مقالات مربوط به دیجیتال مارکتینگ

مقایسه گوگل ADS با تبلیغات نیتیو ¦ سئو و اینستاگرام و بازتاب بازایابی در هر کدام چیست؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

مقایسه گوگل ADSبا سئو و تبلیغات اینستاگرام و نیتیو

مقایسه گوگل ADS با تبلیغات نیتیو ¦ سئو و اینستاگرام و بازتاب بازایابی در هر کدام چیست؟مقایسه تبلیغات اینستاگرام و گوگل ادز چه نکاتی را میتوانیم در نظر بگیریم؟ در این بخش از مقاله در نظر داریم به طور کلی به بررسی برخی از مهمترین تفاوت و شباهت های تبلیغات در گوگل ادوردز  و اینستاگرام به همراه تبلیغات نیتیو بپردازیم. با ما همراه باشید، تا بتوانید با کسب اطلاعات کامل در این زمینه، به راحتی تبلیغات دیجیتالی قابل قبولی را برای کسب و کار خود در نظر بگیرید.

  1. مقایسه تبلیغات اینستاگرام و تبلیغات گوگل ادز به ما اجازه می دهد که ارزیابی کنیم تبلیغ در کدام یک می تواند گزینه ی مناسبی برای کسب و کار ما باشد. تردید نیست که یک تبلیغ تاثیرگذار می تواند به مقدار مازاد در پیشرفت کسب  و کار ، نقش موثری داشته باشد ولی به منظور اینکه بتوانیم بیشترین بازده را از این نوع از تبلیغات به دست آوریم باید راهکارهای مختلفی را در نظر بگیریم. با مقایسه تبلیغات اینستاگرام و گوگل ادز میتوانید تشخیص دهید که کدام یک از بسترهای موجود برای شما گزینه ی مناسبی خواهد بود. رسانه های اجتماعی در حال حاضر از توجه بسیار زیادی برخوردار هستند و همین امر نیز آنها را به زینه ی ایده آلی برای تبلیغ تبدیل ساخته است ولی آیا می توان به کارایی آنها اعتماد کرد. آیا برای همیشه میتوان از اینستاگرام برای معرفی محصولات و خدمات یک شرکت و یا یک کسب و کار خاص بهره مند شد؟

مقایسه سئو و تبلیغات در گوگل ادوردز

Figure 2اهمیت مقایسه تبلیغات ایسنتاگرام و گوگل ادز

مقایسه تبلیغات اینستاگرام و گوگل ادز

مقایسه تبلیغات اینستاگرام و گوگل ادز برای افرادی که در صدد هستند در این نوع از پلتفرم ها تبلیغات دیجیتالی داشته باشند از اهمیت بالایی برخوردار است. قرار است هزینه کنید، به همین دلیل لازم است بدانید کدام یک از بسترهای موجود برای تبلیغات بیشترین تاثیر را دارد. مقایسه تبلیغات اینستاگرام و گوگل ادز را قبل از انجام هر گونه تبلیغ برای کسب و کار خود در اولویت قرار دهید و این واقع را فراموش نکنید که شبکه های اجتماعی فقط برای یک بازه ی زمانی، می توانند از محبوبیت خاصی برخوردار باشد از سوی دیگر در کشورمان هر لحظه احتمال فیلتر شدن این نوع از شبکه های اجتماعی موجود است و این امر می تواند به مقدار قابل ملاحظه ای تبلیغات شما را در چنین فضاهای مجازی تحت کنترل قرار دهد.

حتما مطالعه کنید
بهترین قالب های وردپرس بهینه شده 2021 | سئو بیس و چند منظوره 2021 | ادوردز20

در مقایسه تبلیغات اینستاگرام و گوگل ادز همچنین لازم است هزینه های تبلیغ نیز در اولویت قرار گیرد. هزینه ی تولید محتوا برای شبکه های مجازی و آپلود شدن آنها در پیچ های مختلف از دیگر فاکتورهایی است که کسب و کارها باید قبل از بهره مندی از مزیت آنها باید مورد بررسی قرار دهند.  اینستاگرام اگرچه یک گزینه ی مناسب برای تبلیغات در حال حاضر است ولی می تواند در مقایسه با تبلیغات گوگل هزینه بر باشد. از سوی دیگر در مقایسه تبلیغات اینستاگرام و گوگل ادز لازم به ذکر است که هر یک از دو بستر یاد شده، الگوریتم های خاصی برای اولویت قرار دادن تبلیغات دیجیتال در نظر دارند، با توجه به این موضوع لازم است محتوای تولید شده و انتشار آن باید به گونه ای باشد که متناسب با الگوریتم های موجود باشد.

شهره کمالی, نویسنده در آٓژانس دیجیتال مارکتینگ زویا رسانه

Figure 1مقایسه تبلیغات ایسنتاگرام و گوگل ادز

مقایسه سئو  و تبلیغات ادوردز گوگل 

بدون تردید این سوال جمع عظیمی از مدیران وب سایت ها می باشد بعد از اینکه مقایسه سئو و تبلیغات در گوگل ادز را موردبررسی قرار دادند از شرکت های طراحی وب سایت خواهند پرسید که سئو بهتر است یا گوگل ادز؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هر دو البته در صورتیکه از هر دو آن ها در زمان و موقعیت مناسب استفاده کنید.

به این موضوع اشاره کردیم که برای ادز گوگل  نیازبه هزینه و تجربه  و زمان لازم  می باشد که بتوانید به سودی که در نظر دارید برسید. اما از طرف دیگر سئو یک راه حل ارزان تر و دائمی و همیشگی در قورت بروزبودن  می باشد.

بنابراین سئو را می توان یکی از ابزارهای جدا ناپذیر دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت دانست و ادز گوگل  را ابزاری برای یک دوره کمپین در شرایط خاص و به طور موقت در نظر گرفت.

نتیجه اینکه با سئو کردن سایت نیازی به پرداخت هزینه برای گوگل ادز ندارید و در زمان مشخص این سئو است که شما را به هدفتان می رساند.

حتما مطالعه کنید
4 نکته اساسی برای حسابرسی حسابهای گوگل ADS چیست؟ منظور از مشتری هدف چیست؟ ادوردز 20

فراموش نکنید که سئو و گوگل ادز رقیب یکدیگر نمی باشند بلکه هر دو ابزاری هستند در بازاریابی که می توانند به شما کمک کنند تا به آنچه که می خواهید دست پیدا کنید در صورتیکه نقاط ضعف و قوت هر یک را بخوبی بدانید و به درستی آنها را به کار گیرید. 

مقایسه تبلیغات نیتیو و گوگل ادوردز

مقایسه گوگل ADS با تبلیغات نیتیو .در مقایسه تبلیغات اینستاگرام و گوگل ادز می توان به نوع دیگری از تبلیغات نیز اشاره کرد که توانسته است مورد توجه قرار گیرد. تبلیغات نیتیو یا همسان می باشد. مهمترین مزیت به کارگیری این نوع از تبلیغات آن است که می توانند محتوای تولید شده را به صورت منظم و هماهنگ با ظاهر سایت، ارائه داد. این نوع از تبلیغات می تواند تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد و از سوی دیگر هزینه ی درخواستی نیز بیشتر است. در مقایسه تبلیغات اینستاگرام و گوگل ادز نیز لازم است هزینه ی نهایی صرف شده برای تبلیغات در اینستاگرام و گوگل ادوردز، در نظر گرفته شد و بر این اساس تصمیم گرفت، از سوی دیگر توجه کنید که در تبلیغات دیجیتالی به منظور رسیدن به بیشترین بازده ، لزومی به صرف هزینه ی بیشتر نیست. آنچه که باید در اولویت قرار گیرد خلاقیت و به کارگیری اصول خاص می باشد.

مقایسه تبلیغات اینستاگرام و گوگل ادز را جدی گبیرید تا بتوانید به راحتی در کوتاهترین مدت زمان، کسب و کار خود را رونق داده و به سود کلانی دست یابید. اگر چه برای هر یک از تبلیغات دیجیتالی مجبور به صرف هزینه هستید ولی با معرفی بیشتر محصولات و یا خدمات مد نظر می توانند در کوتاهترین مدت زمان با رسیدن به مشتریان بالقوه ی خود، هزینه ی صرف شده را جبران کنید. در حال حاضر تبلیغ به ویژه تبلیغ بهینه تنها گزینه مناسب برای ارتقا دادن یک کسب و کار در نظر گرفته می شود، هرچه تبلیغات بهینه تری داشته باشید به راحتی می توانید موفق شوید.   

حتما مطالعه کنید
مشاوره تبلیغاتی | مشاوره تبلیغاتی در فضای مجازی | مشاوره تبلیغات اینترنتی رایگان ادوردز20

در هر کدام از این دو روش بازاریابی، چه در گوگل ادز و یا در اینیستا گرام هر کدام جایگاه ویژه خودش را دارد و می توان مشتریان جدید در هر دو فضا پیدا نمود.

بازاریاب کیست ؟ - وبلاگ سنجمان

Figure 3اطلاع از مقایسه تبلیغات اینستاگرام و گوگل ادز

باید و نبایدها  مقایسه تبلیغات اینستاگرام و گوگل ادز

مقایسه گوگل ADS با تبلیغات نیتیو .ممکن است کاربران بعد از مقایسه تبلیغات اینستاگرام و گوگل ادز دچار تردید باشند که کدام یک از دو بستر موجود برای تبلیغ و معرفی کسب و کار آنها گزینه ی مناسب است؟ در پاسخ به این سوال لازم به ذکر است که پارامترهای بسیاری می تواند در پاسخ نهایی تاثیر گذار باشد که از جمله مهمترین آنها می توان موارد زیر را نام برد:

  • بودجه ی مد نظر
  • نوع محصولات و خدمات موجود
  • دسترسی به مخاطبان مد نظر
  • داشتن وب سایت اختصاصی
  • داشتن پیج اینستاگرام محبوب

اگر شما دارای وب سایت اختصاصی برای کسب و کار خود هستید بدون تردید با در اولویت قرار دادن گزینه ی دسترسی به رتبه های برتر گوگل می توانید به یک تبلیغ رایگان برای دسترسی به مشتریان بالقوه ی خود داشته باشید. گوگل با همه ی قدمت و محبوبیتی که دارد از توجه بالایی برخوردار است. قرار گرفتن در صفحه ی اول گوگل و رسیدن به رتبه ی اول، به گونه ای می تواند اعتبار کسب و کار شما را افزایش داده و از این طریق در جلب توجه کاربران تاثیر گذار باشد. مقایسه تبلیغات اینستاگرام و گوگل ادز را به منظور دسترسی به تبلیغات تاثیر گذار جدی بگیرید. تا بتوانید بیشترین بازده و سود را از این کار به دست آورید.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا