مقآلات آموزشی گوگل ادز مقدماتی

استفاده از پسوندهای تبلیغاتی | ادوردز 20

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در اوایل این دوره، وقتی اولین کمپین تبلیغاتی خود را راه اندازی کردیم، به افزودن افزونه های تبلیغی پرداختیم، اما بگذارید بگوییم شما می خواهید این افزونه ها را اضافه کنید. پس از واقعیت یا یک گروه تبلیغاتی دارید که در آنجا اجرا می شود و این افزونه را پیکربندی نکرده اید یا شاید فقط می خواهید افزونه جدید خوبی را امتحان کنید. خوشبختانه، تنظیم آن به حد کافی آسان است.

حالا، من به حساب خود وارد شده ام و از دید کمپین تبلیغاتی را انتخاب کرده ام. من به عنوان رانتراک وارد شده ام تا کمپین تبلیغاتی را به شما نشان دهم که برخی از افزونه های تبلیغات را تنظیم کرده است.

برای دیدن آن، من افزونه تبلیغاتی را از زبانه ویو انتخاب می کنم. شما می توانید در گوشه بالا سمت چپ منوی مشاهده را مشاهده کنید، و این به من نشان می دهد که در حال حاضر کدام افزونه ها را مشاهده می کنم. من پیوندهای سایت را انتخاب کرده ام و می بینم که چندین پیوند سایت با این حساب خاص مرتبط هستند.

حال، ما می خواهیم در گوشه پایین سمت چپ یک افزونه جدید اضافه کنیم، شما دکمه مثبت افزونه را خواهید دید. آن را انتخاب کرده و ما می توانیم یک سایت کمپین جدید مانند افزونه انتخاب کنیم

ما کمپین را از لیست کشویی انتخاب می کنیم. انجام شود را انتخاب می کنیم. اینجا گوگل می خواهد پنجره مشابه با آنی که هنگام تنظیم اولیه افزونه دیدیم، به ما نشان دهد. حالا، اگر می خواهید پسوند دیگری اضافه کنید، به بالا بروید نوع پسوند را انتخاب کنید، در مورد بررسی افزونه چطور و بعد با انتخاب افزونه در گوشه پایین سمت چپ، همین روند را تکرار کنید و دقیقاً مثل آن، می توانید یک افزونه را به سطح کمپین تبلیغاتی خود اضافه کنید. حالا ما میخواهیم یک افزونه در سطح تبلیغ گروهی اضافه کنیم. خوب، کاری که انجام خواهید داد در قسمت پایین است، درست در سمت راست جایی که در ادامه آمده است، منوهای اضافی را در اینجا خواهید دید. می بینید که ما یک برنامه افزونه شمارش افزونه تبلیغاتی و افزونه تبلیغ گروهی داریم. پس اگر افزونه کمپین تبلیغاتی را انتخاب کرده و بعد دکمه اضافه کردن، افزونه را انتخاب کنیم، یک افزونه به کمپین تبلیغاتی اضافه می شود.

حتما مطالعه کنید
آگهی ادوردز گوگل کجا ظاهر میشوند

اگر گزینه افزونه گروهی را انتخاب کنم، همچنین می توانم ببینم که در حال حاضر برخی از افزونه های مرتبط با یک گروه تبلیغات خاص را دارم و در سمت راست می توانم ببینم که کدام گروه تبلیغاتی است.

اضافه کردن افزونه را انتخاب می کنم. در سمت چپ، گروه تبلیغاتی را از لیست کشویی انتخاب می کنم و همانطور که قبلاً دیدیم، به نظر می رسد منو بسیار شبیه به این است که اگر ما این کار را در کمپین یا حتی در سطح حساب خود اضافه می کردیم، این همان راه ساده برای ادامه افزودن افزونه های تبلیغاتی است و همانطور که چندین بار از من شنیدید، افزونه تبلیغاتی برای موفقیت در کمپین تبلیغاتی شما بسیار مهم است. پس من اکیداً توصیه می کنم مدتی را صرف آزمایش آنها و ساختشان کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا