مقالات تبلیغات آنلاین

تسریع در جستجوگرهای محلی 28#

زمان مطالعه: 3 دقیقه

– معمار اگر کسب و کار خود را به مشتریان محلی می شود، شما ارزش در سرمایه گذاری در بهینه سازی موتور جستجوی محلی پیدا کنید. این در رویکرد سنتی SEO است اما با توجه به شرکت هایی که مشتریان محلی را جذب می کنند، مشابه است. چند گام اضافی برای کمک به بهبود نام تجاری شما در نتایج جستجوی محلی وجود دارد. بیایید یک جستجوی سریع در google.com برای کیکهای سانتا باربارا انجام دهیم. فورا ما برخی از نتایج منحصر به فرد را دریافت می کنیم. در بالای صفحه، ما یک بسته از لیست های محلی داریم که حاوی انواع کسب و کارهایی هستند که مطابق با اصطلاح هستند.

در اینجا ما لذت بردن از کیک، سانتا باربارا، croccaccies و یک کافه، و عبارات نانوایی خوشمزه است. شما می توانید آن را مشاهده کنید شامل عکس، بررسی، رده و عنوان. اکنون، بگذارید یک جستجوی دیگر را امتحان کنیم. در این مورد، نانوایی Carpenteria. شما اتفاق خاص دیگری را متوجه خواهید شد. در اینجا به جای آن منوهای محلی، ما تنها یک منو در سمت راست را مشاهده میکنیم و حاوی اطلاعات زیادی است. آدرس، شماره تلفن، ساعت، زمان محبوب، بررسی، و غیره.

لیست لیست های محلی به نظر می رسد بستگی به آنچه شما دنبال آن هستید و مکان هایی که دنبال آن هستید هستید. در حال حاضر، جستجوگرهای محلی عمیق در روند است، بنابراین من قصد دارم شما را از طریق فقط برجسته کلیدی شما باید داشته باشد. در حال حاضر اولین چیزی که می خواهید انجام دهید این است که فهرست کسب و کار من در Google را تنظیم کنید. این است که چگونه صفحاتی مانند صفحاتی که در سمت چپ در سمت چپ مشاهده می کنید و همچنین به Google Maps وارد می شوند، دریافت می کنید. شما این کار را با رفتن به google.com/business انجام می دهید و در اینجا نحوه پیروی از دستورالعمل های جادوگر که به نظر می رسد خودتان در Google ذکر شده است را دنبال کنید.

حتما مطالعه کنید
راه اندازی تبلیغات جستجوی صفحه نمایش32#

از آنجا، شما می خواهید نقل قول خود را بررسی کنید و در دایرکتوری های آنلاین فهرست کنید. نقل قول شما نام، آدرس و شماره تلفن شما است، و شما باید آن را در سایت خود در پایین صفحه هر صفحه قرار دهید. من به شما نمونه ای را با رفتن به explorecalifornia.org نشان می دهم. اگر شما به پایین سایت حرکت میکنید، متوجه خواهید شد که تنظیمات موجود در گوشه پایین سمت راست فهرست شده است. نام آنها را می بینیم، کاوش در کالیفرنیا، به دنبال آدرس و شماره تلفن. چگونه این اطلاعات را بنویسید باید دقیقا در اینترنت باشد.

گوگل همه چیز را با هم مرتبط می کند، اگر آنها تقریبا یکسان هستند، بنابراین شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که نام خیابان و هر نوع کلید های میانبر دقیقا در هر زمان نمایش داده می شود. شما می توانید نقل قول ها را بیاموزید و از طریق یک وبسایت به نام Bananas Local کمک بیشتری دریافت کنید. شما آن را در moz.com/local پیدا خواهید کرد. در اینجا می توانید به کسب و کار خود وارد شوید، کد خود را فشرده و کارت کسب و کار خود را بررسی کنید. موزها بیرون می آیند و تمام منوهای ظاهر شده را انتخاب می کنند، به شما در تعیین نمره شما کمک می کنند و حتی به شما اجازه می دهد تا هر زمانی که تغییری در آن اطلاعات دارید، سریعا به روز کنید.

در نهایت، آخرین چیزی که میخواهید انجام دهید، جمع آوری نظرات است. اگر ما به google.com برمیگردیم، می توانیم دوباره جستجو را برای نیشکر Carpenteria انجام دهیم، و در اینجا در سمت راست، بررسی ها را می بینیم. اگر شما 25 نظر از نظرات گوگل را انتخاب کنید، می توانیم همه بررسی های مختلف را ببینیم، و ما می توانیم نظر خود را در گوشه سمت راست بالا بنویسیم. نظرات و مقدار آنها که جمع آوری می کنید، به بالاترین میزان در نتایج جستجو کمک می کند. شما می توانید آنها را در Google جمع آوری کنید یا ملاقات کنید، اما می خواهید معتبر باشید و به طور طبیعی دریافت کنید.

حتما مطالعه کنید
انتخاب طراح یا توسعه دهنده حرفه ای وب | چگونه وب خود را توسعه دهیم؟ | ادوردز20

اگر شما در مورد بهینه سازی موتور جستجوی محلی جدی هستید، می توانید این موضوع را با جزئیات بیشتر از طریق مرور سایت خود در اینجا جستجو کنید. در آنجا، من خیلی بیشتر در عمق حرکت خواهم کرد، اما شروع به اینجا با مناطقی که فقط لمس کرده ایم، بسیار عالی است تا شما را در مسیر حرکت قرار دهیم.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا