مقآلات آموزشی گوگل ادز مقدماتی

شیوه به کارگیری پسوند ها در کمپین تبلیغاتی ویژه آموزش گوگلADS

زمان مطالعه: 5 دقیقه

استفاده از پسوند های تبلیغاتی در یک کمپین تبلیغاتی می تواند به شما کمک کند تا با سرعت بیشتری در این زمینه رشد داشته باشید. در این مقاله ما قصد داریم در زمینه کمپین های تبلیغاتی با شما صحبت کنیم و این قسمت از آموزش گوگل ادز را به این موضوع اختصاص داده ایم. به طور کلی شش شیوه برای ایجاد پسوند های تبلیغاتی پیش روی ما وجود دارد که استفاده از هر کدام آن ها می تواند به ما کمک کند تا بتوانیم یک کمپین تبلیغاتی موفق را داشته باشیم. ایجاد اپلیکیشن، تماس، لینک دهی به سایت، نقشه سایت، نظرات و فراخوان ها را می توان از مهم ترین پسوند های تبلیغاتی عنوان کرد که در آموزش گوگل ادز کاربرد بسیار بالایی دارد. در ادامه این مقاله از آموزش گوگل ادز به شما در زمینه استفاده از پسوند ها در کمپین تبلیغاتی اطلاعاتی را ارائه خواهیم کرد که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود.

آموزش گوگل ادز به زبان ساده

آموزش گوگل ادز با تمرکز بر پسوند های تبلیغاتی

برای اینکه بتوانید یک پسوند تبلیغاتی داشته باشید، در این قسمت از آموزش گوگل ادز با ما همراه باشید. برای شروع باید وارد Adwords گوگل شده و در قسمت چپ این ابزار اینترنتی یک پسوند مکان را فعال سازی کنید. این پسوند مکان به Google My Business اضافه می شود و در صورتی که شما این قابلیت را فعال سازی نکنید، ممکن است در آینده به مشکل برخورد کنید. سپس باید یک شماره تلفن از کسب و کارمان که تبلیغات را برای آن فعال سازی می کنیم اضافه کنیم و همچنین آدرس سایت را اضافه کنیم. این کار به ما کمک می کند زمانی که نقشه Google map را باز می کنیم، برای مثال اگر یک کسب و کار بستنی فروشی داشته باشیم، مکان ما برای مشتریان و کسانی که وارد این ابزار شده اند به عنوان یک مکان کسب و کار بستنی فروشی نمایش داده شود.

به طور کلی این شیوه به ما کمک می کند تا به عنوان یک نتیجه ارگانیک در میان نتایج گوگل نمایش داده شویم و یکی از مهم ترین بخش های آموزش گوگل ادز به شمار می رود. استفاده از این شیوه که در این قسمت از آموزش گوگل ادز به آن اشاره داشته ایم کسب و کار دقیق ما را به مشتریان بالقوه ای که کسب و کارمان را جستجو کرده اند را نشان می دهد و می تواند در گسترش کسب و کار ما نتیجه زیادی داشته باشد. پس از این امر که در آموزش گوگل ادز به آن اشاره داشتیم، باید یک شماره تماس از کسب و کارمان را اضافه کنیم تا مشتری بالقوه در صورت تمایل بتواند با ما تماس داشته باشد. این امر به ما کمک می کند تا در صورت لزوم به برقراری تماس به خصوص در موبایل های اندرویدی بدون مشکل این تماس برقرار شود.

ابزار تبلیغاتی گوگل

آموزش گوگل ادز برای نمایش دادن اپلیکیشن کسب و کار شما

یکی از قابلیت هایی که آموزش گوگل ادز در اختیار شما قرار می دهد، قابلیت نمایش دادن اپلیکیشن توسعه داده شده به کاربرانی است که به دنبال اپلیکیشن در موضوع مربوطه هستند. این قابلیت که در آموزش گوگل ادز به شما گفته می شود دارای تاثیر بسیار زیادی در موفقیت کسب و کار شما داشته و همچنین زمانی که کسب و کار شما در گوگل ادز نمایش داده می شود، اپلیکیشن شما هم به دنبال آن نمایش داده می شود. شما می توانید اپلیکیشن کسب و کار خود را که در هر کدام از استور های اپلیکیشن قرار داده اید را انتخاب کرده و به کاربران نمایش دهید. اما اگر کسب و کار شما به صورت هفت روز هفته و 24 ساعته خدمات ارائه می دهد، در ادامه برخی از قسمت های آموزش گوگل ادز که در این زمینه راهنمایی های لازم را ارائه می دهد را می توانید مشاهده کرده و به فراخور آن اقدام لازم را داشته باشید.

کمپین تبلیغاتی

آموزش گوگل ادز برای کسب و کارهای پیوسته فعال

یکی از خدماتی که گوگل ادز به کسب و کارهای پیوسته فعال ارائه می کند و از جمله مهم ترین خدمات گوگل در این زمینه به شمار می رود، نمایش کسب و کارهای پیوسته فعال در صورت نیاز مشتری می باشد. در نظر داشته باشید که خدمات شما برای مثال در بخش هتل داری و یا کسب و کارهای مربوط به این زمینه و همچنین خدمات درمانی به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته ارائه می شود. در این زمینه آموزش گوگل ادز به شما چه چیزی را پیشنهاد می کند؟ زمانی که در حال ساخت یک کمپین تبلیغاتی هستید، باید یک extension که در زمینه کسب و کارهای همواره فعال می باشد را پیدا کرده و تیک مورد نظر خود در این زمینه را فعال کنید. این امر به شما کمک می کند تا بتوانید همواره کسب و کار خود را به مشتریان در هر ساعت از شبانه روز معرفی کنید. حتما تا به حال این مشکل برای شما هم پیش آمده است که پس از جستجوی یک کسب و کار با عبارت بسته مواجه شدید. در صورت فعال سازی این extension شما می توانید انتظار داشته باشید که کسب و کار شما به عنوان همواره فعال نمایش داده می شود.

آموزش گوگل ادز

کلام آخر

امروزه استفاده از گوگل ادز برای کسب و کارها به یک نیاز تبدیل شده است و دنبال کردن آموزش گوگل ادز می تواند به این کسب و کار ها کمک کند تا بتوانند بهتر کسب و کار خود را به مشتریان بالقوه ارائه کنند. ما در این مقاله در خصوص برخی از فیلتر ها و قابلیت های گوگل ادز با شما صحبت کردیم که می تواند به شما برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی کمک کند و در واقع از مهم ترین ویژگی های موتور جستجوی گوگل به شمار می رود. یادگیری این بخش از آموزش گوگل ادز می تواند به شما کمک کند تا کسب و کاری موفق داشته باشید و همچنین می توانید با خیال راحت کسب و کار خود را به مشتریان خود نمایش دهید. آموزش گوگل ادز همچنین مقرون به صرفه ترین آموزش برای تبلیغات به شمار می رود که در دسترس شماست و می توانید از خدمات آن استفاده داشته باشید.

Rate this post
حتما مطالعه کنید
جذب مخاطب بیشتر از سرچ گوگل با کلمات کلیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا