مقآلات آموزشی گوگل ادز مقدماتی

بیننده مخاطبین برای لیستهای بازاریابی

زمان مطالعه: 4 دقیقه

بازاریابی به معنای درک مشتری است و بازاریابی آنلاین این مزیت را دارد که داده های بسیار ویژه ای از مشتری به ما می دهد. ما می توانیم اطلاعاتی مانند سن، مکان و علایق آنها را گرفته و از آنها برای تصمیم گیری آگاهانه استفاده کنیم. به تازگی سیستم تبلیغات گوگل، نگرش مخاطب را ارائه داده است که به شما اطلاعات جمع آوری شده درباره افراد موجود در لیست های بازاریابی تان را می دهد. با استفاده از این گزارش ها که مستقیماً از سیستم تبلیغات گوگل رسیده اند، می توانید بلافاصله در مورد بینش های پیش روی خود اقدام کنید. به عنوان مثال، اگر بیشتر افرادی که وارد سایت شما می شوند از علاقه مندان به ورزش هستند، ممکن است بخواهید این مخاطبان وابسته را به کمپین تبلیغاتی خود اضافه کنید.

یا اگر بسیاری از مشتریان شما زن در سنین 20 تا 30 سال هستند، ممکن است بخواهید تبلیغات خود را سفارشی کنید تا این مورد خاص را جلب کند.

برای نشان دادن آنچه در مورد آن صحبت می کنم، قصد دارم گزارشی را تهیه کنم تا بتوانیم آن را با هم مرور کنیم. برای اینکه از بینش مخاطب تان مطلع شوید، کتابخانه مشترک را از صفحه پیمایش در سمت چپ حساب سیستم تبلیغات گوگل خودتان انتخاب کنید و تحت بررسی، روی مخاطبان ضربه بزنید.

و هنگامی که از نظر مخاطب بازدید می کنید، می خواهید یک لیست بازاریابی مجدد را انتخاب کنید که

بینش مخاطب را برای آن مشاhttps://adwords20.com/رهده کنید. حالا فرض بر این است که شما از قبل یک تنظیم ژدارید.

در غیر اینصورت، یک دقیقه وقت بگذارید و فیلم بازاریابی را کاوش کنید چون برای فعال کردن و پیکربندی سایت شما کار بسیار خوبی است. بنابراین من قصد دارم این لیست را مرور کنم و در اینجا یک لیست بازاریابی از هر کسی که بیش از 50 دلار در سایت تجارت الکترونیکی من خرج کرده است، دارم.

حتما مطالعه کنید
ایجاد یک گروه تبلیغاتی و اضافه کردن کلمات کلیدی

من آن لیست را انتخاب می کنم و این بینش مخاطب را جلب می کند. پس وقتی که در این دیدگاه قرار گرفتید، متوجه می شوید که گزارش تحت شش زبانه تنظیم شده است. بینش برتر، مخاطبان بازار، مخاطبان وابسته، اطلاعات جمعیتی، مکان ها و دستگاه ها. بنابراین بینش های برتر، که من انتخاب کردم، قرار است خلاصه ای از مخاطبان، مکان ها، جمعیت و دستگاه هایی را که بیشترین جلب توجه را در این زبانه ها ایجاد می کند، نشان دهد.

بنابراین در سمت چپ، می توانید در بازارها، وابستگی ها، دستگاه ها، مکان، جنسیت و سن را ببینید.

بنابراین این اطلاعات همان چیزی است که مردم بیشتر با آن ارتباط دارند. بنابراین، این یک نگاه برتر در نگرش است. وقتی مثلاً در بین مخاطبان بازار، مخاطبان وابسته و غیره انتخاب کنید، این به شما مخاطبان و مکان های مربوط به لیست بازاریابی شما بر اساس ارتباط و جمعیت معیار است.

بنابراین، به عنوان مثال، معیار متوسط اینترنت خواهد بود. بنابراین هنگامی که من چراغ ها و وسایل مخاطب را انتخاب می کنم، می توانم ارتباط این مستطیل های سبز را ببینم و در سمت راست می توانیم اطلاعاتی درباره این مخاطب خاص به دست آوریم. پس نشان می دهد که 45 درصد از این اهداف خاص بازار برای چراغ ها با 3 درصد آمریکا مقایسه می شود. بنابراین می توانید ببینید که این محک در گوشه بالا سمت راست چیست و اگر بخواهید، می توانید ویرایش را برای اصلاح آن معیار انتخاب کنید. همچنین خواهید دید که این جمعیت اطلاعاتی از نظر تعداد بارگیری و کوکی ها در هفته در دسترس شماست و اگر می خواهید بلافاصله دسترسی به این مخاطبان را شروع کنید، می توانید گزینه را در گوشه پایین سمت راست انتخاب کنید، همچنین می توانید وابستگی مخاطبان خود را انتخاب کنید. این به شما مخاطب و تمایل او را نشان می دهد. پس اینها سرمایه گذاران مشتاق هستند که می توانند سیاسیون یا معتادها و … باشند.

حتما مطالعه کنید
بررسی رابط کاربری در ادوردز گوگل و تاثیر آن بر گوگلADS

و دوباره، شما می توانید هر یک از این مخاطبان خاص را انتخاب کنید و این اطلاعات را در سمت راست به شما می دهد و این برای جمعیت، موقعیت مکانی و دستگاه درست است. در این حالت، این تبلیغ فقط برای دسکتاپ بود. پس می توانیم ببینیم که 100 درصد این مورد روی دسکتاپ است.

از این اطلاعات برای گسترش هدف قرار دادن گروه تبلیغات خود استفاده کنید، می توانید براساس علایق افرادی که در لیست شما هستند، آگاهانه تصمیم بگیرید. دیگران را پیدا کنید که ممکن است به همین خوبی تبدیل شوند. یک راه سریع برای به حداکثر رساندن تبدیل ها، بررسی این گزارش برای اطلاعاتی است که به نظر می رسد با بهترین مخاطب تبدیل شده شما مطابقت دارد. سپس می توانید مخاطبانی را هدف قرار دهید که گروه های تبلیغاتی شما در حال حاضر هدف قرار نمی دهند یا پیشنهادات شما را برای دستیابی بهتر به این عملکرد بالا تنظیم کنید. زمانی که کمپین های تبلیغاتی خود را می سازید، به یاد داشته باشید که بهترین کار این است که مخاطبان مرتبط با محصولات و خدمات خود را هدف قرار دهید.

از آنجا که این گزارش درباره بینش مخاطبانی است که لیست بازاریابی شما را تشکیل می دهند. غالباً این مخاطبان همچنین در بازار به محصولات یا خدمات دیگری علاقه مند هستند که ممکن است مربوط نباشد. بنابراین شما باید از بهترین قضاوت خود در اینجا استفاده کنید، مخاطبان جدید را آزمایش کنید و ببینید آیا می توانید پتانسیل استفاده نشده ای پیدا کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا