مقالات تبلیغات آنلاین

بازاریابی آنلاین چیست؟ | ادوردز20

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازاریابی آنلاین چیست؟

هنگامی که ما در مورد بازاریابی آنلاین صحبت می کنیم، اساسا در مورد توسعه کسب و کار آنلاین شما با استفاده از انواع کانال و این کانال ها شامل: جستجو، اجتماعی، ویدیو، ایمیل و نمایش است. امروزه مشتری در سراسر این کانال ها زندگی می کند و بازاریابی آنلاین در مورد پیدا کردن راهی برای حضور در لحظه مناسب برای جذب مشتری است. اینترنت روشی را که مردم اقدام به خرید محصولات یا خدمات می کردند، تغییر می دهد و در حال حاضر با اینترنت تلفن همراه این تجربه در همه جا اتفاق می افتد.

این باعث می شود که مشتری در مسیر خرید قرار گیرد. آنها مسلح به منابع برای انجام تحقیقات، مقایسه گزینه ها، به اشتراک گذاشتن آنچه که پیدا کرده اند، هستند و حتی از همسالان خود برای توصیه ها سوال می کنند. همه اینها به صورت دیجیتالی و همه اینها به صورت همزمان رخ می دهد. چیزی که زمانی هنجار در بازاریابی بود، حالا از همتای خود عقب نشینی کرده است. خواننده های چاپی کاهش یافته است؛ مردم کابل را به دلیل تقاضای نمایش که توسط شرکت‌های دیجیتال مانند نت فلیکس انجام می شود، رها می کنند. وقتی که ما در خیابان ها قدم می زنیم، با یک پیغام متنی از خرده فروش آنلاین مورد علاقه خود منحرف می شویم. پس ما تبلیغات در باجه ها و ایستگاه های اتوبوس را از دست می دهیم. پخش موزیک آنلاین جایگزین رادیو شده و هزینه خدمات از تبلیغات حذف شده است.

از نظر تجربه ما صفحه های زرد جایگزین روزنامه محلی شدند. حتی تصویر کسب و کارها حتی در آجر و ملات، مردم تلفن های خود را در دست گرفته و بارکدها را بررسی و تصمیم‌گیری می‌کنند، که آیا خرید آنلاین ارزانتر است یا خیر.

و این جایی است که بازاریابی آنلاین وارد می شود. به عنوان یک کسب و کار باید با بسیاری از نقاط تعامل کاربر و اینکه چه چیزی شبیه به یک مقدار بی پایان از کانال ها است، در این کانال‌ها بایستید. بازاریابی آنلاین می تواند، احساس طاقت فرسایی داشته باشد. پس برای تمرکز بر آن بیایید در مورد سه نوع رسانه صحبت کنیم که شما در بازاریابی آنلاین پرداخت شده، صاحب شده و به دست می‌آورید. رسانه های اجتماعی همه چیزهایی را که به آنها می پردازید را تشکیل خواهند داد.

حتما مطالعه کنید
ساخت یک استراتژی نام تجاری در دیجیتال مارکتینگ | ادوردز20

این شامل کانال هایی مانند گوگل ادوردز، فیس بوک، تبلیغات پرداخت شده و نمایش بازاریابی است. وب سایت شما شامل کانال ها مانند وب سایت شما، فهرست مشتریان شما است که برای ارسال ایمیل و بلاگ که خوانندگان فعال دارد، استفاده می کنید. رسانه کسب شده، دنیای مطبوعات ارگانیک است. حساب های وب سایت های ارتباط جمعی شما در بلاگ های دیگر و مقالات نوشته شده در مورد شما، کانال ها را در اختیار رسانه ها قرار می دهند و همه این کانال ها درست زمانی که یک کاربر با یکدیگر تعامل دارند، همپوشانی می کند. بنابراین در پایان روز بازاریابی آنلاین فرآیندی برای جلو قرار دادن و مرکز کسب وکارتان در طول سفر مشتری است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا