مقالات تبلیغات آنلاین

انتخاب طراح یا توسعه دهنده حرفه ای وب | چگونه وب خود را توسعه دهیم؟ | ادوردز20

انتخاب طراح یا توسعه دهنده حرفه ای وب

زمان مطالعه: 5 دقیقه

انتخاب طراح یا توسعه دهنده حرفه ای وب

انتخاب طراح یا توسعه دهنده حرفه ای وب . اگر خودتان کار را انجام نمی دهید یا یک تیم طراحی وب داخلی ندارید، از یک متخصص کمک بگیرید تا سایت خودتان را بسازید. شما ممکن است به یک طراح، توسعه دهنده یا حتی هر دو نیاز داشته باشید.

واقعیت این است که گزینه های بی شماری وجود دارد و یافتن تناسب مناسب می تواند چالش برانگیز باشد. شکایت شماره یک که از مشاغل کوچک می شنوم عدم توانایی آنها در یافتن طراحان و توسعه دهندگانی است که کار را به پایان برسانند.

من می خواهم چند ایده در مورد اینکه چگونه می توانید لیست منابع بالقوه را به چیزی قابل کنترل اصلاح کنید، در اختیار شما قرار دهم. بیایید با صحبت در مورد طراحان گرافیک شروع کنیم.

همه طراحان گرافیک طراح وب نیستند و همه طراحان وب مهارت های لازم برای ساختن چیزی را ندارند که با نیازهای شما مطابقت داشته باشد. همانطور که به دنبال یک طراح می گردید، ابتدا با مرور وب سایت آنها شروع می کنم.

چطور به نظر می رسد؟ آیا برای شما جذاب است؟ شما مخاطب هدف هستید، بنابراین اگر یک طراح پیدا کردید که بیش از حد هیجانی رفتار کند، به احتمال زیاد آنها نتیجه درستی نخواهند گرفت.

شما وب سایتی می خواهید که به هدف خود برسد. اگر آنها به دنبال بازاریابی خوب هستند، این یک گام در مسیر درست است. بعد، به نمونه کارها آنها نگاه کنید.

انتخاب طراح یا توسعه دهنده حرفه ای وب

اگر آنها نمونه کارهایی با پرچم قرمز ندارند، سایت هایی را که در آنها کار کرده اند یادداشت کنید، نظرات آنها را بخوانید و سپس به هر یک مراجعه کنید. از آن سایت ها استفاده کنید و آنها را کاوش کنید.

من می خواهم پاورقی هر وب سایت را دوباره بررسی کنم تا ببینم آیا یک پیوند انتساب وجود دارد یا خیر. غالباً، پیوندی را مشاهده می کنم که به یک شرکت طراحی متفاوت نسبت داده می شود و همچنین پرچم قرمز را برافراشته می کند. همچنین می توانم آخرین نمونه کارها را بررسی کنم.

حتما مطالعه کنید
جذاب کردن کپی وب با شناخت مخاطبان | مخاطب و جذاب کردن کپی وب | ادوردز 20

اگر در وب سایت خود از وب سایتی بازدید کنید و کاملاً از نو طراحی شده باشد، می تواند سوالات زیادی را ایجاد کند. اکنون برخی از طراحان عجله ندارند که نمونه کارهای خود را به روز نگه دارند تا بتوانند طراحی مجدد را انجام دهند.

دیدن طرح های مربوطه خوب است، با این حال، هرچه نمونه کارها به روزتر باشند، احتمال دارد که طراح با آخرین روندها و تکنیک ها در جریان بمانند. اکنون، هنگامی که یک لیست کوتاه دارید، من می توانم هر بررسی آنلاین را که می توانید پیدا کنید، بررسی کنم و سپس با طراح تماس می گیرم و بپرسم آیا می توانید با تعداد کمی از مشتریان فعلی یا سابق آنها با طراح خود صحبت کنید و از آنها بپرسید که آیا با طراحی واکنش گرا آشنایی دارند، از چه نرم افزاری برای طراحی سایت های خود استفاده می کنند و از آنها درخواست کنید که آیا شما می توانید برخی از مراحل پشت طراحی های فعلی آنها را مشاهده کنید؟

واقعاً دیدن روند فکر یک طراح بسیار مفید است. اگر آنها در حال ایجاد قاب های سیم و موکاپ هستند، اطمینان خواهید داشت که بخشی از یک فرایند تکراری خواهید بود. اگر آنها مردد به نظر می رسند، می توانند الگوهای پیش ساخته را بخرند و زیاد فکر نکنند.

حالا، نگوییم الگوها بد هستند، می توانند برای پروژه های کم هزینه و به عنوان راهی برای ایجاد پایه اولیه بسیار مفید باشند. در آخر، از آنها بخواهید که پروژه شما را بررسی کنند و یک نقل قول و یک جدول زمانی برای شما ارائه دهند.

یک چرخش کوتاه و یک پیشنهاد کم هزینه ممکن است جذاب باشد، اما من باید مواظب باشم، چند پیشنهاد ارائه دهم و آنها را مقایسه کنم. طراحان خوب ارزان نیستند. حقیقت ماجرا این است که استعدادهای خوب معمولاً می دانند که ارزش آنها چیست.

حتما مطالعه کنید
انتخاب طراحی وب پاسخگو | طراحی وب رسپانسیو | بهینه سازی سایت با واکنشگرایی صفحات

اما وب سایت شما بسیار مهم است، بنابراین ارزش یک سرمایه گذاری قابل توجه را دارد. می توانید نگاهی به بیهنس دات کام، دریبل دات کام و ایلنس دات کام برای طراحان بیندازید.

انتخاب طراح یا توسعه دهنده حرفه ای وب

برای گرفتن نظر دوم، نمونه کارهای آنها را با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید. اکنون، جستجوی یک توسعه دهنده می تواند حتی یک چالش بزرگتر باشد.

نحوه ساخت سایت شما از قابلیت استفاده تا سئو شما تأثیر می گذارد. صرفه جویی در توسعه و شما متوجه مشکلات خود در دراز مدت خواهید بود. درک چیزهایی که دوست دارید در یک طراح معمولاً آسان است، اما اگر با برنامه نویسی آشنا نباشید. خارج کردن آنها واقعاً غیرممکن است.

همان روشی را که با طراح شروع کردید، شروع کنید. به پروژه هایی که آنها کار کرده اند نگاهی بیندازید، با وب سایت ها ارتباط برقرار کنید، سایت ها را در تلفن همراه و مرورگرهای مختلف بررسی کنید.

شما به دنبال این هستید که ببینید این تجربه روان و مناسب است. وب سایت ها را مرور کنید تا ببینید آیا آنها با استانداردهای وب مطابقت دارند یا خیر و می توانید در داو ارگ به دنبال آن بگردید.

داشتن چند خطا ایرادی ندارد، اما تعداد انگشت شماری ممکن است برخی مشکلات را نشان دهد. برخی از توسعه دهندگان ممکن است تعداد انگشت شماری خطا داشته باشند زیرا مشتریان آنها از چارچوب های قدیمی استفاده می کنند یا علاقه ای به پرداخت هزینه های آنها برای رفع مشکل ندارند. در این صورت، وب سایت توسعه دهنده را بررسی کنید، این باید نمایانگر استعداد آنها باشد.

بعد، من دوست دارم سایت ها را از طریق گوگل پیج اسپید اینسایت اجرا کنم. شما حداقل به دنبال نمره بالای 70 هستید. اگر چیزی کم مشاهده کردید، یادداشت کنید و از آن به عنوان نقطه مکالمه با برنامه نویس استفاده کنید.

از آنها بپرسید آیا می دانند چرا یکی از سایت های نمونه کار، بهینه سازی نشده است و درک می کنند که چطور ممکن است به این مشکل نزدیک شوند. همچنین ایده خوبی است اگر از توسعه دهنده بپرسید آیا در مرکز اطلاعات عمومی مشارکت دارند، می توانید از حساب بیت بوکی او دیدن کنید و فعالیت آنها را مرور کنید.

حتما مطالعه کنید
معیارهای بازاریابی معنی دار ویدیو 45#

شخصی که از آخرین فناوری استفاده می کند و از مرکز اطلاعات استفاده می کند، ممکن است یک گام جلوتر از دیگران باشد. و دقیقاً همانطور که با بررسی بررسی های طراح خود انجام دادید، می توانید به سایت هایی مانند او دسک و ای لنس را برای برنامه نویسان نگاه کنید، اما بدانید که بررسی لزوماً برابر با کد خوب نیست.

آژانس های زیادی در خارج از کشور وجود دارند که می توانند خدمات عالی مشتری و یک محصول کاربردی را جبران کنند، اما کد آشفته ای از کد را ارائه می دهند که بعداً مشکل ساز می شود. باز هم، از برنامه نویس خود یک پیشنهاد و یک جدول زمانی بخواهید و به خرید بپردازید.

یک توسعه دهنده وب میان رده احتمالاً هر ساعت بین 40 تا 80 دلار برای شما هزینه خواهد داشت و آژانس های پیشرفته توسعه هزینه را از محدوده 100 تا 150 دلار در ساعت انجام می دهند.

من نمی توانم بر اهمیت داشتن استعداد خوب در زمینه کار برای پروژه شما تأکید کنم برای پروژه وب سایت خود زمان زیادی اختصاص دهید. بهترین نتایج با توانایی بررسی موارد، انجام تحقیقات و کار در کنار تیم سازنده، دارایی دیجیتال شما خواهد بود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا