مقالات تبلیغات آنلاین

ساخت یک استراتژی بازاریابی | ادوردز20

زمان مطالعه: 3 دقیقه

ساخت یک استراتژی بازاریابی

اکنون که تجارت و مشتری خود را درک کردیم، زمان آن فرا رسیده است که مشخص کنیم چگونه می خواهیم بازاریابی آنلاین خود را انجام دهیم. بنابراین ممکن است در نمونه های قبلی ما الگویی را مشاهده کرده باشید. هر استراتژی مبتنی بر استراتژی مقدم بر آن است و هر زمان که حتی مشخص تر می شویم، استراتژی بازاریابی ما در واقع برنامه های منفرد بسیاری خواهد بود که هر یک متناسب با یک هدف برای یک گروه مخاطب است.

ما برای کمک به قرار دادن آن در دیدگاه مشخص کردیم. بیایید جدول دیگری را مرور کنیم. در اوایل ما مخاطبان مونث 18 تا 35 ساله علاقه مند به تناسب اندام را شناسایی کردیم و یکی از اهداف تجاری ما برای این مخاطبان فروش سن به اضافه مکمل غذایی بود. بنابراین اولین استراتژی بازاریابی ما در این هدف متمرکز خواهد شد زیرا مربوط به آن بخش مشتری است. از اینجا ما مجدداً به کانال هایی که قصد بازاریابی آنها را داریم می پردازیم و سپس ایده بازاریابی را برای هر یک از این رسانه های بازاریابی در حال حاضر در این مرحله در اختیار قرار می دهیم.

ممکن است شما از تمام کانال های موجود در دسترس خود خبری نداشته باشید و این درست است. در حال حاضر یک حدس آموزش دیده شده را بزنید و سپس با ادامه دوره این برنامه را اصلاح کنید. بنابراین من برای این مخاطبان پیش بینی بازاریابی در فیسبوک، پینترست و وبلاگ و رسانه های پرداخت شده خود را دارم. باید مشخص کنیم که در هر کانال چه کاری انجام می دهیم. در این حالت هر اچ پلاس تبلیغات مربوط به مکمل خود را در فیس بوک اجرا می کند و برای پیوندهای پشتیبانی شده به وبلاگ خود در فیتنس پرداخت می کند. اکنون لازم نیست که هر کانال در هر رسانه شرکت کند.

حتما مطالعه کنید
تعاریف و اصطلاحات بازاریابی دیجیتال | ادوردز20

در این مثال ما واقعاً آنچه را که دوست داریم اتفاق بیفتد را شناسایی می کنیم. ممکن است لازم باشد که از تلاش های پولی و مالکانه استفاده کنیم تا بتوانیم در رسانه های کسب شده خود در اینجا تأثیر بگذاریم. هدف اچ پلاس دیدن کمپین تبلیغاتی و تلاش برای کمک به تشویق توزیع وبلاگ است. ما برای الهام بخشیدن به مکالمه پیوندها و سوالات مشترک را در مقاله های آنها اضافه خواهیم کرد. سرانجام آنچه را که می توانید با رسانه خود انجام دهید، در ارتباط با هر کانال یادداشت کنید. این ممکن است به سادگی ارسال پست در فیس بوک باشد یا ممکن است شامل یک کمپین پیچیده پست الکترونیکی باشد. به یاد داشته باشید بازاریابی آنلاین یک فرایند تکراری است و شما سعی خواهید کرد تا با ایجاد مخاطبان جدید، این ایده ها را به طور مداوم بهبود ببخشید. اهداف جدید و کانال های جدیدی که می خواهید اطمینان حاصل کنید که با استراتژی بازاریابی خود را تحت پوشش قرار داده اید. انعطاف پذیری مهم است زیرا هرچه بیشتر و بیشتر داده جمع می کنید. شما قادر خواهید بود به اهداف واقعی خود نزدیکتر و نزدیکتر شوید. همچنین ممکن است یاد بگیرید که برنامه شما بیش از حد تهاجمی بوده یا حتی ممکن است بیش از حد محافظه کارانه باشد.

وقتی استراتژی بازاریابی خود را می سازید چیزهای زیادی وجود دارد که باید به آنها فکر کنید. برای درک بیشتر مشتری خود و کانال های بازاریابی در دسترس شما، وقت خود را صرف تحقیق کنید. شما ممکن است تصمیم بگیرید که تمام استراتژی های موجود را برای شما پیاده سازی کنید یا ترجیح دهید چند مورد را نادیده بگیرید. هر دو بسته به کاری که می خواهید انجام دهید گزینه معتبری هستند. در کل استراتژی بازاریابی شما آخرین قسمت این معما است. سرانجام بسازید و مرتبا از آن بازدید کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا