مقآلات آموزشی گوگل ادز مقدماتی

صفحه اصلی را با کلیدواژه در گوگل adsتنظیم کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

حالا، همانطور که به یاد می آورید، هر کلمه کلیدی سیستم تبلیغاتی گوگل دارای نمره کیفیت است و یکی از تعیین کننده های این نمره کیفیت ارتباطشان با صفحه ورود شماست. اکنون، شما ممکن است یک گروه تبلیغاتی را با یک یا دو تبلیغ که به تعداد زیادی از کلمات کلیدی اشاره دارند، اجرا کنید و ممکن است تصمیم بگیرید که به جای تنظیم صفحه ورود در سطح آگهی دوست داشته باشید هر کلمه کلیدی به مکان خاص خود صفحه هدایت شود. شاید در زبانی که برای هر یک از آن صفحات مقصد استفاده می کنید، تفاوت جزئی وجود داشته باشد و احساس می کنید که این موارد کلمات کلیدی اگرچه هنوز در یک گروه تبلیغاتی گروه بندی می شوند، اما باید مقصد خاص خود را داشته باشند. انجام آن نسبتاً آسان است.

کاری که شما انجام می دهید این است که به یک کمپین یا یک گروه تبلیغاتی بروید، زبانه کلمات کلیدی را انتخاب کنید و اکنون می توانید کلمه کلیدی مورد نظر خود را برای اصلاح شناسایی کنید. کلمه کلیدی را از لیست انتخاب کنید. در این مورد:جمع کرایه از مستاجران.

از منوی کشویی ویرایش را انتخاب کرده و و تغییر یو.آر.ال نهایی را انتخاب می کنم. اینجا می توانم یو.آر.ال نهایی را برای کلمه کلیدی تنظیم کنم. آدرس سایت را نوشته بعد اسلش، به عنوان مثال اجاره خط تیره

و بعد ایجاد تغییرات را انتخاب می کنم. یو.آر.ال نهایی کلمه کلیدی تنظیم می شود، بعد می توانید کلمه کلیدی دیگری را اصلاح کنید. به عنوان مثال، شما می توانید چندین کلمه کلیدی را انتخاب کنید و در آخر تغییر یکسان را دنبال کنید، در غیر اینصورت، این کار را برای هر سه انجام می دهد که من کنسل کردم، من قصد دارم روش دیگری را برای مشاهده این اطلاعات به شما نشان دهم. از منوی کشویی ستون ها اصلاح ستون ها را انتخاب می کنم.

حتما مطالعه کنید
درک ساختار ادوردزگوگل

اینجا قسمت چپ، ویژگی ها را انتخاب می کنم. یو.آر.ال نهایی را انتخاب کرده و با انتخاب دو فلش سمت راست آن را به داخل ستون سمت راست منتقل می کند. بعد می توانم آن را داخل لیست به سمت بالا درگ کنم. پس در قسمت اول ستون ها ظاهر می شود، من اپلای را انتخاب می کنم و اکنون خواهید دید که یو.آر.ال نهایی در اینجا تنظیم شده است. اکنون متوجه خواهید شد که کلمات کلیدی باقیمانده خالی هستند و این به این دلیل است که آنها یو.آر.ال نهایی خود را از تبلیغات خود می گیرند. حالا می توانید در این حالت، هنگام حرکت روی یو.آر.ال نهایی، نماد مداد را انتخاب کرده و می توانید آن را برای هر هدفی تنظیم کنید. اگر از پارامترهای ردیابی استفاده می کنید، می توانید پیگیری سفارش را اینجا در سطح کلمات کلیدی یو.آر.ال نهایی اضافه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا