مقالات تبلیغات آنلاین

قطعات یک بازاریابی دیجیتال | این روش چه نقشی در تبلیغات دارد؟ | ادوردز 20

قطعات یک بازاریابی دیجیتال

زمان مطالعه: 3 دقیقه

قطعات یک بازاریابی دیجیتال

قطعات یک بازاریابی دیجیتال در تبلغات چه جایگاهی دارد؟ سال به سال، فرصت های بازاریابی بیشتر و بیشتری خود را به صورت آنلاین نشان می دهند و این به این دلیل است که مردم فناوری ها و کاوش ایده های جدید ایجاد کرده و از آن استفاده می کنند.

تعداد گزینه هایی که به عنوان یک بازاریاب در دسترس شما قرار دارد، بیش از اندازه است. در این دوره، ما قصد داریم اجزای اصلی بازاریابی دیجیتال را کشف کنیم اما این مفاهیم در زمینه های دیگر گسترش می یابند.

مهم است که به خاطر داشته باشید که استراتژی شما نیازی به شامل شدن هر کانال بازاریابی موجود ندارد. ممکن است در نهایت از تعداد معدودی از مواردی که در مورد آنها بحث کردیم استفاده کنید، یا ممکن است در استفاده از سایر راه هایی که بخشی از اینها نیستند، موفقیت کسب کنید.

با چنین دامنه انتخاب گسترده ای ارزیابی اینکه کدام کانال ها بیشتر منطقی هستند مهم است. اگر با منابع محدودی کار می کنید، ممکن است اولویت بندی کنید که کدام کانال ها را می خواهید شروع کنید.

در همین راستا، اگر در حال جستجوی کانال جدید هستید، ایده خوبی است که بررسی کنید تأثیر روزمره شما چگونه است. پس برای انجام این کار من دوست دارم هر یک را بر اساس تلاش لازم برای ایجاد کانال و ارزش انجام آن ارزیابی کنم و از آنجا می توانیم آنها را روی ماتریس رسم کنیم. بنابراین برای نشان دادن منظور من، بیایید چهار زمینه از استراتژی بازاریابی آنلاین سئو، بازاریابی جستجو، رسانه های اجتماعی و ویدئو را بررسی کنیم.

بنابراین اولین کاری که باید انجام دهیم این است که بفهمیم از چه کانالی برای این حوزه ها استفاده می کنیم. پس ما برای سئو روی گوگل، برای جستجوی بازاریابی روی گوگل ادوردز و رسانه های اجتماعی از فیس بوک و برای فیلم از یوتیوب استفاده خواهیم کرد. بنابراین بیایید این چهار مورد را توی یک جدول بیندازیم. در مرحله بعد، ما باید تلاش خود را در مقیاس یک تا شش بنویسیم. شش بیشترین مقدار تلاش است و یک کمترین امتیاز را به دست می آورد.

بنابراین کدام یک از اینها بیشترین بازده سرمایه را دارند؟ اکنون، این امتیازات مخصوص کسب و کار شما است. پس من قصد دارم فقط برخی از اعداد را به عنوان مثال در اینجا اختصاص دهم. اکنون که امتیازات خود را کسب کردیم، بیایید تجسم کنیم که چگونه می توانیم وقت خود را صرف کنیم و برای انجام این کار، ما یک شبکه شش در شش با یک جهت برای تلاش و دیگری برای مقدار ایجاد خواهیم کرد، زیرا ما از مقیاس یک تا شش استفاده می کنیم.

هر سطر و ستون را با شماره مربوطه خوب علامت گذاری کنید. حال، اگر اینها را به چهار بخش جداگانه تقسیم کنیم، آنچه در اختیار داریم تجسم تلاش در برابر ارزش است. بالا سمت چپ کم ارزش، کم تلاش و پایین سمت راست ارزش زیاد، تلاش زیاد است.

قطعات یک بازاریابی دیجیتال

با در نظر گرفتن امتیازات جدول قبلی، می توانیم دقیقاً در محلی که این کانال های بازاریابی قرار دارند، طرح ریزی کنیم. بنابراین از آنجا که من به گوگل یک امتیاز پنج برای ارزش و چهار برای تلاش داده، آن را در قسمت صحیح قرار می دهم.

این فرآیند را برای ادوردز، یوتیوب و فیسبوک هم انجام می دهم. با استفاده از ماتریس کامل تصمیم گیری در مورد اینکه چگونه وقت خود را صرف خواهیم کرد آسانتر است.

با مواردی در بخش ارزش بالا، تلاش زیاد شروع کنید و در ماتریکس کار خود را انجام دهید. به خاطر داشته باشید که صرف اینکه کاری زیاد تلاش می کند و ارزش کمی دارد، به این معنی نیست که ارزش کاوش ندارد.

ما به سادگی در حال امتیازدهی به اینها در ارتباط با یکدیگر هستیم. ارزش کم هنوز هم می تواند به معنی بازگشت قابل توجه سرمایه باشد. این فقط به اندازه مواردی که در قسمت ارزش بالا وجود دارد، قابل توجه نیست.

Rate this post
حتما مطالعه کنید
ساخت یک استراتژی محتوا | بهترین راه هدفمند برای استراتژی محتوا در سایت | ادوردز20

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا