مقآلات آموزشی گوگل ادز مقدماتی

نحوه استفاده از Google Keyword Planner

زمان مطالعه: 5 دقیقه

Google Keyword Planner را می توان یکی از بهترین ابزاری دانست که امروزه مورد استفاده در استراتژی محتوا بوده و استفاده از آن دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. گوگل کیورد پلنر را می توان یکی از مهم ترین ابزاری دانست که امروزه دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و می تواند گزینه ای مناسب برای استراتژی محتوا سایت ها به شمار رود. این ابزار گوگل به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی کلمات کلیدی کاندید را انتخاب کرده و بر اساس جستجوهایی که در مدت زمان اخیر شده است، بهترین انتخاب را برای کلمه کلیدی داشته باشید. اما چرا استفاده از Google Keyword Planner نیاز می شود؟ این ابزار برای چه کاری می تواند مناسب باشد و چرا باید از Google Keyword Planner استفاده کنیم؟ در دنیای امروز دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا یکی از مهم ترین اجزای آن می باشد و استفاده مناسب از تگ های H2 و H3 می تواند در بهینه سازی بهتر وب سایت شما کمک شایانی نماید. بهینه سازی مناسب نیز دارای تاثیر مستقیم بر روی افزایش جذب مخاطب و دریافت رتبه های برتر گوگل می شود. از این روی توصیه می شود که برای استفاده از کلمات کلیدی مناسب از ابزارهای مناسب استفاده کنید که برای مثال می توان به Google Keyword Planner به عنوان یک ابزار مناسب جهت استفاده مناسب از کلمات کلیدی اشاره نمود. در ادامه بیشتر با Google Keyword Planner آشنا خواهیم شد و به شما توضیحات بیشتری در خصوص این ابزار خواهیم داد.

Google Keyword Planner

Google Keyword Planner چیست و چه کاربردی دارد؟

زمانی که طراحی سایت انجام می شود، برخی از تگ ها مانند تگ H1 که تنها یک بار باید پر شوند طراحی می شوند و وب سایت آماده برای بهینه سازی و سئو می شود. Google Keyword Planner می تواند به شما کمک کند تا بتوانید در کوتاه ترین زمان بهترین کلمات کلیدی را انتخاب کنید و با سایر کلمات کلیدی مقایسه کنید. در واقع Google Keyword Planner ابزاری برای بررسی، مقایسه و انتخاب کلمات کلیدی به شمار می رود و همواره می تواند در دسترس طراحان سایت ها باشد. این ابزار گوگل می تواند به شما کمک کند تا در کوتاه ترین زمان بتوانید بهترین کلمات کلیدی را انتخاب کرده و در محتوا یا صفحات وب خود به کار ببرید. برای مثال تولید یک محتوای بهینه سازی شده با استفاده از کلمات کلیدی پر تکرار می تواند به شما کمک کند تا در کوتاه ترین زمان بتوانید بهترین کلمه کلیدی کاندید اصلی را انتخاب کنید و سایر کلمات کلیدی را نیز انتخاب کنید. در ادامه بیشتر با آموزش Google Keyword Planner آشنا خواهیم شد و کاربرد این ابزار گوگل را بیشتر یاد می گیریم.

استفاده از گوگل کیورد پلنر

استفاده از Google Keyword Planner در گوگل ادوردز

یکی از مهم ترین مزایای Google Keyword Planner را می توان توانایی استفاده از این ابزار برای انتخاب بهتر کلمات کلیدی برای به کار بردن در گوگل ادوردز دانست. در واقع زمانی که شما می خواهید تبلیغات گوگل داشته باشید باید بتوانید از بهترین و پر مخاطب ترین کلمات کلیدی استفاده کنید و برای رسیدن به این خواسته باید بتوانید به درستی از گوگل ادوردز استفاده کنید. برای انتخاب کلمات کلیدی پر تکرار می توانید از Google Keyword Planner استفاده نمایید. این ابزار با دریافت کلمات کلیدی کاندید و انتخابی شما که در زمینه مرتبط با موضوع هستند، بهترین کلمات را انتخاب کرده و به شما پیشنهاد می دهد و از این روی می تواند بهترین انتخاب برای شما به شمار رود. Google Keyword Planner برای مثال اگر برای یک مقاله با موضوع گردشگری مورد استفاده باشد، با دریافت کلمات کلیدی هتل، جاذبه های گردشگری شهر X و شهر X به شما بهترین کلمات کلیدی را پیشنهاد می دهد که می توانید از این کلمات استفاده کنید. این کلمات به صورت لیست نمایش داده می شود و شما می توانید بر اساس این کلمات از گوگل ادوردز استفاده کنید. به طور کلی می توان گفت که Google Keyword Planner یک ابزار بسیار مناسب به خصوص برای کسب و کارهایی است که می خواهند با کمترین هزینه در صدر اخبار روز گوگل نمایش داده شوند و می تواند به عنوان بهترین مکمل گوگل ادوردز نیز شناخته شود.

گوگل کیورد پلنر

Google Keyword Planner و لیست کلمات کلیدی چندگانه

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از Google Keyword Planner را می توان استفاده از این ابزار برای تولید کلمات کلیدی چندگانه دانست. در واقع شما می توانید با استفاده از این ابزار کلمات کلیدی ترکیبی دو یا سه سیلابی بسازید که خود این امر در رشد و گسترش کسب و کار شما تاثیر بسیار زیادی دارد. Google Keyword Planner برای کار از شما لیستی از چند کلمه کلیدی کاندید که متوجه شده اید در موتور جستجوی گوگل زیاد جستجو می شوند و یا بر اساس موضوع سایت شما هستند فعالیت کرده و با توجه به کلمات کلیدی وارد شده و با استفاده از ترکیب این کلمات، کلمات جدید تولید شده و در اختیار کاربر قرار داده می شود که این امر می تواند به شما در داشتن یک برنامه خوب کمک شایانی نماید. از این روی استفاده از Google Keyword Planner می تواند بهترین انتخاب برای شما به شمار رود که بتوانید با استفاده از بهترین کلمات کلیدی، تبلیغات انجام دهید و یا بهینه سازی محتوای خود را بر اساس این کلمات انجام دهید. به طور کلی می توان گفت که Google Keyword Planner یکی از بهترین ابزاری است که برای بهبود رتبه سایت و افزایش مخاطبین توسط وب سایت گوگل ارائه شده است.

آموزش Google Keyword Planner

کلام آخر

امروزه استفاده از Google Keyword Planner بسیار رایج شده است و تمامی کسب و کارهای اینترنتی، وب سایت ها و مراکز دیجیتال مارکتینگ بر اساس این قابلیت اقدام به بهینه سازی وب سایت خود می کنند. در این مقاله شما را با مزایای استفاده از Google Keyword Planner بیشتر آشنا کردیم و هم اکنون شما می توانید با استفاده از این آموزش بهینه سازی وب سایت خود را با کیفیت بسیار بهتری انجام دهید. همچنین همانطور که گفته شد این ابزار می تواند به عنوان مکمل گوگل ادوردز شناخته شود و یکی از بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ به شمار می رود که می توانید از آن استفاده نمایید.

Rate this post
حتما مطالعه کنید
اتصال حساب Google Analytics و تنظیمات آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا