مقآلات آموزشی گوگل ادز مقدماتی

بازاریابی مجدد مخاطب | ادوردز20

زمان مطالعه: 4 دقیقه

با بازاریابی مجدد، قبل از اینکه بازاریابی مجدد به شما کمک کند، این امکان را دارید که به افرادی که از سایت شما بازدید کرده اند. تبلیغات سفارشی و با عملکرد بالا ارائه دهید، قبلاً سخت کار کرده اید تا یکبار به وب سایت شما مراجعه کنند، پس منطقی نیست بگذارید این تلاش به هدر رود و از آنجا که بازدیدکننده اغلب از قبل با پیشنهاد شما آشنا است، تبلیغات تمایل دارند نرخ کلیک بالاتر از حد متوسط را با هزینه کلی پایین تری مشاهده کنند.

قبل از شروع نمایش تبلیغات به مشتریان در لیست بازاریابی مجدد، باید یک برچسب بازاریابی ایجاد کنید و آن را در همه جای صفحات وب سایت یا در برنامه تلفن همراه خود قرار دهید. از آنجا، شما می توانید با استفاده از قوانینی که بر اساس بخشهای سایت یا صفحه های درون برنامه شما وجود دارد، لیست های دلخواه خود را ایجاد کنید. لازم نیست برای هر لیستی که ایجاد می کنید یک برچسب جداگانه ایجاد کنید. اکنون، من خیلی به جزئیات بازاریابی مجدد عمیق نخواهم پرداخت. اگر در این زمینه اطلاعات بیشتری می خواهید، نگاهی به دوره من در زمینه اصول بازاریابی آنلاین بیاندازید.

در عوض، بیایید در مورد چگونگی راه اندازی بازاریابی مجدد در سیستم تبلیغات گوگل بپردازیم. پس از ورود به حساب سیستم تبلیغات گوگل به منوی سمت چپ بروید و کتابخانه مشترک را انتخاب کنید.

از اینجا، یک بخش مخاطبان در گوشه بالا سمت چپ دارید و خواهید دید که اولین گزینه بازاریابی مجدد برای افرادی است که از سایت شما قبلا بازدید کرده اند. من پیوند مشاهده را انتخاب می کنم و این می تواند ما را وارد یک پنجره دیگر کند. اول کار های مهم. ما باید تصمیم بگیریم که آیا از تبلیغات پویا استفاده می کنیم یا خیر.

به عبارت دیگر گوگل به ما امکان می دهد بازاریابی را پیکربندی کنیم تا براساس محصولات مشاهده شده در سایت، به طور خودکار به آنها تبلیغات نشان دهد. این یک ویژگی واقعا هیجان انگیز است، اما از آنجا که این یک منبع اساسی است ما وقت نداریم که همه چیزهایی را که می توان در مورد تبلیغات پویا بدانیم، پوشش دهیم. می توانید این بالا علامت سوال قرار دهید و سپس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی پویا اگر می خواهید مطالعه کنید، پیوند را انتخاب کنید. در وقت خودتان آن را انجام دهید. بعد، من دکمه راه اندازی بازاریابی مجدد را در اینجا انتخاب می کنم. گوگل می گوید که ما باید یک برچسب به سایت خود اضافه کنیم. می توانید به جای برچسب بازاریابی سیستم تبلیغات گوگل از برچسب آنالیز گوگل استفاده کنید. اگر آن را پیکربندی کرده اید، می توانید دستورالعمل ها را از طریق ایمیل ارسال کنید. یا اگر آن باکس را انتخاب نکردین، فقط در یک لحظه دستورالعمل را دریافت خواهید کرد.

حتما مطالعه کنید
گوگل ADS و نحوه کارکرد کلمات کلیدی در آن

از اینجا، ادامه را انتخاب می کنید و سپس باید لیست های خود را تنظیم کنیم، بنابراین من می خواهم اینجا را انتخاب کنم که در گوشه بالا سمت راست به مخاطبان برگردم. خواهید دید که گوگل برخی از اطلاعات برچسب بازاریابی را به ما ارائه می دهد. من جزئیات برچسب را انتخاب می کنم و سپس دستورالعمل های اجرای برچسب را انتخاب می کنم و سپس می توانیم برچسب نمای سیستم تبلیغاتی گوگل را برای وب سایت انتخاب کنیم و این همان برچسب بازاریابی واقعی است که شما می خواهید درست قبل از بسته شدن بدنه برچسب که به طور معمول، به هر پاورقی صفحه وب اضافه کنید و دوباره، همانطور که قبلاً دیدید، اگر می خواهید این دستورالعمل ها را از طریق ایمیل ارسال کنید، می توانید آدرس های ایمیل را در اینجا ارائه دهید و سپس در گوشه پایین سمت چپ انجام شود را انتخاب کنید.

این مخاطبان شما هستند و در ابتدا همه بازدید کنندگان هستند، بنابراین شما یک لیست بازاریابی مجدد در دسترس خود دارید و این هر کسی که است که از سایت شما بازدید کرده است. اما بگذارید بگوییم شما می خواهید آن را بیشتر اصلاح کنید. خوب، یک لیست بازاریابی در واقع مجموعه ای از کوکی های افرادی است که از آنها بازدید کرده اند. برای افرادی که از چندین صفحه، صفحات خاص بازدید کرده اند یا اقدامات خاصی را انجام داده اند می توانید لیست ایجاد کنید. این کار را با انتخاب دکمه پلاس یا دکمه لیست بازاریابی انجام دهید و به لیست خود یک نام دهید. بگذارید بنویسیم: این افرادی هستند که از صفحه بازدید کردند.

از آنجا، شما می خواهید چه کسی را به لیست خود اضافه کنید. این می تواند بازدیدکنندگان یک صفحه، بازدیدکنندگانی باشد که از صفحه دیگری بازدید نکرده اند یا همچنین از یک صفحه دیگر، تاریخ های مشخص بازدید می کنند. شاید شما در طی یک دوره زمانی تبلیغ ویژه ای را اجرا می کنید و می خواهید پس از پایان تبلیغات، نوع اجازه تبلیغات را نیز ارائه دهید. مردم می دانند، سلام، متأسفم که شما از دست رفته اید، اما من همچنان آن پیشنهاد ویژه یا افرادی را که برچسب های خاصی دارند به شما ارائه می دهم. من قصد دارم این را به عنوان بازدید کنندگان یک صفحه بگذارم و سپس شما می توانید برخی از قوانین را تعیین کنید. بنابراین، در این زمینه، می توانم بگویم، خوب شما می دانید چه افرادی از صفحه بازدید کرده اند و نکته جالب این است که وقتی گوگل به سایت ما نگاه می کند همه یو.آر.ال ها را دیده و نیازی نیست که در این یک صفحه برچسب گذاری کنید.

حتما مطالعه کنید
آموزش گوگل ADSبرای تنظیمات پیشرفته کمپین تبلیغاتی

گوگل به ما اجازه می دهد فقط افرادی را که از آن صفحه بازدید کرده اند فیلتر کنیم. در سمت راست یک گزینه به علاوه وجود دارد و می توانید یو. آر. ال های خود را که حاوی اصطلاحات هستند انجام دهید.

بنابراین بیایید بگوییم شما یک سبد خرید دارید و یک دسته کت با برچسب دارید و واقعاً نمی خواهید هر

کدام جداگانه یو.آر.ال بگذارید. اما می دانید که همه یو.آر.ال ها حاوی کت هستند.

خوب پس شما فقط می توانید اصطلاحی ایجاد کنید که می گوید یو.آر.ال حاوی کلمه کت است. شما می توانید انتخاب کنید که چه مدت می خواهید افراد در این لیست عضو شوند. در این حالت، به طور پیش فرض به 30 روز می رسد و هنگامی که کار انجام شده ما سیو می کنیم، ما قانون دیگری را اضافه کردیم.

و نکته جالب اینکه اکنون می توانیم بازاریابی را تنظیم کنیم، می توانیم تبلیغات ویژه این لیست مخاطبان را اجرا کنیم. من اکیداً توصیه می کنم که برای راه اندازی، پیکربندی و کاوش هر آنچه در مورد بازاریابی مجدد سیستم تبلیغات گوگل ارائه می دهد، زمان اختصاص دهید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا