مقآلات آموزشی گوگل ادز مقدماتی

نکات کلیدی بهینه سازی گوگل ads

زمان مطالعه: 5 دقیقه

اکنون که اصول حساب سیستم تبلیغات گوگل خود را تنظیم کرده اید، وقت آن است که هنگام شروع مقیاس گذاری به چند روش برای بهینه سازی نگاه کنید.

ما قصد داریم در مورد چهار زمینه اصلی بهینه سازی، بهبودآر.او.آی، بهبود کلمات کلیدی، بهبود متن آگهی، بهبود پیشنهادی و غیره صحبت کنیم. پیشنهادات خود را بهبود ببخشید بیایید با صحبت در مورد چگونگی بهبود آر.او.آی شروع کنیم. اگر متوجه شدید که درصد زیادی از بازدیدکنندگان شما کلیک می کنند اما آنها خریدی انجام نمی دهند، وقت آن است که برخی اقدامات را انجام دهید. تا آر.او.آی خود را افزایش دهید. ابتدا نگاهی به صفحه ورود خود بیندازید. هنگامی که مشتریان بر روی تبلیغ شما کلیک می کنند، انتظار می رود که به معامله دقیق یا اطلاعاتی که در تبلیغ شما توصیف کرده اید برسند.

اگر آنها آنچه را که به آنها قول داده شده است، درست هنگام رسیدن پیدا نکنند احتمالاً بدون خرید یا ثبت نام آنجا را ترک خواهند کرد. بنابراین مطمئن باشید که صفحه ورود، بسیار مرتبط و بسیار بهینه شده است.

اگر از کلمات کلیدی عمومی استفاده کرده و متن اضافه می کنید یا می خواهید از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید، ممکن است مشتری انتظار داشته باشد که چیزی را پیدا کند که شما پیشنهاد نمی دهید.

کلمات کلیدی و متن تبلیغ بسیار هدفمند به شما اطمینان می دهند که تبلیغات شما فقط در جستجوهای مربوط به محصول یا خدمات شما نمایش داده می شود.

در مرحله بعدی، می خواهید بر افزایش پیشنهادات مربوط به کلمات کلیدی سودآور خود تمرکز کنید.

اگر متوجه شدید کلمات کلیدی دارید که بسیار خوب کار می کنند و همچنین آر.او.آی قابل توجهی را مشاهده می کنید، همچنان تنظیمات را انجام دهید. پیشنهادات برای قرار گرفتن در معرض افزایش و ایجاد ترافیک بیشتر در مورد کلمات کلیدی که کار نمی کنند. اگر متوجه شدید برخی از کلمات کلیدی موثر نیستند یا نمی خواهید، می توانید پیشنهادات خود را کاهش داده یا حتی آنها را حذف کنید.

حتما مطالعه کنید
اتصال حساب Google Analytics و تنظیمات آن

همچنین، انتقال به شبکه نمایش را در نظر بگیرید. هنگامی که شروع به گسترش می کنید، می توانید از برگه قرارگیری ها برای دیدن تمام صفحات وب، برنامه ها و فیلم هایی که تبلیغات شما در آن نمایش داده می شود استفاده کنید و سپس می توانید تصمیم بگیرید که کدام سایت ها عملکرد به خصوص خوبی دارند.

خیلی خوب، پس بیایید در مورد بهبود کلمات کلیدی تان صحبت کنیم.

بزرگترین کاری که می توانید برای بهبود کلمات کلیدی خود انجام دهید شروع یا ادامه استفاده از کلمات کلیدی منفی است. کلمات کلیدی منفی در واقع به فیلتر کردن جستجو برای محصولات یا خدمات مختلف و جستجوهایی که به شما ربط ندارند کمک می کند.

کسب و کار کلمات کلیدی مانند دوره رایگان در کلاس که شاید مربوط به محصول یا خدمات خاص شما نیستند باید حذف شوند. همچنین، می خواهید کلمات کلیدی تکراری را حذف کنید.

گوگل فقط می خواهد به ازای هر تبلیغ دهنده یک کلمه کلیدی خاص یک تبلیغ نشان دهد.

بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد و نیازی به درج کلمات کلیدی مشابه در گروه های تبلیغاتی یا کمپین های مختلف نیست، زیرا کلمه کلیدی با عملکرد بهتر، تبلیغ شما را بیشتر می کند، نمونه های تکراری را که عملکرد بدتری دارند حذف کنید.

اگر مناطق جغرافیایی مختلفی را هدف قرار داده اید، درج کلمات کلیدی تکراری مشکلی ندارد. شما همچنین می خواهید روی بهینه سازی کلمات کلیدی با عملکرد پایین تمرکز کنید، می خواهید همه کلمات کلیدی شما عملکرد خوبی داشته باشند. هیچ کدام از کلمات کلیدی بد تلاش کلی شما را به عقب بکشند را نمی خواهید. بنابراین شما باید تشخیص کلمه کلیدی خود را انجام دهید.

و وقتی برخی گزارش ها را بررسی کردیم، به آن نگاه کردیم، شما واقعاً می خواهید کلمات کلیدی کم عملکردی را حذف کنید تا کل کمپین تبلیغاتی را با خود کم نکنند.

حتما مطالعه کنید
پیش از استفاده از ادوردز گوگل ، کسب و کار خود را معرفی کنید

خیلی خوب بیایید در مورد متن تبلیغ شما صحبت کنیم. اول کارهای مهم، شما واقعاً می خواهید بفهمید مشتری شما وقتی تبلیغ را می بیند در چه مرحله ای قرار دارد؟ آیا آنها به دنبال اطلاعات بیشتر هستند یا در حال تحقیق هستند؟ آیا آنها آماده خرید هستند؟ اگر آن انگیزه دهنده ها، آن لحظاتی را که در ابتدای این دوره درباره آنها صحبت کردیم به خاطر بسپارید، می خواهید بدانید که کجا هستند.

و آنچه آنها نیاز دارند و سپس شما از این کلمات کلیدی برای تشخیص و تفکیک آنچه می خواهید مردم انجام دهند استفاده خواهید کرد. بنابراین اگر آنها در آن مرحله خرید هستند، خوب، اگر متن شما دارای اطلاعات هستند، فراخوان های شما باید تاکنون آنها را به سمت خود سوق دهد بیشتر بیاموزید، و غیره و غیره، از آن فراخوان های عملی برای مطابقت با انگیزه های خریدار خود استفاده کنید.

همچنین می خواهید با استفاده از متن آگهی خود، این میزان بازدید را از قبل تعیین کنید. همانطور که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم، اگر قیمت معاملات ویژه، تخفیف دارید این اطلاعات را مستقیماً در متن آگهی خود قرار دهید. و همانطور که دیدیم، افزونه های تبلیغات برای عملکرد کلی بسیار ارزشمند هستند و شما واقعاً می خواهید تبلیغات خود را با آنها افزایش دهید. از پیوندهای پیوند سایت برای پیوندهای آگهی به وب سایت خود، برنامه های افزودنی تماس آگهی برای اجازه دادن به افراد با شما استفاده کنید، از برنامه های افزودنی موقعیت مکانی برای کمک به افراد در نزدیکی شما استفاده کنید تا بتوانند شما را پیدا کنند.

و در آخر، بیایید در مورد بهبود پیشنهادات تان صحبت کنیم. من اکیداً توصیه می کنم که فقط پیشنهادهای مختلف را آزمایش کنید، مبالغ پیشنهادی و بودجه های مختلف را امتحان کنید و ببینید چقدر موثر است و تغییر می کند. می توانید پیشنهادات خود را برای سودآوری آزمایش کرده و می توانید بودجه ها را آزمایش کنید تا ببینید چه مقدار دلار بیشترین بازدهی را برای شما ایجاد می کند.

حتما مطالعه کنید
نحوه استفاده از Google Keyword Planner

حتی می توانید از آزمایشاتی که قبلاً برای کمک به شما بررسی کردیم، در این زمینه استفاده کنید. از آنجا که می خواهید بودجه خود را براساس عملکرد اختصاص دهید. شما می خواهید مطمئن شوید که بودجه مناسبی برای هر کمپین برای کلمات کلیدی سودآور در اختیار دارید. احتمالاً می خواهید همه وقت آنها را نشان دهید و برای انجام این کار، بودجه کمپین باید به اندازه کافی بالا باشد تا کمپین به بودجه آن محدود نشود.

اگر می خواهید کلمات کلیدی خاصی بیشترین میزان بازدید را داشته باشند مطمئن شوید که آنها در کمپین هایی هستند که هزینه روزانه آنها بیش از ارزش بودجه نیست. به طور مداوم اگر هزینه های شما کم می شود اما آر.او.آی مثبت می بینید، وقت آن است که بودجه کلی خود را افزایش دهید.

شما همچنین می خواهید آن تنظیمات پیشنهاد را بررسی کنید، موارد را براساس کلمات کلیدی، زمانبندی و حتی اینکه کاربر در تلفن همراه است یا دسکتاب تغییر دهید.

با این وجود، اینها برخی بهینه سازی های اساسی است که به شما کمک می کند هنگام شروع مقیاس گذاری در سیستم تبلیغات گوگل عملکرد بهتری را ببینید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا