مقآلات آموزشی گوگل ادز پیشرفته

دوره ی آموزشی ادوردز گوگل پیشرفته برای چه کسانی مفید است؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

دوره ی آموزشی گوگل ادوردز پیشرفته برای چه کسانی مفید است؟

همانطور که در مقدمه ی این آموزش گفته شد، مباحثی که در این آموزش به بحث در مورد آن ها می پردازیم پیشرفته ترین ویژگی ها و امکانات گوگل ادوردز هستند.

بنابراین پیش نیاز این آموزش این است که شما حداقل یک بار با کمپین های تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز کار کرده باشید و آن را مدیریت کرده باشید. اگر تجربه ی آشنایی و استفاده از گوگل ادوردز را در سطح ابتدایی دارید این آموزش می تواند به شما کمک کند تا سطح خود را به کاملا حرفه ای تغییر داده و از کاربرد ویژگی های پیشرفته ی گوگل ادوردز مطلع شوید.

اگر در استفاده از گوگل ادوردز پیشینه ی خوب و حرفه ای دارید، این آموزش به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از امکانات گوگل ادوردز پیشرفته استراتژی های بازاریابی خود را به روز کنید و گامی فراتر از رقبای خود در زمینه ی تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ بردارید.

پیش زمینه هایی که برای این آموزش لازم است

برای این که این دوره از آموزش گوگل ادوردز برای شما بهتر و سریع تر پیش برود بهتر است پیش زمینه ای از موضوعات مختلف مربوط به کمپین های گوگل ادوردز داشته باشید. این پیش زمینه به شما کمک می کند تا راحت تر با مراحل مختلف این آموزش ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این در هنگام خواندن مقالات آموزشی دیگر لازم نیست به دنبال کلمات تخصصی در زمینه ی مورد نظر باشید و حتی وقتی برای آن ها صرف کنید.

پیش زمینه های لازم برای درک بهتر امکانات گوگل ادوردز پیشرفته:

  • آشنایی با اصطلاحات و کلمات تخصصی که در زمینه ی تبلیغات کلیکی بسیار پر کاربرد هستند: به دلیل سطح پیشرفته ی این آموزش، به منظور بالا بردن سرعت خود در دریافت مطالب بهتر است از اصطلاحات مربوط به این حوزه اطلاع کافی داشته باشید.
  • آشنایی با رابط کاربری گوگل ادوردز: در مورد گوگل جدیداً تغییرات زیادی را در رابط کاربری ادوردز انجام داده است. برای ادامه ی این آموزش و درک بهتر آن، پیشنهاد می شود از تغییرات آن مطلع باشید. زیرا این آموزش بر اساس آخرین تغییرات گوگل ادوردز تهیه شده است.

همانطور که اشاره شد، گوگل ادوردز تغییراتی داشته است، با در نظر گرفتن این نکته و به منظور قابل فهم شدن و آسان شدن درک موضوعات مختلف همه ی مراحل آموزشی را قدم به قدم و با جزئیات کامل برای شما بازگو خواهیم کرد تا با داشتن یک درک درست از کارایی هر کدام از ویژگی های گوگل ادوردز پیشرفته، بازده بیشتری در استفاده از آن داشته باشید.

علاوه بر این در طی مراحل مختلف آموزش، تئوری مطالب را به طور کامل شرح خواهیم داد و از مثال های متنوع و گوناگونی کمک خواهیم گرفت که شما بتوانید به راحتی با تکرار این مثال ها در استفاده از ابزار های مختلف گوگل ادوردز حرفه ای شوید.

منابعی که برای این دوره از آموزش گوگل ادوردز پیشرفته نیاز دارید:

از آن جهت که این آموزش ها نیاز به همراهی هم زمان برای یادگیری دارند، بهتر است منابع مورد نیاز برای این آموزش را در اختیار داشته باشید تا در هنگام مطالعه ی آموزش به راحتی بتوانید آن ها را روی سیستم خود اجرا کنید.

  • دسترسی کامل به گوگل ادوردز
  • دسترسی کامل به گوگل وب مستر(Webmaster) و یا ابزارهای کنسول سرچ
  • دسترسی به اینترنت
  • یک صفحه ی بزرگ و مناسب که برای این مورد صفحه ی کامپیوتر شخصی و یا لپتاپ بهترین گزینه ای است که می توان برای این آموزش استفاده کرد.

با در اختیار داشتن همین امکانات به راحتی می توانید این دوره ی پیشرفته را پشت سر بگذارید و از آموزش های آن در استراتژی های خود در بازاریابی دیجیتال بهره مند شوید.

توصیه هایی برای مراحل اولیه ی آموزش

اگر مایلید در طول این آموزش تکنیک ها و ترفند های مختلف که ارائه می شود را در اکانت کمپین تبلیغات کلیکی خود در گوگل ادوردز آزمایش کنید و با تکرار این آزمون و خطا تاثیر آن ها را مشاهده کنید، به شما توصیه می کنیم یک بودجه ی بسیار کم برای این کار در نظر بگیرید.

زیرا تعیین یک بودجه ی قابل توجه هنگامی که هنوز استراتژی خاصی را برای کمپین خود در نظر نگرفته اید کار عاقلانه ای به نظر نمی رسد. پس از انجام این کار و آزمایش تکنیک های مختلف انتظار یک تغییر بزرگ در ترافیک سایت خود را نداشته باشید زیرا در ابتدای کار قرار نیست همه چیز درست و بدون خطا پیش برود. سعی کنید تا انتهای آموزش و یادگیری کامل همه ی امکانات صبور باشید و فقط نتایج به دست آمده برای کمپین خود را بررسی کنید.

توصیه ی بعدی در رابطه با استفاده از گوگل ادوردز این است که اگر می خواهید در استراتژی های کمپین تبلیغاتی و برنامه ریزی های خود به درجه ی بالایی از موفقیت برسید، توصیه می کنیم دوره های تکمیلی دیگر مانند: Google Analytics، Page Advertising و دوره های مربوط به بازاریابی B2B در لینکدین را نیز بگذرانید. زیرا همواره راه رسیدن به موفقیت راه ساده ای نیست و رقبای شما نیز در صدد رسیدن به این موفقیت هستند. بنابراین هرچه اطلاعات خود را بالاتر ببرید بهتر می توانید برای مدیریت استراتژی های خود تصمیم گیری کنید و در مدیریت کمپین های تبلیغاتی خود بهتر عمل کنید.

سخن پایانی

همانطور که شرح دادیم این دوره برای افرادی که دارای یک پیش زمینه ی ابتدایی هستند خوب، و برای کسانی که در استفاده از گوگل ادوردز حرفه ای هستند بسیار ارزشمند است. با رعایت پیش نیاز ها و در اختیار داشتن امکانات مورد نیاز به راحتی می توانید این دوره ی آموزش پیشرفته ی گوگل ادوردز را پشت سر بگذارید.

به توصیه هایی که در مورد تبلیغات کلیکی و اکانت گوگل ادوردز داده شد دقت کنید و از استراتژی های پیشنهادی اولیه ای که در هر مرحله از آموزش در اختیار شما قرار می دهیم استفاده کنید. این استراتژی های اولیه جرقه ای است که باعث می شود پس از مدتی راه کار و استراتژی مخصوص خود را پیدا کرده و با استفاده از آن ها تحول عظیمی در بازاریابی دیجیتال خود ایجاد کنید.

Rate this post
حتما مطالعه کنید
تبلیغات یوتیوب از طریق گوگل ADS

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا