مقآلات آموزشی گوگل ادز مقدماتی

هدف قرار دادن در گوگل adsبا درآمد خانوار

زمان مطالعه: 3 دقیقه

یک فرصت ارزشمند در سیستم تبلیغات گوگل، هدف گذاری بر اساس متوسط درآمد خانوار است. اگر در حال بازاریابی محصول یا خدمات نهایی بالاتر هستید، از بین بردن اطلاعات جمعیتی که ممکن است تبدیل نشوند، ارزش دارد. هدف گذاری درآمد می تواند سطح دیگری از بهینه سازی را برای فعالیت های شما به ارمغان آورد. حالا، قبل از اینکه به چگونگی کار پی ببریم، بیایید در مورد چند چیز در همان صفحه بحث کنیم .

این فقط برای هدف گذاری در ایالات متحده کارساز است و این بر اساس میانگین درآمد مربوط به ایالات متحده است. منظور من از این کار این است که شما میزان درآمد مثلا 100000 دلار در سال را انتخاب نمی کنید، اما در عوض انتخاب می کنید که اهداف شما درآمد بالای 10 درصد، 21 تا 30 درصد، یا بگوییم 50 درصد پایین و غیره داشته باشند. برای اینکه در این مورد کمی دید وسیع تری داشته باشید، در اینجا شرح مختصری گفته شده است. ده درصد بالا در بازه درآمد بالاتر از یکصد و چهل و شش هزار دلار قرار دارد. سطح متوسط دارای رقم حدود 111 تا 130 هزار دلار است و در 50 درصد پایینتر، این کمتر از 64000 دلار خواهد بود. حال به خاطر داشته باشید که هرچه درآمد خانوار بیشتر باشد، تعداد مخاطب نیز کمتر خواهد بود. بنابراین هنگام آزمایش این هدف گذاری، شاهد کاهش تاثیرات خواهید بود. اما به طور کلی، این کاملا خوب کار می کند.

بنابراین بیایید نحوه پیکربندی را مرور کنیم. از نظر کمپین به حساب سیستم تبلیغ گوگل، من ابتدا باید کمپینی را انتخاب کنم که می خواهم با این هدف گذاری بر آن تأثیر بگذارم. از اینجا، ما زبانه تنظیمات را انتخاب می کنیم و به پایین به قسمت مکان رفته و ویرایش را انتخاب می کنیم. از اینجا، ما باید لینک جستجوی پیشرفته را از پنجره ظاهر شده انتخاب کنیم و اینجاست که می توانیم شروع به کار کنیم. حالا، شما ممکن است با این صفحه نمایش کاملاً آشنا باشید.

حتما مطالعه کنید
آگهی ادوردز گوگل کجا ظاهر میشوند

اینجا جایی است که می توانیم چندین مکان را اضافه کنیم و مناطق مختلفی را که می خواهیم هدف قرار دهیم، انتخاب کنیم. حالا، من ایالات متحده را به عنوان یکی از مکان های هدف خود و همچنین سانتا باربارا انتخاب کرده ام. اکنون، در این حالت، این در واقع کمی غیر رسمی تنظیم شده است چون سانتا باربارا از قبل در ایالات متحده گنجانده شده است. اما این برای هدف گذاری کارساز است، باید یک لایه داده های درآمد را اضافه کنیم. بنابراین ما به بالای صفحه رفته و گروه های مکانی را از اینجا انتخاب کنیم. ما از گزینه ظاهر شده، مکان، نوع گروه را انتخاب کرده و اطلاعات جمعیتی را انتخاب می کنیم. اینجاست که می توانیم سطح درآمدی را که می خواهیم هدف قرار دهیم را انتخاب کنیم.

بعد، در بخش واردن کردن مکان باید مکانی را که هدف در آنجا قرار دارد، اضافه کنیم. از آنجا، می توانیم چند مورد را که می خواهیم به آنها اشاره کنیم اضافه کنیم، این نوع هدف گذاری بهترین عملکرد را برای ملی یا منطقه ای است و این به این دلیل است که شما در واقع مکان خاصی را هدف قرار نمی دهید. نکته جالب در این مورد این است که شما می توانید این را لایه بندی کنید، من می توانم هدف گذاری دیگر را حذف کنم و می توانم مکان های مختلف را اضافه کنم تا بتوانم به هدف قرار دادن اطلاعات جمعیتی در آن مکان خاص ادامه دهم.

بنابراین اگر می خواستیم بخش 41 تا 50 درصدی را در سانتا باربارا هدف قرار دهیم، می توانیم وارد سانتا مونیکا نیز بشویم. ما می توانیم 10 درصد برتر را هدف قرار دهیم و اضافه کنیم. بیایید بگوییم مثلا من یک خرده فروش لباس هستم، ممکن است بگویم خوبپیشنهادات من برای کسی است که درآمد بالاتری دارد، چون احتمال خرید کالای بیشتری دارد. در حال حاضر، بازه پایین درآمد ممکن است کالاهایی را از من خریداری کند، اما ممکن است آنها خرید چندانی نداشته باشند. بنابراین آنها به اندازه مشتری ارزش ندارند.

حتما مطالعه کنید
انتخاب مخاطب شما در گوگل ADS

و بنابراین، من ممکن است حاضر نباشم اکنون آنقدر پیشنهاد قیمتی آنها را بدهم، زیرا این هدف گیری جمعیتی در داخل کمپین وجود دارد. شما نیاز به شکستن آن دارید. اگر می خواهید پیشنهادها را بر اساس هدف گذاری جمعیتی اصلاح کنید، فرصت استفاده از این داده ها را به صورت لایه ای با اصلاح کننده های پیشنهاد برای اینکه واقعاً بیشتر از آن بهره مند شوید، در نظر بگیرید. روش های زیادی وجود دارد که می توانید از این هدف گیری به نفع خود استفاده کنید. پس چند بار امتحان کنید تا ببینید تلاش شما چه تاثیری دارد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا