود شد و هزینه تبلیغات موبایل هر ساله 90 درصد افزایش یافته است. با ادامه صعود رسانه های دیجیتال، ما می بینیم که مردم مدت زمان بیشتری را به صورت آنلاین می گذرانند و این بدان معنی است که کانال های دیجیتال به سرعت در حال رشد و جذابیت بازاریابی دیجیتال همراه آن است.

در سال 2000 تصمیم به تبلیغ خود در اینترنت بسیار دشوار بود و اکنون انجام چنین کاری اصلا دیوانگی نیست. در طول این سال ها ما واقعاً تغییراتی باورنکردنی در نحوه واکنش مردم به بازاریابی آنلاین مشاهده کرده ایم و اما امروز ما از منظر فعلی نیز تصویر بسیار خوبی داریم.

اول از همه جستجو منبع شماره یک است که در حال حاضر هنگام تصمیم گیری برای خرید چیزی مورد استفاده قرار می گیرد. این امر از سوی مصرف کنندگان تا تصمیم گیرندگان سطح بالای کسب و کار حاصل می شود. وب سایت ها قابلیت مشاهده و جستجوی شما به احتمال زیاد باارزش ترین دارایی به صورت آنلاین است زیرا جستجوگران قصد خود را ابراز می کنند و دارای یک تحقیق موقعیت مناسب هستند. دنبال یک هدف ایده آل هستند. جستجوی پرداخت شده قطعه اصلی چشم انداز دیجیتال امروز است و لیدر فعلی خرید تبلیغات از گوگل ادروردز است.

حالا ایمیل زمانی آرزوی بازاریاب بود. یک لیست ایمیل باکیفیت در اوایل دهه 2000 بسیار ارزشمند بود. اکنون هنوز موثر است اما باید متحرک باشد. تقریباً 50 درصد از کل ایمیل ها بر روی دستگاه تلفن همراه باز می شود،

پس قطعاً چشم انداز تغییر کرده است. با ایمیل موبایل، بازار دیجیتال نیاز به یک وب سایت موبایل دارد. همچنین شاهد روند عظیمی در اتوماسیون بازاریابی هستیم. این مفاهیم شامل پیشنهادات خودکار براساس نتایج به صورت خودکار یا بازاریابی برای افرادی است که از سایت شما بازدید کرده و حتی تبلیغات سفارشی مختص آنچه کاربر جستجو می کند، ایجاد می کنند.

طی دو سال آینده اتوماسیون ادامه خواهد یافت و احتمالاً یکی از اجزای کلیدی مجموعه ابزارهای بازاریاب باقی خواهد ماند. رسانه های اجتماعی همچنان اثبات می کنند که برای بسیاری از برندها ارزشمند هستند. با توجه به تبلیغات و تبلیغات اجتماعی، برخی از بازپرداخت ها از سوی مصرف کننده صورت گرفته است. اما این سبک بازاریابی هنوز نسبتاً جوان است و جای پیشرفت دارد.

احتمالاً خواهیم دید که تبلیغات اجتماعی در چشم انداز امروز بسیار محبوب هستند و سرانجام، ما در مرحله بالایی از بازاریابی محتوا هستیم. اثبات ایجاد محتوای با ارزش بالا برای مخاطبان باعث ایجاد آر او ای سی قابل توجهی برای افرادی می شود که این کار را به خوبی انجام می دهند. کاربران گزارش می کنند که محتوای جالب یکی از سه دلیل اصلی پیروی از برند تجاری است.

اکنون بازاریابی محتوا ممکن است در مراحل اولیه شکل گیری باشد. مصرف کنندگان بیشتر و بیشتر از عناوین هیجان انگیز خسته می شوند و ممکن است کمتر به تکنیک های رایج قبلی پاسخ دهند. مانند ده لیست برتر و ترفندهای عجیب و غریب برای حل یک مشکل خاص. اکنون مهم است که با فضای بازاریابی آنلاین هماهنگ باشید. من توصیه می کنم با ظهور روندهای جدید، آنها را آزمایش کنید و ببینید که برای برند شما چطور عمل می کنند.

Rate this post
حتما مطالعه کنید
بازاریابی وابسته روشی شگفت انگیز کسب درآمد| بهترین تبلیغ بازاریابی وابسته | ادوردز20

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا