مقآلات آموزشی گوگل ادز پیشرفته

آموزش تطبیق مشتری درادوردز گوگل | ادوردز 20

زمان مطالعه: 4 دقیقه

آموزش تطبیق مشتری در گوگل ادوردز

آموزش تطبیق مشتری در گوگل ادوردز

آموزش تطبیق مشتری در گوگل ادوردز که امروزه برای آنکه شرکت ها تبلیغات گسترده ای را در میان مردم داشته باشند، از گوگل ادوردز بسیار استفاده می شود. اگر چه استفاده از گوگل ادوردز هزینه هایی را هم در بر دارد اما به شما این امکان را می دهد که سود دهی شما چند برابر شود و این سود دهی شما در قبال هزینه ای که برای تبلیغات از طریق گوگل ادوردز می کنید بسیار بالاتر خواهد بود.

در واقع این هزینه را پوشش می دهد. البته اگر به درستی از گوگل ادوردز استفاده کنید. یکی از راه های تبلیغاتی که گوگل ادوردز ارائه می دهد تطبیق مشتری ها است که در واقع ارتباط با مردم از طریق ایمیل است که در ادامه توضیح خواهیم داد.

تطبیق مشتری در گوگل ادوردز

انطباق مشتری ها از طریق گوگل ادوردز راهی بسیار عالی برای ارتباط مجدد با مشتریان موجود در لیست پایگاه اطلاعات است. این روش برای مشتریانی استفاده می شود که حداقل دارای یک حساب کاربری جی میل در گوگل هستند.

در این صورت بازاریابان هوشمند از شما خواهند پرسید خب چرا باید در گوگل مشتری را به یک مشتری دیگر انتقال دهم؟ این نکته بسیار خوبی است. اما تصور کنید اگر شما بتوانید این کاربران را در هنگام خواندن محتوا که مربوط به سرویس یا در کسب و کار و تجارت شما هستند به بازار بفرستید و کاری کنید که در همان لحظه از شما خرید را انجام دهند، در این صورت شما می توانید آن ها را از خرید در جای دیگر منع کنید همچنین میتوانید از این روش برای افزایش آگاهی از نام تجاری خویش استفاده کنید.

حتما مطالعه کنید
آموزش تنظیم کمپین برای تلفن های همراه و تبلت در ادوردز گوگل پیشرفته

آموزش تطبیق مشتری در گوگل ادوردز

قبل از آنکه بتوانیم هر کمپینی را راه اندازی کنیم باید یک لیست مشتری در داخل کتابخانه به اشتراک گذاشته شده اضافه کنیم. برای انجام این کار ما وارد گوگل ادوردز می شویم و منویی که در بالا و در قسمت سمت چپ صفحه موجود است.

این منو با علامت سه نقطه مشخص است را پیدا میکنیم و همچنین نگاهی به پایین کتابخانه به اشتراک گذاشته خواهیم کرد شما میتوانید مخاطبان را از اینجا انتخاب کنید و سپس علامت مثبت که به رنگ آبی قابل مشاهده است را انتخاب و کلیک کنید تا بتوانیم یک لیست جدید از مخاطبان را در این قسمت اضافه کنیم ما از این لیست کشویی لیست مشتریان را انتخاب می کنیم.

اکنون ما یک نام عمومی برای مخاطبان یا مردم می گذاریم و آن ها را در یک لیست ایمیل تنها نام گذاری می کنیم توجه داشته باشید که دستور العمل های مختلف که توسط گوگل بر اساس اطلاعات موجود شما قالب بندی شده است وجود دارند.

اگر ما به پایین صفحه توجه کنیم متوجه قسمتی می شویم که در آن می توان مدت زمان عضویت را تعیین کرد در واقع جایی است که محدودیت زمانی افراد را در این لیست مشخص می کند من می خواهم به طور مثال ۱۸۰ روز را بگذارم اگر شما از تمام اطلاعات راضی هستید می توانید فقط بر روی آپلود کلیک کرده و یک لیست ایجاد نمایید.

نحوه کاکرد گوگل ادورز برای تطبیق مشتری ها

اکنون ما آماده هستیم تا اینکه یک کمپین برای هدف قرار دادن کاربران از طریق ایمیل آماده کنیم. این در صورتی است که در این لحظه از زمان استفاده از این امکان و ویژگی یعنی مورد هدف قرار دادن کاربران از طریق ایمیل فقط از طریق نسخه قدیمی تبلیغات گوگل ادوردز امکان پذیر است.

پس لطفا توجه داشته باشید که اگر در پایین صفحه بر روی شروع استفاده از تطابق با مشتری کلیک کنید مشاهده خواهید کرد که گوگل ما را به صورت خودکار به نسخه قدیمی گوگل ادوردز خواهد فرستاد. ممکن است در آینده برخی از نقاط و آیکون ها تغییر کند.

حتما مطالعه کنید
آموزش تنظیم قوانین خودکار ادوردزگوگل

اما اکنون این موضوعی است که ما باید از آن آگاهی داشته باشیم. در این لحظه که شما در این صفحه قرار دارید بر روی افزودن کمپین جدید کلیک کنید و به پایین صفحه بروید و فقط بر روی display network only کلیک کنید.

به این نکته توجه کنید که شما نباید اهداف بازاریابی رو مشخص کنید. در اینجا شما می توانید کشورهای خاص را برای انتخاب زبان خاص انتخاب کنید و بودجه ی خود را برای کمپین وارد کنید.

این ها همه اطلاعات بسیار معمولی است که ما باید ارائه دهیم همچنین باید برای کمپین خود یک نام انتخاب کنیم در این مرحله ما می توانیم بر روی ذخیره و ادامه کلیک کنیم مجددا شما فقط باید یک نام گروه تبلیغاتی و محدوده را مشخص کنید.

اکنون بازاریابی مجدد را انتخاب می کنیم زیرا در اصل نوعی بازاریابی مجدد است هنگامی که این کار را انجام می دهید مشاهده خواهید کرد که یک پنجره دوم باز خواهد شد و اگر گزینه ای را از منوی کشویی انتخاب کنید برخی از گزینه ها را در اینجا مشاهده خواهید کرد.

آموزش تطبیق مشتری در گوگل ادوردز

پس از اینکه موارد بالا را انجام دادید متوجه خواهید شد که یک گزینه به نام لیست ایمیل های مشتری ها وجود دارد .اگر ما لیست ایمیل مشتری را انتخاب کنیم منوی آپلود شده ای را که قبلا آپلود کرده ایم ظاهر می شود و ما می توانیم به سادگی این لیست را انتخاب کنیم. سپس ما می توانیم بر روی ذخیره و ادامه کلیک کنیم در زمانی که این کار را انجام می دهید.

جمع بندی

این آگاهی را پیدا کرده اید که چگونه یک آگهی ایجاد کنید تا خلاقانه و به طور معمول تنظیم شود. اگر نفوذی که بازار جیمیل دارد بزرگ باشد، می تواند راهی بسیار عالی برای تبلیغات باشد و به کسب و کار و تجارت شما را توسعه دهد.

حتما مطالعه کنید
آموزش تنظیم کمپین با چندین location در ادوردز گوگل پیشرفته

به عنوان مثال در b2b اکثر مشتریان هنوز از ایمیل شرکت برای ارتباط با آن استفاده می کنند. بدیهی است که این ویژگی و این سبک از تبلیغات فقط به بخش های بسیار کوچکی از مردم محدود می شود و افراد کمی از ایمیل استفاده می کنند.

با این حال اگر شرکت های بزرگ بتوانند از این موضوع برای اضافه کردن یکسری تنوع به بازاریابی خود استفاده کنند. می توانند سود بسیار مطلوبی را از این روش بدست بیاورند و یک قدم در زمینه تبلیغات از سایر رقبا پیشی بگیرند.

همانطور که گفته شد گوگل ادوردز راهکارهای مناسبی را برای تبلیغات گسترده ارائه داده است به همین دلیل شرکت های بزرگ برای تبلیغات بهتر می توانند از گوگل ادوردز و افزونه های آن استفاده کنند تا تبلیغات موثرتری را داشته باشند .

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا