مقالات تبلیغات آنلاین

بازاریابی با پینترست بهترین ایده برای کسب و کار شما | پینترست را بهتر بشناسیم | ادوردز 20

زمان مطالعه: 5 دقیقه

بازاریابی با پینترست بهترین ایده برای کسب و کار شما

بازاریابی با پینترست بهترین ایده برای کسب و کار شما . بهتر است صحبتمان را با یک جمله ی معروف از بیل گیتس شروع کنیم《اگر کسب‌وکارتان به صورت اینترنتی نیست در نتیجه شما مالک یک کسب و کار قدیمی و رو به نابودی هستید.》

در دنیای امروز اینترنت و فضای مجازی بخش جدا نشدنی از زندگی روزمره مردم است، این ابزار بهترین و فراگیر ترین مکان برای تبلیغات و بازاریابی آنلاین محسوب می شود و باید گفت مشاغلی که در این حوزه فعالیت نمی کنند و خدمات خود را ارائه نمی دهند محکوم به شکست هستند.

بازاریابی با پینترست یکی از ایده های جذاب برای ارتقا کسب و کار شما می باشد. اگر هنرمند هستید و می خواهید نقاشی های جذاب خودتان را به فروش برسانید و یا اگر شرکت جدیدی تاسیس کرده اید و به دنبال تبلیغات برای آن هستید بازاریابی با پینترست بهترین پیشنهاد برای شما می تواند باشد.

اکثر کسب و کارهای تازه تاسیس موفقیت خود را مدیون تبلیغات در فضای مجازی و اینترنت هستند.

بازاریابی با پینترست

بازاریابی با پینترست چگونه است؟

بازار یابی با پینترست یکی از روش های جدید برای فروش محصولات و ایده های جذاب محسوب می شود.

در پینترست شما عکس هایی را به اشتراک می گذارید که نشان دهنده کسب و کار شماست و کاربران می توانند با دنبال کردن کل کسب و کارتان یا صرفا با به دنبال کردن یک مورد خاص به روز باقی بمانند.

حتما مطالعه کنید
بازاریابی وابسته روشی شگفت انگیز کسب درآمد| بهترین تبلیغ بازاریابی وابسته | ادوردز20

بازاریابی با پینترست

تصاویر ارزشی بیشتر از 1000 واژه را دارند

شاید شما هم این جمله ی معروف یعنی《 یک عکس جذاب و خوب به اندازه ی 1000 کلمه در یک متن، حرف برای گفتن دارد.》را شنیده باشید.

برخی از افراد عقیده دارند، بازاریابی با پینترست کاری راحت است و تنها با آپلود کردن چند عکس می توان کسب و کار خود را آغاز نمود و از نظر این افراد این روش کاملا ساده می باشد.

اما این جمله مثل این است که بگوییم 《 دوندگی در دوی ماراتن راحت و اسان است و شما تنها به کفش هایتان نیاز دارید تا شروع به راه رفتن نمایید.》

در بازاریابی با پینترست مثل هر کار دیگری، اگر بر روی اهداف خود تمرکز داشته باشید موفق خواهید شد. زمانی که از پینترست برای بازاریابی استفاده می کنید مقصود این است که نشان دهید هدف از راه اندازی کسب و کارتان چیست و شما به لحاظ تصویری چه کسی هستید. پینترست به شدت قدرتمند است؛ چراکه در این روش از عکس های مختلفی استفاده می شود و ما می دانیم که تصاویر ارزشی بیشتر از 1000 کلمه ی یک متن را دارند.

بازاریابی با پینترست

چگونه از پینترست برای بازاریابی آنلاین استفاده کنیم

پینترست بعد از فیسبوک در رده ی دوم ترافیکی شبکه های اجتماعی قرار دارد و نسبت به سایر شبکه های اجتماعی، ترافیک بیشتری را به خود اختصاص می دهد. برای برخی از افراد سوال است که چگونه می توان از پینترست در بازاریابی آنلاین استفاده نمود؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت: شما باید مانند سایر صفحات مجازی یک صفحه ی کاری و برند برای خود ایجاد نمایید. برای این کار باید در پینترست ثبت نام نمایید و حسابی را برای خود ایجاد نمایید. بعد از ثبت نام شما می توانید با گذاشتن عکس و مطالب مفید کسب و کار خود را با بازاریابی آنلاین از طریق پینترست ارتقا دهید.

حتما مطالعه کنید
راه اندازی یک وبلاگ | بهترین راه افزایش درامد و سئو | وبلاگ بازدید سایت را بالا می برد؟

اگر ابتدای راه هستید و کسب و کاری نوپا دارید بهتر است نگاهی به شرکت‌های موردعلاقه‌تان بندازید و ببینید که آن ها چگونه از پینترست برای بازاریابی استفاده می کنند.

بازاریابی با پینترست

پنج کاری که باید برای شروع بازاریابی در پینترست انجام دهیم

۱. ثبت نام

تمام چیزی که شما به آن احتیاج دارید یک ایمیل است؛ اگرچه می توانید از طریق فیس‌بوک یا توییتر هم وارد این محیط شوید. شما با ایمیل می توانید حساب کاربری خود را در پینترست ایجاد نمایید. هنگامی که شما در این محیط ثبت نام کردید، شما باید چیزهایی که مورد علاقه تان است و با کسب و کار شما مرتبط است را انتخاب نمایید.

در نهایت پینترست برای شما یک سری پین ابتدایی ایجاد می کند تا بتوانید صفحه ی خانه‌تان را به خوبی تنظیم نمایید و کسب و کار خود را شروع کنید.

۲. زبان را درک کنید

به سراغ راهنمای راه اندازی پینترست بروید (زمانی که ثبت نام می کنید، آن را خواهید دید) و با پینر بودن چیزهای پینینگ، بورد و پین ها اشنا شوید.

  • پین: به عکس هایی که شما آن در صفحتان به صورت پست قرار می دهید و یا بر روی بردتان سنجاق می نمایید.
  • برد: به گروهی از عکس ها گفته می شود که آن ها را در قسمتی واحد نگه می دارد و مانند یک بورد چوبی عمل می کند.
  • پینینگ: این کلمه به معنای این است که شما مطلب و یا عکسی را درون برد قرار می دهید و یا آن را سنجاق می نمایید.
  • پینر: پینر شخص شما هستید یعنی کسی که مطالب را سنجاق می نماید.

۳.محتوای عالی خلق نمایید

این بخش سرگرم کننده است و هیچ محدودیتی برای آنچه که می خواهید سنجاق کنید وجود ندارد در نتیجه بهتر است کمی خلاق باشید و تنها قاعده این است که عکس های شما باید رزولوشن عالی و جذابی داشته باشند.

حتما مطالعه کنید
نگاهی به مدل های ارجاع 23#

برای نمونه

  • تصاویر باحال و جذاب از وبلاگتان
  • هر چیزی که با صنعت و برند شما می تواند ارتباط داشته باشد.
  • گذاشتن عکس هایی از صفحه فیسبوکتان

۴.بهتر است تصاویرتان را لینکسازی کنید

هر وقت چیزی به بورد سنجاق می کنید، می توانید لینکی هم به آن اضافه کنید و هم چنین می توانید انتخاب نمایید که آنها به کجا بروند و در نهایت، مطمئن شوید پین هایتان با صفحه مرتبط لینک خورده اند. این لینک سازی به موفقیت و رونق کسب و کارتان کمک شایانی می کند.

۵. فالوورها را جذب کنید

شاید به نظر تکراری بیاید اما ایده پشت رسانه‌های اجتماعی همین است بهترین راه برای جذب مردم، ایجاد محتوای عالی است هرچه پین ها جذاب تر باشند افراد بیشتری آن را مجدداً پین زده و برای یادگیری بیشتر بر روی آن کلیک خواهند کرد.

بازاریابی با پینترست

جمع بندی نهایی

پینترست به مجموعه ای کامل گفته می شود که شامل هنرهای مختلف، دانش و مهارت های فراوان می باشد که به صورت جذاب در کنار هم یک فضای دلنشین را تشکیل می دهند. اگر شما جزو کسانی هستید که به بازاریابی آنلاین و این روش تبلیغات و هم چنین شبکه های اجتماعی علاقمندید، می توانید حسابی برای خود ایجاد نمایید و کسب و کارتان را آغاز کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا