متفرقه

چرا در سایت گوگل تبلیغ کنیم ؟ | دلایل مهم، استفاده از گوگل برای تبلیغات اینترنتی چیست؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

چرا در سایت گوگل تبلیغ کنیم ؟ | دلایل مهم، استفاده از گوگل برای تبلیغات اینترنتی چیست؟

چرا در سایت گوگل تبلیغ کنیم ؟ | دلایل مهم، استفاده از گوگل برای تبلیغات اینترنتی چیست؟ دلیل اینکه ما از گوگل برای تبلیغات حرفه ای در بستر اینترنت استفاده می کنیم جیست؟ یکی از دلایلی که از گوگل برای این گونه تبلیغات استفاده می کنیم، وجود بستری مناسب و حرفه ای که در تمامی نقاط دنیا و جاهای مورد هدف حضور دارد و می تواند پیام را مخابره نماید و مشتری مورد نظر ما را برای ما رزرو نماید.

چرا گوگل ADS؟

تبلیغات در گوگل یکی از موثرترین و کارآمدترین روش بازاریابی اینترنتی است که این روزها صاحبان کسب و کارهای بزرگ از این روش برای تبلیغات برند خود استفاده می کنند.

راهی سریع و قطعی برای رسیدن به هدف که می تواند بهترین فرصت برای معرفی و تبلیغ هر برندی باشد. در واقع با پیشرفت علم و تکنولوژی و حضور فناوری های جدید، تبلیغات و استفاده از تبلیغ گوگل توانسته نیاز طیف وسیعی از صاحبان کسب و کارها را تامین کند.

اگر شما هم صاحب یک برند هستید و می خواهید آن را به عموم مردم معرفی کنید، اگر می خواهید تبلیغات در صفحه اول گوگل را به خود اختصاص دهید، از تبلیغات در گوگل استفاده کنید. به صراحت می توان گفت: امروزه تبلیغ در گوگل بهترین و کاربردی ترین روش تبلیغات است و افراد زیادی به این روش روی خوش نشان داده اند و نتایج مثبت و باورنکردنی گرفته اند.

به همین منظور ما قصد داریم در رابطه با تبلیغات در گوگل و چگونگی قرار گرفتن در صفحه اول، مطالب مفید و مختصری را برایتان ارائه دهیم تا بتوانید برند خود را به شکلی درست و حرفه ای تبلیغ نمایید. با ما همراه باشید.

چرا در سایت گوگل تبلیغ کنیم ؟

چرا تبلیغات ادوردز گوگل را انتخاب کنیم؟

چرا از تبلیغات در گوگل استفاده کنیم سوال خیلی از افرادیست که می خواهند دلایل اهمیت این روش تبلیغات را بدانند. در واقع این روزها تبلیغات آنلاین مهمترین نوع تبلیغات است چرا که روزانه چیزی در حدود 100 میلیون نفر به جستجو در گوگل می پردازند و توانسته اند نقش مهمی را در دریافت رتبه صفحه اول گوگل را به خود اختصاص دهند.

تصور کنید برای کسب و کارتان روشی را انتخاب می کنید که بدون هیچگونه دغدغه ای ان را به عموم مردم معرفی می کنید! به همین راحتی! چه چیزی از این بهتر که تبلیغات برند شما در جایی دیده می شود که میلیون ها نفر به آن توجه می کنند.

لازم است بدانید: تبلیغ گوگل تنها روشی است که درصد بالایی از انواع کسب و کارها از آن استفاده می کنند، از بزرگترین و مشهورترین برند گرفته تا کسب و کارهای نوپا و جدید! تمامی این کسب و کارها به خوبی می دانند که رقم بالایی از افراد به دنبال خدمات آنلاین هستند و به همین دلیل محصولات، خدمات و کسب و کارشان را به این روش تبلیغ می کنند.

تبلیغات ادوردز گوگل چه مزیت هایی دارد؟

یکی از مهمترین مزیت های بازاریابی دیجیتال، اندازه گیری آن است! قطعا شما با تبلیغات چاپی و یا تلویزیونی نمی توانید درصد مشتریان و افرادی که به محصولات شما توجه می کنند را دریابید! در حالیکه تبلیغات در گوگل این امکان را به شما می دهد که درصد بالا رفتن و یا پایین آمدن رتبه خود در جستجوی گوگل را ببینید و با تکیه بر این اطلاعات بتوانید از چنین تبلیغاتی بهره مند شوید.

همچنین می توانید از انعطاف پذیری گوگل به نفع خودتان استفاده کنید و با در نظر گرفتن یکسری از کلمات کلیدی تبلیغات شما فقط برای افرادی که همان کلمات کلیدی را جستجو می کنند ظاهر شود. در چنین تبلیغاتی شما می توانید در لحظه از بازدهی تبلیغ خود اطلاعات کسب کنید در حالیکه سایر روش های تبلیغاتی به اینصورت نیست و بایستی ماه ها انتظار بکشید.

هیچ محدودیتی در این روش و در تعداد واژه هایی که انتخاب می کنید ندارید و در کمتر از یک روز تبلیغ شما فعال می شود!  همچنین لازم است بدانید که رقیبان شما هم از این روش تبلیغات برای بالا بردن نمودار فروش خود استفاده می کنند، اگر می خواهید از رقبای خود یک قدم جلوتر باشید و تبلیغات در صفحه اول گوگل را به خود اختصاص دهید پیشنهاد می کنیم از تبلیغات در گوگل بهره مند شوید.

این روش سریع و زود بازده است و هزینه ای که پرداخت می کنید را می توانید تعیین کنید. در واقع شما می توانید در لحظه از بازدید کاربران مطلع شوید و ببینید که چند نفر در یک لحظه روی تبلیغ شما کلیک کرده و به آن جلب شده اند،  همچنین گزارش های روزانه و ماهانه برای شما ارسال می شود که به راحتی می توانید از نتایج تبلیغات گوگل خود مطلع شوید و مدت زمانی که افراد در سایت شما توقف می کنند را درنظر بگیرید.

گوگل چه امکاناتی برای شما دارد؟

  • می توانید تبلیغات خود را برای هر کشوری که می خواهید نمایش دهید!
  • گزارش هایی که از گوگل دریافت می کنید در از بین بردن محدودیت های تبلیغاتی شما موثر است.
  • می توانید کلمات کلیدی که انتخاب می کنید را حذف و یا به آن اضافه کنید.
  • می توانید در هر ساعتی که دلتان می خواهد تبلیغات در گوگل را غیرفعال کنید.
  • تعیین بودجه دست شما می باشد!

جان کلام

این روزها استفاده از تبلیغات آنلاین و تبلیغات در گوگل به یکی از روش های کارآمد تبدیل شده است که می توانید برای اینکه رتبه اول در گوگل را به خود اختصاص دهید از این روش تبلیغات برای معرفی و تبلیغات کسب و کارتان استفاده کنید و نتایج خوبی را دریافت نمایید.

[yith_faq style=”accordion” show_icon=”right”]

حتما مطالعه کنید
مزایای استفاده از گوگل ADS در ایران چیست؟ علت استفاده از گوگل ادز درایران چیست؟
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا