مقالات تبلیغات آنلاین

موفقیت در بازاریابی جستجو و نمایش 34#

زمان مطالعه: 3 دقیقه

– برای استفاده از AdWords به طور موثر، مهم است که اهداف مورد نظرتان را درک کنید و نحوه پیدا کردن و خواندن داده ها برای درک اینکه آیا این اهداف به دست می آیند. در حال حاضر، ساده ترین راه برای دیدن نتایج از طریق کنترل پنل کمپین است، سپس شما می توانید با انتخاب زبانه بالا به هر بعد بروید. بنابراین، ما می توانیم با نگاه کردن به کمپین ها و سپس رفتن به گروه های تبلیغاتی، سپس به تبلیغات و حتی کلمات کلیدی شروع کنیم. شما متوجه خواهید شد که در هر پنجره در اینجا در سمت راست، می توانید برخی از شاخص های کلیدی که برای ما مهم هستند را مشاهده کنید. در حال حاضر، این تبلیغات نه تنها نشان داده می شود، زیرا ما آنها را ایجاد کردیم، اما اگر آنها را انجام دهید، چیزهایی مانند کلیک، نمایش، میزان کلیک (CTR) و هزینه هر کلیک (CPC) را مشاهده خواهید کرد.

شما می توانید این را در سطح کمپین مشاهده کنید تا بدانید که چگونه همه چیز را در این کمپین انجام دهید. یا، آنچه میخواهم انجام دهم این است که به سطح گروه آگهی متوسل شود و من با انتخاب برگه در بالا آن را انجام خواهم داد. در اینجا، می توانیم به کلیک، برداشت ها و نرخ های کلیک در همان نگاه قبل نگاه کنیم، اما برای آن گروه های تبلیغاتی خاص. CTR شما بالاتر از 1٪ خواهد بود. در زیر هدف شما ممکن است گسترده باشد یا تبلیغات شما به اندازه کافی قوی نیست. شما همچنین باید هزینه مربوط به هزینه هر کلیک (CPC) خود را مشاهده کنید و مایلید ببینید که آیا با آنچه انتظار داشتید مطابقت دارد.

آیا قلم یک بازگشت مثبت به سرمایه گذاری بر اساس تعداد فروش هایی که تولید می کند، کپی می کند؟ شما می توانید دوباره از برگه های بالای آگهی های خاص استفاده کنید تا آگهی ها را در نمونه کارتان ببینید که بهتر از دیگران کار می کنند. در این مورد، شما بیشتر علاقه مند به میزان کلیک (CTR) هستید. CTR بالا و CPC کم، یک آگهی عملکرد بهتر از CTR کم و کم CPC خواهد بود. شما همچنین می توانید در تب کلید ها جستجو کنید و نتایج را برای هر کلمه کلیدی مشاهده کنید. این است که واقعا جالب است، زیرا شما می توانید ببینید حداکثر هزینه به ازای هر کلیک کنید برای مشاهده قیمت، هزینه های واقعی به ازای هر کلیک، در اینجا در سمت چپ، و شما پرداخت، و شما همچنین می خواهد یک ایده از کلمات کلیدی که رسیدن به بالاترین تعداد کلیک و بهترین میزان کلیک از ظاهر

حتما مطالعه کنید
تعریف شاخص های عملکرد کلیدی شما 22#

از آنجا، شما می توانید ارزیابی کنید که آیا این کلمات کلیدی دریافت نوع مناسب از بازدید کنندگان. سپس، با انتخاب نماد سبز در سمت چپ و تبدیل آن به یک مکث، می توانید آنها را به صورت غیرمجاز روشن و خاموش کنید. در حال حاضر، اگر می خواهید دقیق تر، من به بخش تبلیغات بروید. یکی از چیزهایی که می توانید برای شروع انجام دهید این است که گزینه ستون ها را در اینجا به سمت مرکز صفحه انتخاب کنید و سپس سفارشی کردن ستون ها را انتخاب کنید. در این نمایه، می توانید ویژگی های دیگر و معیارهای عملکرد را با مشاهده آنها اضافه کنید، سپس گزینه Add را انتخاب کنید، اگر فکر می کنید که برای کمپین مهم است.

یک بار، شما آن را راه اندازی، به سادگی یک برنامه را انتخاب کنید. شما نتایج را منعکس شده در نظر مشاهده خواهید کرد، در اینجا. شما همچنین می توانید گزینه دانلود را انتخاب کنید که این کد در اینجا است، یک فلش کوچک با خط به سمت پایین است. از آنجا، میتوانید انتخاب کنید که گزارش را به عنوان اکسل، CSV و غیره دانلود کنید. شما همچنین می توانید اسلایدها را اضافه کنید، آنها را ایمیل کنید یا حتی آنها را برنامه ریزی کنید. من واقعا توصیه می کنم از تمام شاخص های مهم برای کمپین خود مطلع شوید و هر روز به آنها نگاه کنید.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا