متفرقه

از مزایای برنامه های افزودنی گوگل ADSمطلع شوید و در صدر صفحات گوگل بدرخشید

زمان مطالعه: 4 دقیقه

از مزایای برنامه های افزودنی گوگل ADSمطلع شوید

از مزایای برنامه های افزودنی گوگل ADSمطلع شوید و در صدر صفحات گوگل بدرخشید .افزونه های تبلیغاتی جلوه بیشتری به تبلیغات شما می بخشد و کلیک ها و تعاملات ارزشمند کاربر مانند تماس ها را به شما می دهد. این راهنما به شما کمک می کند برنامه های افزودنی تبلیغات را درک کنید.

افزونه برنامه های تبلیغاتی گوگل شما را در مسیری رو به جلو هدایت داده و می تواند مسیری جدید به شما نشان دهد. این افزونه ها کلیک های غیر هدفمند را حذف و تماس های واقعی برای شما به همراه دارد.

از مزایای برنامه های افزودنی گوگل ADSمطلع شوید و در صدر صفحات گوگل بدرخشیدمقدمه
افزونه های تبلیغاتی اطلاعات بیشتری را ارائه می دهند و به افراد اجازه می دهند مستقیماً از نتایج جستجو اقدام کنند و کلیک ها و تعاملات کاربر با ارزش بیشتری مانند تماس ها را برای شما به ارمغان می آورند. برنامه های افزودنی تبلیغاتی جذابیت تبلیغات شما را بیشتر می کنند ، که اغلب با هزینه کمتری برای هر کلیک اضافی نسبت به هزینه های بالا رفتن موقعیت می روند. در این راهنما ، جنبه هایی از برنامه های افزودنی تبلیغاتی را که باید هنگام مدیریت حساب خود بدانید ، توضیح خواهیم داد.

تمام افزونه های تبلیغات گوگل که برای کسب و کار شما منطقی است را فعال کنید.
تبلیغ کنندگان زمان زیادی را برای بهینه سازی متن تبلیغات خود صرف می کنند (که بسیار عالی است) ، اما اجرای برنامه های افزودنی اغلب روشی فوری و بسیار تأثیرگذار برای بهبود CTR است. یک افزونه تبلیغ گوگل با حضور و ارائه اطلاعات مربوطه اضافی به مشتریان بالقوه ارزش می بخشد.

نکته:
هر نوع افزونه تبلیغاتی که ارائه می دهیم به نفع کاربران ما است که به معنای CTR بالاتر برای شما است. به طور متوسط ​​متوجه شده ایم که افزایش 10-15٪ CTR از اجرای یک پسوند تبلیغ جدید وجود دارد.

حتما مطالعه کنید
تبلیغات در فروشگاه گوگل پلی بهترین راه برای تبلیغ اپلیکیشن و دیده شدن در این فضا است

ما همچنین دریافتیم که اطلاعات بیشتر چیز خوبی است ، به این معنی که تبلیغات با چندین پسوند اغلب عملکرد بهتری نسبت به تبلیغات فقط با یک پسوند دارند. مشخص کنید کدام افزونه ها برای کسب و کار شما کار می کنند و آنها را پیاده سازی کنید. بهترین ترکیب این برنامه های افزودنی به صورت خودکار بر اساس حراج توسط حراج تعیین می شود. 

برنامه های افزودنی و رتبه آگهی
 وقتی از برنامه های افزودنی تبلیغات استفاده می کنید ، می توانید برای پول کمتری به همان تعداد کلیک دریافت کنید. هدف آنها برای عملکرد شما خوب است.

Ad Rank همچنین تعیین می کند کدام برنامه های افزودنی برای نمایش با تبلیغات شما و میزان پرداخت شما برای هر کلیک واجد شرایط هستند. در طی هر حراج ، شما باید حداقل مبلغ لازم برای پاکسازی آستانه رتبه آگهی را پرداخت کنید و ردیف آگهی رقیب را بلافاصله زیر خود (در صورت وجود) شکست دهید. به عنوان مثال ، اگر آگهی رتبه شما را با پسوندهای مکان و پیوندهای سایت در موقعیت برتر قرار دهد ، حداقل مبلغ لازم برای نمایش با این برنامه های افزودنی را پرداخت خواهید کرد.

افزونه ها فقط درصورتی نشان داده می شوند که رتبه تبلیغ شما به اندازه کافی بالا باشد. زمان هایی وجود دارد که ممکن است لازم باشد کیفیت تبلیغات یا پیشنهادات خود را افزایش دهید تا برنامه های افزودنی خود را نشان دهند.

CPC را با پیشنهادات خود کنترل کنید ، نه با حذف افزونه های تبلیغاتی.
تبلیغاتی که در موقعیت های بالاتر ظاهر می شوند از نظر تبلیغاتی برجسته تر و با ارزش ترند. در نتیجه ، موقعیت های بالاتر معمولاً CPC بالاتری دارند. افزونه ها به همین ترتیب تبلیغات را برجسته تر و با ارزش تر نشان می دهند ، بنابراین اغلب با CPC واقعی بالاتر مطابقت دارند. البته ، شما هرگز بیشتر از حداکثر CPC خود پرداخت نخواهید کرد (مگر اینکه از پیشنهاد خودکار استفاده کنید).

حتما مطالعه کنید
گوگلadsبرای دامنه ir | فعال سازی نیم ساعته | تبلیغات دامنه آی ار در ادز | ادوردز 20

در مقایسه با افزایش پیشنهاد برای افزایش موقعیت ، استفاده از افزونه های تبلیغاتی روش مقرون به صرفه تری برای دریافت کلیک بیشتر است. اگر قصد مدیریت هزینه های خود را دارید ، به جای حذف برنامه های افزودنی تبلیغات ، پیشنهادات حداکثر CPC خود را کاهش دهید.

رتبه آگهی برای تبلیغات شما با برنامه های افزودنی با توجه به مرتبط بودن ، نرخ کلیک و برجستگی افزونه های شما ، برای تأثیر مورد انتظار افزونه های تبلیغاتی و سایر قالب های تبلیغات تنظیم می شود. هرچه تبلیغات شما از برجستگی بیشتری برخوردار شود ، تأثیرات افزونه های تبلیغاتی بیشتر بر روی رتبه آگهی شما تأثیر خواهد گذاشت. این بدان معناست که میزان برجستگی متوسط ​​ممکن است تأثیر کمی بر CPC شما داشته باشد یا هیچ تأثیری بگذارد ، اما میزان برجستگی زیاد ممکن است تأثیر بیشتری بر CPC شما بگذارد.

همچنین لازم به ذکر است که ما حراج را به گونه ای طراحی کرده ایم که نتوانید بیش از آنچه که به سمت بالا می روید از برجسته ها برجستگی بیشتری (و کلیک های افزایشی) دریافت کنید. بنابراین ، اگر در موقعیت دو هستید و می خواهید کلیک یا برنامه افزودنی بیشتری داشته باشید ، ممکن است لازم باشد که پیشنهاد یا کیفیت خود را (یا هر دو) بالا ببرید تا به موقعیت یک برسید.

افزونه های تبلیغات خود را تا حد ممکن مرتبط و با کیفیت بالا قرار دهید.
افزونه های تبلیغات به صورت خودکار بهینه می شوند تا بهترین ترکیب ممکن را در هر حراجی نشان دهند.

ما سعی می کنیم از بین کسانی که واجد شرایط در فضای موجود هستند ، عملکرد عالی و کاربردی را نشان دهیم. از آنجا که تعداد زیادی قطعه متحرک وجود دارد ، هیچ راهی برای اولویت بندی اینکه کدام افزونه را می خواهید نشان دهید وجود ندارد. هر چیزی که برای مشتریان منطقی است را فعال کنید و به سیستم Google Ads اجازه دهید از بین این گزینه ها تصمیم بگیرد. پسوندهای خاص نمایش داده شده تابعی از عملکرد قبلی ، متن کاربر و فضای موجود در صفحه هستند.

حتما مطالعه کنید
تبلیغات رایگان در گوگل | تبلیغات رایگان | آگهی رایگان در گوگل | ادوردز20

در بعضی موارد ، کارهای زیادی برای انجام بهینه سازی افزونه های تبلیغات ندارید. اما این بدان معنی نیست که از آن برنامه های افزودنی غفلت می شود. سیستم گوگل ادز برای بهینه سازی خودکار برنامه های افزودنی شما در پشت صحنه ، کارهای مختلفی را انجام می دهد.

فقط یک نمونه از این موارد این است که ما به صورت خودکار لینک های سایت را تست و بهینه می کنیم تا ترکیب مناسبی را براساس عملکرد گذشته پیدا کنیم.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا