متفرقه

مزایای استفاده از گوگل ADS در ایران چیست؟ علت استفاده از گوگل ادز درایران چیست؟

زمان مطالعه: 14 دقیقه

مزایای استفاده از گوگل ADS در ایران

مزایای استفاده از گوگل ADS در ایران . تبلیغات گوگل که امروزه تحت عنوان Google ads شناخته می شود (سابقا تحت عنوان Google AdWords) پلتفرم تبلیغات آنلاین است که توسط گوگل توسعه یافته و توسط آن تبلیغ کنندگان با پرداخت هزینه می توانند با نمایش تبلیغات خود به صورت مختصر به معرفی خدمات، لیست محصولات و محتوای تصویری خود بپردازند.

این سرویس با رشد پیوسته خود کم کم به مهمترین منبع درآمد گوگل تبدیل شده، بطوریکه بخش قابل توجهی از درآمد بالغ بر 95.4 میلیارد دلاری حاصل از تبلیغات گوگل در سال 2017 به واسطه این سرویس بوده است. تبلیغ گوگل بر مبنای مدل پرداخت در قبال کلیک (Pay Per Click) یا پرداخت در قبال تاثیر گذاری (Pay Per Impression) می باشد. رعایت اصول تامین محتوا و طراحی سایت هم در روش سئو و هم در استفاده از سرویس Google Ads به یک صورت است با این تفاوت که در سرویس Google Ads برای دیده شدن تبلیغ ارائه شده هزینه پرداخت می شود. البته این هزینه به یکجا از حساب کاربری شخص یا شرکت ارائه دهنده تبلیغ کسر نمی شود، بلکه به ازای هر کلیک که بر روی لینک تبلیغاتی انجام می شود و منجر به باز شدن صفحه مورد نظر می شود یک مبلغ مشخص اخذ می شود.

مزایای استفاده از گوگل ADS در ایران

این سرویس به مشتریان این امکان را می دهد که علاوه بر رتبه ای که الگوریتم های گوگل به آنها اختصاص می دهند، بتوانند سایت خود را در همان صفحه اول نمایش نتایج جستجو به نمایش بگذارند. در واقع اگر سایت شما در صفحه نتایج جستجوی گوگل رتبه خوبی ندارد، اما شما به کسب و کار خود اطمینان دارید می توانید با پرداخت هزینه در اولین صفحه نتایج جستجو سایت خود را به نمایش بگذارند.

نحوه عملکرد تبلیغات ادوردز گوگل

سیستم تبلیغات گوگل بر پایه استفاده از کوکی ها و کلمات کلیدی تعیین شده توسط تبلیغ کنندگان طراحی شده است. گوگل از این مشخصه ها برای قرار دادن تبلیغ در صفحات مرتبط استفاده می کند. بدین ترتیب تبلیغ کننده ها زمانی هزینه پرداخت می کنند که کاربران بر روی لینک تبلیغ وبسایت آنها کلیک نمایند. شرکت های همکار گوگل نیز درصدی از درآمد حاصل از این تبلیغ را دریافت می کنند.

مزایای استفاده از گوگل ADS در ایران

البته لازم به توضیح است که مبلغ کسر شده برای یک تبلیغ مشخص همیشه یه مقدار ثابت نبوده و با توجه به تعداد تبلیغ دهندگان، موقعیت تبلیغ، نوع لغات و پارامتر های دیگر ممکن است در یک روز مبالغ متفاوتی از حساب تبلیغ کننده کسر شود. سرویس تبلیغ گوگل خدمات تبلیغات را در سه سطح محلی، ملی و بین المللی ارائه می کند.

ابزار Keyword Planner در تبلیغات ادوردز گوگل

ابزار Keyword Planner یک ابزار رایگان در تبلیغ گوگل است که اطلاعاتی در خصوص جستجو هایی که در گوگل صورت می گیرد را به همراه اطلاعات و منابع لازم برای برنامه ریزی و راه اندازی یک تبلیغ یا کمپین مشخص فراهم می نماید. این ابزار بهترین گزینه برای انجام تحقیقات در خصوص یک کلمه کلیدی و ایده های مرتبط با آن است و با کمک آن می توان حجم جستجو ها پیرامون آن را پیش بینی و تحلیل نمود. از دیگر مزیت های این ابزار می توان به برآورد هزینه های هر کلیک برای تبلیغات نیز اشاره کرد.

البته شاید این ابزار بطور صد در صد قابل اتکا نباشد، اما پیش بینی قابل قبولی در خصوص نحوه عملکرد کلمات کلیدی شما فراهم خواهد نمود. یکی دیگر از راه های کمکی برای بهبود این فرایند کمک گرفتن از دوستان یا مشتریان موجود برای یافتن الگو های ذهنی آنها برای جستجو و انتخاب کلمات کلیدی است.

مزایای استفاده از گوگل ADS در ایران

ابزار AdWords Express در تبلیغات ادوردز گوگل

AdWords Express نیز یکی دیگر از ویژگی های موجود در سرویس خدمات تبلیغ گوگل می باشد که هدف آن کاهش مشکلات مدیریت کمپین ها برای شرکت های کوچک از طریق مدیریت کلمات کلیدی و جایگذاری خود بخودی آنها است. این ابزار سابقا با عنوان Google Boost شناخته می شد. از دیگر مزایای این ابزار کمک به شرکت های کوچکی است که وبسایت نداشته و تنها دارای مشخصات موقعیت مکانی در گوگل هستند و این ابزار مخاطبان و بازدید کننده ها را به صفحه مربوط به آدرس تبلیغ کننده ها راهنمایی می کند.

ابزار Reach Planner در تبلیغات ادوردز گوگل

ابزار Reach Planner ابزاری است برای پیش بینی و دستیابی به میزان تبلیغات ویدئویی کاربران در یوتیوب و سایر شرکت های همکار گوگل. این ابزار به تبلیغ دهندگان کمک می کند تا قشر مخاطبان خود را انتخاب نموده و مجموعه تبلیغات ویدئویی برای رسیدن به اهدافشان را به آنها پیشنهاد می کند.

مزایای استفاده از گوگل ADS در ایران

ابزار محدود سازی IP در تبلیغات گوگل

علاوه بر امکاناتی که برای کنترل و مکان یابی مخاطبین تبلیغات گوگل بر اساس فاکتور های موقعیت و زبان وجود دارد، ابزاری نیز با عنوان محدود سازی IP برای ارائه دقیق تر تبلیغات به مخاطبان وجود دارد. با کمک این ابزار کاربران می توانند مناطق و محدوده های جغرافیایی خاصی را بر اساس آدرس IP آنها از لیست مخاطبان خود حذف نمایند، بطوریکه تبلیغات برای آن محدوده آدرس IP قابل مشاهده نباشد. در حال حاضر این امکان برای کاربران تا سقف محدود سازی 500 محدوده آدرس IP وجود دارد.

تبلیغات گوگل با هدفگذاری مکانی

تبلیغات با هدف گذاری مکانی یکی دیگر از ویژگی هایی است که از 2003 تا کنون در سرویس تبلیغات گوگل گنجانده شده است. با کمک این ابزار، کاربر می تواند تبلیغات خود را به صورت هدفمند بر اساس کلمات کلیدی، دامنه ها، موضوعات و گروه های جمعیتی خاص ارائه نماید. بر این اساس گوگل تبلیغات مرتبط با هر سایت را درون شبکه محتوای آن سایت قرار می دهد.

حتما مطالعه کنید
از مزایای برنامه های افزودنی گوگل ADSمطلع شوید و در صدر صفحات گوگل بدرخشید

بازاریابی مجدد در تبلیغات ادوردز گوگل

بازاریابی مجدد یکی دیگر از ویژگی های خدمات تبلیغ گوگل و بازاریابی با تبلیغات گوگل است که به بازاریابان اجازه می دهد محتوای تبلیغی را به کاربرانی که قبلا نیز مخاطب آن تبلیغات بوده اند نمایش دهند. در این ویژگی همچنین امکان فهرست های متفاوتی از مخاطبان بر اساس رفتار بازدید کنندگان وبسایت ها وجود دارد، و بدین ترتیب می توان نحوه ارائه تبلیغات را بر حسب گروه های مخاطب آنها تقسیم بندی نمود.

مزایای استفاده از گوگل ADS در ایران

Leads در تبلیغات ادوردز گوگل

ایجاد Lead یا سرنخ و راهنمای تبلیغ از دیگر امکانات متمایز سرویس بازاریابی با تبلیغات گوگل به شمار می آید که جایگزین روش های قدیمی همچون پیامک های انبوه و تماس های تلفنی شده است. امروزه بازاریابان به دنبال راه حل های موثر و مقرون به صرفه برای ایجاد Lead ها یا همان هدایت کننده های موثر هستند. امروزه سرویس تبلیغات گوگل موثر ترین ابزار برای تولید این هدایت کننده ها به عنوان بخشی از فرایند فروش و جذب مشتری می باشد.

مزایای استفاده از گوگل ADS در ایران

گسترش نفوذ اینترنت در دنیا به قدری افزایش یافته است که حتی مهمترین ارتباطات دنیا نیز از این بستر انجام میگیرد. مخصوصا در کشور ما که چند سالی است که با رشد و گسترش کسب و کارهای اینترنتی عده زیادی در این حوزه مشغول به کار شده اند و با استفاده از روشهای بازاریابی اینترنتی و تبلیغات گوگل سودآوری و رشد خوبی برای کسب و کارشان داشته اند. اما انجام این کار به روش اصولی در خیلی از سایت ها و شرکت ها صورت نمی گیرد و افراد بیشتر به دنبال زود نتیجه گرفتن و کپی کردن از سایت های بزرگ هستند.

اگر به شرکت های بزرگ طراحی سایت سر بزنید و از درخواست های مراجعان و مشتریان آنها سوال نمایید احتمالا تعجب خواهید کرد. چرا که بیشتر کارفرمایان از برنامه نویس می خواهند سایتی شبیه سایت های بزرگ مانند دیوار یا دیجی کالا برایشان طراحی کنند و آن را با کلمات کلیدی سخت در زمان کمی به صفحه اول گوگل بیاورند. اما برای مثال زمانی که راه حلی به آنها پیشنهاد می گردد مثل به کارگیری تبلیغات در گوگل با شنیدن جزئیات کار، آن را به مدیر شرکت طراح سایت ارجاع می دهند و میگویند خودتان انجام دهید ما فقط میخواهیم افزایش فروش را داشته باشیم.

در واقع عاملی که همه به دنبال آن هستند افزایش فروش است که بسیار هم منطقی می باشد. افراد بسیار زیادی دارای ایده های جذاب و آینده داری هستند اما برای عملی کردن آن و فروش محصول خود برنامه مشخصی ندارند مثلا میخواهند به سرعت در صفحه اول باشند خب اینکار یعنی سئو کردن زمان منطقی میخواهد اما کارفرما حوصله آنچنانی ندارد و باید در این شرایط از تبلیغات در گوگل یا google adwords استفاده نماید.

ارائه این راه حل ها در واقع وظیفه شرکت طراحی سایت می باشد. در ادامه مطلب قصد داریم مزایای استفاده از گوگل ادز را برای آن دسته از کسانی که صبر و حوصله فرایند های سئو ا ندارند توضیح دهیم پس با ما همراه باشید.

اولین مزیت استفاده از تبلیغات گوگل افزایش تعداد کاربران سایت و بالطبع مشتریان شماست. دلیل این مساله بر می گردد به نامحدود بودن تعداد کاربران اینترنت و نامحدود بودن زمان هایی که گوگل سایت شما را نمایش میدهد.

تبلیغات ادوردز گوگل چیست؟

برای اینکه تبلیغات گوگل را تعریف نماییم ابتدا بهتر است تبلیغات آنلاین را تعریف کنیم چرا که گوگل ادز خود نوعی بازاریابی آنلاین می باشد. بر اساس یک تعریف ساده فروش محصولات و خدمات با استفاده از جذب مشتریان از طریق اینترنت را بازاریابی اینترنتی می نامند. همانطوری که در مشاغل سنتی جذب مشتری مهمترین عامل رشد شرکت می باشد تبلیغ اینترنتی هم همین نقش را داراست که روش های مختلفی نیز دارد مانند: سئو (SEO)، بازاریابی ایمیلی، تبلیغات در گوگل یا گوگل ادز.

اما به طور خاص تبلیغات گوگل عبارتست از قرارگرفتن در صفحه اول نتایج جستجوهای گوگل. به این معنا که شما کلمات کلیدی که میخواهید در نتایج گوگل در صفحه اول قرار بگیرید را بعلاوه سایر جزئیات مانند منطقه و محل جستجوها، تعداد کلیک ها و… تعیین می نمایید. سپس گوگل میزان هزینه برای هر کلیک را مشخص می کند تا با پرداخت هزینه کمپین تبلیغاتی شما آغاز گردد.

مزایای تبلیغات در  سایت گوگل نسبت به سایر روشها

  • در تبلیغات گوگل تعداد افرادی که میتوانند سایت شما را ببیند نامحدود است به طور مثال شما اگر از سرویس گوگل ادز استفاده کنید همه افرادی که کلمه کلیدی مورد نظر شما را جستجو کنند سایت شما را نیز خواهند دید.
  • هزینه تبلیغات گوگل نسبت به بازاریابی سنتی بسیار کمتر است و بازگشت سرمایه آن سریعتر است. در بازاریابی سنتی شما معمولا تراکت چاپ می کنید یا باید بنرهایی در سطح شهر بچسبانید و در تلویزیون تبلیغ نمایید که هر کدام هزینه های سنگین خود را دارند و واقعا هم مشخص نیست که کاربران هدف شما این تبلیغات را ببینند یا خیر. اما در google adwords شما کسب و کار خود را با طراحی سایت شروع کرده اید که در دسترس همگان است و از روز اول اگر قصد دارید شوید با استفاده از سرویس تبلیغات در صفحه اول گوگل این امکان برای شما میسر است.
  • با گوگل ادز همیشه در صفحه اول نتایج حضور دارید. زمانی که سایت خود را با محصولاتتان تکمیل کردید سایت شما در طول تمام ساعات روز و از همه نقاط مختلف دنیا در دسترس است.کافیست فقط کلمه کلیدی مرتبط با کسب کار شما جستجو گردد آن وقت شما اولین چیزی هستید که چشم کاربر با آن برخورد میکند.
حتما مطالعه کنید
چرا در سایت گوگل تبلیغ کنیم ؟ | دلایل مهم، استفاده از گوگل برای تبلیغات اینترنتی چیست؟

تبلیغات ادوردز گوگلی را از چه زمانی باید شروع کرد؟

این سوال معمولا ذهن بسیاری از مدیران کسب و کار ها که فعالیت خود را در اینترنت راه اندازی می کنند مشغول کرده است که چه وقت باید تبلیغ گوگل یا adwords بخریم؟

برای پاسخ به این سوال باید ابتدا این نکته را در نظر داشته باشید که سایت شما و در واقع محیط کسب و کارتان را برای پذیرش مشتریان خود کاملا آماده نمایید. یعنی به همان صورتی که در مشاغل سنتی فروشگاه خود را کاملا تجهیز میکنید و سپس آن را افتتاح می نمایید باید وب سایت خود را نیز کامل کنید و سپس در دسترس کاربران قرار دهید. نکته مهم در این شرایط ساختار و نحوه طراحی سایت می باشد که بهتر است آن را به متخصص همین حوزه بسپارید چون همه دارایی شما سایتتان است.

قدم دوم آماده کردن پلن های محصولات و خدماتتان است. دقیقا زمانی که تمام محصولات و خدمات شما در دسترس و آماده ارائه است باید از تبلیغات گوگل استفاده کنید. این موضوع در دنیای بازاریابی سنتی نیز وجود دارد یعنی شما اگر تبلیغ محصولی در سطح شهر یا مثلا تلویزیون دیدید اگر به فروشگاه های شهر مراجعه کنید قطعا به وفور محصولات را خواهید دید.

البته راه حل سئو هم برای بودن در صفحه اول گوگل وجود دارد اما چون فرایندی زمانبر می باشد بهتر این است که برای شروع بخشی از کار تبلیغاتی را با گوگل ادز پیش ببرید تا اطلاعاتی راجع به برخورد مشتریان با سایت و محصولات خود داشته باشید. زمانی که ابزار google adwords استفاده می کنید با بررسی دقیق رفتار کاربران وارد شده به سایت می توانید استراتژی های فروش خود را پیدا کرده و روز به روز در جهت بهتر شدن آنها حرکت نمایید.

گوگل ادوردز یکی از ابزارهای تبلیغاتی گوگل می باشد جهت درج تبلیغات در صفحه اول گوگل.

مزایای گوگل ادوردز ،مزایای تبلیغ در گوگل ارزان ،مزایای تبلیغ در گوگلadwords ،هزینه پایین تبلیغات و ارزان بودن تبلیغات گوگل، مزایای گوگل ادوردز، پایین بودن و ارزان بودن تبلیغات گوگل و آگهی در google adwords

مزایای استفاده از گوگل ADS در ایران
مزایای گوگل ادوردز

 برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمائید

آدرس دفتر مرکزی :میدان انقلاب – ابتدای خیابان کارگر شمالی – کوچه رستم – پلاک ۲۰ واحد ۷

تلفن پشتیبانی دفتر :02188930715-02144460969-۰۲۱۶۶۹۷۹۰۲۳ تلفن بخش فروش : ۰۲۱۶۶۹۷۹۰۳۹

همراه :۰۹۱۲۴۳۹۹۹۷۸ مهندس احمدزاده

مزایای گوگل ادوردز

تبلیغات ادوردز در سایت گوگل، یکی از پر بازده ترین سیستم های تبلیغاتی

اگر از خدمات مشاوره بازاریابی برای کسب و کار خود استفاده کرده اید، بی شک یکی از پیشنهادات بازاریابان به شما، تبلیغات گوگل بوده است. بازاریابان، تبلیغات گوگل را یکی از پر بازده ترین سیستم های تبلیغاتی می دانند. برای آشنایی با تبلیغ گوگل با ما همراه باشید.

تمامی ما از موتور جستجو گوگل استفاده کرده ایم. به هنگامی که با استفاده از این موتور جستجو کلمه کلیدی مد نظر خود را وارد می کنید، نزدیک ترین وب سایت به کلمه کلیدی مد نظر شما، پیشنهاد می شود. این پیشنهاد توسط موتور جستجو بر اساس اصول سئو انجام می شود. بسیاری از وب سایت ها برای اینکه در اولویت های اول معرفی موتور جستجو قرار گیرند، هزینه پرداخت می نمایند. این خدمات گوگل ادوردز یا Google Adwords نامیده می شود.

مزایای استفاده از گوگل ADS در ایران

برای استفاده از گوگل ادوردز شما در گوگل حساب کاربری ایجاد می نمایید و با پرداخت مبلغی به عنوان شارژ، از موتور جستجو می خواهید که شما را در اولویت نمایش قرار دهد. در این روش شما کلمات کلیدی مد نظر خود را نیز اعلام می کنید. در صورت استفاده از گوگل ادوردز شما قادرید موقعیت جغرافیایی کاربران خود را نیز تعیین کنید. برای مثال تعیین می کنید که فقط برای ایران یا منطقه خاصی از ایران، وب سایت یا تبلیغ شما در اولویت جستجو قرار گیرد. با این خدمت متمایز گوگل، حتی امکان تعیین زمان مناسب برای تبلیغات گوگل نیز در این سیستم تعیین می شود. این امکانات در گوگل ادوردز به این معناست که شما می توانید کانون های جذب مشتری را هدف بگیرید. در واقع این خدمات، بازاریابی با تبلیغات گوگل را در مقیاس با سایر روش های بازاریابی متمایز و منحصر به فرد می نماید.

حتما مطالعه کنید
مرور اجمالی تغییرات ادوردزگوگل 2020 | گوگل ادوردز در سال 2020 چه تغییراتی کرده

اهمیت بازاریابی با تبلیغات ادوردز گوگل

امروزه کمتر کسب و کاری است که بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ را در اولویت برنامه های بازاریابی خود قرار نداده باشد چرا که عمده مخاطبان و مشتریان هر کسب و کار، زمان زیادی را در فضای دیجیتال می گذرانند. از میان استراتژی های متعدد دیجیتال مارکتینگ و روش های مختلف تبلیغات در دنیای دیجیتال، بی شک اولویت با روش هایی است که بیشترین مخاطب را داشته و البته هزینه متناسب تری داشته باشند. روزانه میلیاردها جستجو از طریق موتور گوگل برای یافتن محصولات، خدمات، مطالب و … انجام می شود، این موتور جستجو پر مخاطب ترین موتور جستجو در ایران است. حال اگر تبلیغ یا وب سایت شما توسط این موتور به مخاطبین و مشتریان معرفی شود، بازده تبلیغات شما چقدر خواهد بود؟

پاسخ به این سوال، اصلی ترین دلیلی است که بازاریابان تبلیغات گوگل و بازاریابی با تبلیغات گوگل را به شما معرفی می نمایند. البته پیشنهاد می شود برای اجرای صحیح تبلیغات گوگل از مراکز حرفه ای و متخصص کمک بگیرید.

مزایای استفاده از گوگل ADS در ایران

تبلیغات در سایت گوگل، تبلیغات مقرون به صرفه وپر بازده

گوگل ادورز خدمات خود را با شعار ” تبلیغ در گوگل رایگان است” به مخاطبان ومشتریان معرفی کرده است. در واقع شما از بابت ارائه تبلیغ خود در گوگل، هزینه ای پرداخت نمی کنید بلکه به ازای هر کلیک موفق و مراجعه به تبلیغ یا وب سایت شما، مبلغی از حساب کاربری شما کسر خواهد شد. در واقع هزینه این نوع تبلیغ از نوع تبلیغاتی کلیکی است. برای تمامی مدیران و صاحبان کسب و کار ها که برای تبلیغات هزینه کرده اند، واضح است که هزینه تبلیغ کلیکی در یکی از پر مخاطب ترین سیستم های تبلیغاتی تا چه حدی مقرون به صرفه است.

مزایای استفاده از گوگل ADS در ایران

تبلیغات گوگل هزینه ثابتی ندارند بلکه بر اساس تعداد اگهی دهندگان در کلمه کلیدی مورد نظر شما، گوگل مبلغی را به ازای هر کلیک در نظر می گیرد. و با هر کلیک موفق، هزینه ای را از حساب کاربری شما کسر خواهد کرد. هزینه هر کلیک در تبلیغات گوگل معمولا بین یک سنت تا 5 دلار است.

اهمیت کلمه کلیدی در ادوردز گوگل

انتخاب کلمه کلیدی مناسب در گوگل ادودز نیز اهمیت زیادی دارد و می تواند سرنوشت تبلیغات گوگل شما را رقم بزند. گوگل ادودز دارای بخشی تحت عنوان keyword planner است که به شما در بهبود نتایج جستجو و انتخاب هدف یاری می رساند. در صورتی که از این خدمات استفاده کنید، خواهید دید، اصول بسیار مشابه با اصول سئو است. حتی این ابزار می تواند مکمل سایر ابزاری هایی باشد که برای انتخاب کلید واژه ها در دنیای گوگل استفاده می شود. در keyword planner شما با مشاهده کلید واژه ها و گروه های کلید واژه به راحتی متوجه می شوید که چگونه یک گروه مخاطب را هدف بگیرید.

مزایای استفاده از گوگل ADS در ایران

شما می توانید با بررسی تعداد دفعاتی که یک تبلیغ نمایش داده شده یا بر روی آن کلیک شده است، تبلیغات پر بازده را بیابید و از کلمه کلیدی مشابه کلمه کلیدی آنان برای انتخاب کلمه کلیدی تبلیغ خود استفاده نمایید. یک مرکز معتبر و حرفه ای ارائه دهنده خدمات تبلیغات گوگل می تواند شما را در انتخاب صحیح و اصولی کلمات کلیدی یاری نماید.

تبلیغات ادوردز گوگل راهی برای برنامه ریزی بلند مدت

اگر کسب و کار شما آنلاین می باشد یا بازاریابی دیجیتال را به عنوان استراتژی بازاریابی خود انتخاب کرده اید، قطعا به این مساله پی برده اید که قرارگرفتن در اولویت جستجو طبق اصول سئو، فرایندی مستمر و زمان بر است بنابراین پیشنهاد می شود برای از دست ندادن فرصت های بازار، حتما از تبلیغات گوگل استفاده نمایید اما توصیه می شود همواره نتایج تبلیغات را پایش کنید و تعداد دفعات نمایش گوگل ادوردز را اندازه بگیرید. تفاوت رتبه کلیکی و کلید واژه ها را به دقت بررسی کنید، عبارت هایی که بیشتر جستجو می شوند و نظر بازدید کنندگان را به سایت شما جلب می کنند، شناسایی کنید. این نتایج به شما در تقویت سئو در بلند مدت کمک خواهد کرد.

مزایای استفاده از گوگل ADS در ایران

Google leads و اهمیت آن در تبلیغات ادوردز گوگل

طراحی کمپین های تبلیغاتی یکی از راهکارهایی است که کسب و کار های متعددی برای افزایش اثربخشی تبلیغات خود از آن بهره می برند. جالب است بدانید در تبلیغات گوگل شما می توانید کمپین تبلیغاتی داشته باشید و از شرکت های تبلیغاتی معتبر و حرفه ای گوگل برای افزایش اثر بخشی تبلیغات خود یاری بگیرد. Google leads، راهکاری است که گوگل ادوردز برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی و افزایش اثر بخشی تبلیغات شما، به شما پیشنهاد می نماید.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا