مقآلات آموزشی گوگل ادز مقدماتی

چطور گروه های تبلیغاتی و گزینه های بازبینی را به گوگل ads اضافه کنیم؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

بهینه سازی گروه ه برای گسترش کمپین گوگل ادز

کمپین های تبلیغاتی در گوگل ادز را می توان یکی از مهم ترین شیوه های بازاریابی دانست. در واقع اگر بتوانیم گروه های تبلیغاتی بیشتری داشته باشیم، می توانیم کمپین خود را گسترش دهیم. در این مقاله ما با شما در این زمینه صحبت خواهیم کرد. برای اضافه کردن گروه های تبلیغاتی بیشتر در Adwords می توانید به گروه های تبلیغاتی از طریق tabbed دسترسی داشته باشید. سپس یک گروه تبلیغاتی در سمت چپ صفحه برای من ظاهر خواهد شد. در صورتی که هنوز کمپین تبلیغاتی را انتخاب نکرده اید، باید در این زمان اقدام به انتخاب یک کمپین کنید و سپس کمپین های دیگر را اضافه کنید.

در صفحه نمایش جدید به شما مانند صفحه قدیم نمایش داده خواهد شد ولی باید بدانید که این کمپین در واقع ادامه روش کار قبلی شما نخواهد بود. از دیگر بخش های بسیار مهمی که باید به دنبال آن باشید، امکان استفاده از فیلترهای مناسب است. در واقع می توانید از این فیلترهای کشویی استفاده داشته باشید و یا فیلترهای اعمال شده را ذخیره سازی کنید. این قابلیت برای استفاده از کلمات کلیدی غیر فعال و یا کلمات کلیدی پیشنهادی در صفحه قبلی مورد استفاده می باشند.

آموزش گوگل ادز

در صورتی که از فیلتر استفاده کنیم چه می شود؟

زمانی که این فیلتر ها به صورت کامل اعمال شود، شما می توانید متوجه شوید که کلمات مطابق با فیلتر ها حذف شده اند و در صفحه اول شما در واقع کلمات دیگر قرار خواهند گرفت. از این روی می توانید در زبانه Auto نسبت به انتخاب کلمات جدید اقدام کنید و کلمات جدید را برای تبلیغات خود ایجاد نمایید. در ایجاد قوانین جدید در تبلیغات می توانید تصمیم بگیرید که ایمیل شما برای ایمیل کمپین تبلیغاتی انتخاب شود یا خیر. به طور کلی می توان گفت که این قابلیت های اضافه شده در گوگل ادز می تواند به بهینه سازی سایت شما کمک شایانی نماید و در صورتی که کاملا از استفاده این قابلیت ها استفاده مناسب داشته باشید می توانید بهترین عملکرد را از کمپین تبلیغاتی خود داشته باشید. به طور کلی می توان گفت که گوگل ادز برای آن دسته از کسانی که می خواهند در زمینه تبلیغات آنلاین اقدام کنند، می توانید از این خدمات استفاده داشته باشید. این خدمات به صورت گسترده ای ارائه می شود و شما می توانید با خیال راحت از این ابزار برای ایجاد و مدیریت کمپین های تبلیغاتی استفاده داشته باشید. در ادامه بیشتر در این زمینه با شما صحبت خواهیم داشت که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود و شما می توانید از این قابلیت ها استفاده داشته باشید.

حتما مطالعه کنید
پیش از استفاده از ادوردز گوگل ، کسب و کار خود را معرفی کنید

شما می توانید تمامی قابلیت ها را تنظیم کنید

به طور کلی می توانید قابلیت ها را در گوگل ادوردز به صورت کامل تنظیم کنید. برای مثال می توانید تنظیماتی را ایجاد کنید که در صورت بروز مشکل، به شما اطلاع رسانی از طریق ایمیل ارسال شود. همچنین می توانید قوانین مورد استفاده در کمپین تبلیغاتی را خودتان ایجاد کنید. استفاده از فیلترها و اتوماسیون ها برای شما اهمیت بسیار زیادی خواهند داشت و شما می توانید سفارشی سازی مورد نظر خود را با استفاده از این فیلترها و تنظیمات داشته باشید. همچنین باید بدانید که شما می توانید از قابلیت ارث بری در میان ستون ها استفاده داشته باشید. ستون های جدید ایجاد کنید و همچنین می توانید از ستون های مختلف استفاده های گسترده ای داشته باشید. شما می توانید با استفاده از لیست ها در قسمت های مختلف و سپس استفاده از CPM ها در کوتاه ترین زمان نسبت به سفارشی سازی تنظیمات مورد نظر خود اقدام کنید تا در نهایت بتوانید یک کمپین تبلیغاتی ایجاد کنید که بیشترین کارایی را برای شما خواهد داشت. در صورتی که سوالی در این زمینه داشته باشید و یا می خواهید یک کمپین تبلیغاتی حرفه ای ایجاد کنید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

کمپین تبلیغاتی گوگل

چرا یادگیری Google Adwords مهم است؟

به طور کلی می توان گفت که یادگیری تبلیغات در گوگل ادز دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و شما باید بتوانید به درستی از آن استفاده کنید تا در نهایت بتوانید بهترین عملکرد را انتظار داشته باشید. در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید نیز می توانید با کارشناسانی که در این خصوص فعالیت دارند ارتباط برقرار کنید یا برای کمپین های تبلیغاتی و ایجاد آن ها از روش برون سپاری استفاده کنید. کمپین تبلیغاتی ایجاد شده توسط گوگل دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و امیدواریم بدانید که این کمپین ها در نهایت می توانند به شما کمک کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشید. در صورتی که سوالی در خصوص استفاده از کمپین های تبلیغاتی گوگل ادز داشته باشید و می خواهید بیشتر در این خصوص اطلاعاتی به دست بیاورید می توانید مقالات آموزشی ما را مطالعه کنید. این کمپین های تبلیغاتی به شما کمک می کنند تا بازاریابی به صورت هدفمند را داشته باشید و آشنایی با ویژگی ها و تنظیمات آن ها می تواند به شما کمک کند تا در نهایت بتوانید عملکرد بسیار مناسبی را داشته باشید.

حتما مطالعه کنید
مرور کلی بر ادوردزگوگل

تنظیمات کمپین تبلیغاتی گوگل

کلام آخر

ما در این مقاله با شما در خصوص استفاده از کمپین های تبلیغاتی صحبت کردیم و اطلاعاتی را در این زمینه با شما به اشتراک گذاشتیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. در صورتی که می خواهید از این خدمات استفاده داشته باشید، باید بدانید که گوگل ادوردز امکانات و تنظیمات بسیار زیادی دارد که در صورت استفاده صحیح می تواند عملکرد بسیار مناسبی را از خود ارائه دهد. پس بهتر است که در زمینه این ابزار اینترنتی اطلاعات کامل داشته باشید. در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید و می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید، این مقاله می تواند برای شما مفید واقع شود. در واقع ما در تلاش بوده ایم که در این مقاله شما را بیشتر با ویژگی هایی که در گوگل ادز وجود دارد آشنا سازیم و اطلاعاتی را در این خصوص با شما به اشتراک بگذاریم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. در صورتی که می خواهید یک کمپین تبلیغاتی حرفه ای بسازید، لازم است که از این مقاله استفاده داشته باشید و با تنظیمات و فیلترهایی که در دسترس شما قرار داده می شود، بیشتر آشنا شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا