مقالات تبلیغات آنلاین

تعریف شاخص های عملکرد کلیدی شما 22#

زمان مطالعه: 3 دقیقه

– ما پیش از این درباره شاخص های عملکرد کلیدی یا شاخص های کلیدی عملکرد صحبت کردیم، اما فکر می کنم مهم است که یک دقیقه طول بکشد و عمیق تر به نظر برسد، به خصوص اینکه شما استراتژی خود را در مورد تجزیه و تحلیل آنلاین ارزیابی می کنید. تجزیه و تحلیل شما شامل تمام اطلاعات در مورد آنچه اتفاق می افتد از طریق کانال های بازاریابی شما، اما شاخص های عملکرد کلیدی آن اطلاعات را بهبود می بخشد که به شما یک دید کلی از عملکرد شما را نشان می دهد. شاخص های عملکرد کلیدی به شما کمک خواهند کرد که داستان بازاریابی آنلاین خود را در یک نگاه بررسی کنید. اگر شما آنها را نداشته باشید، با مقدار داده ای که در اختیار شما قرار می گیرد، غرق خواهید شد. با مشاهده شاخص های عملکرد کلیدی شما، خواهید دید که چه چیزی کار می کند، چه چیزی نیست، و چه چیز دیگری را تحت تاثیر قرار می دهد.

هنگامی که به سمت ایجاد KPI خود بروید، اطمینان حاصل کنید که آنها با اهداف کسب و کار شما هماهنگ شده اند. باید قابل اندازه گیری، آسان برای درک باشد. یک نشانگر عملکرد خوبی می تواند “5٪ افزایش در ماه” باشد، در حالی که شاخص عملکرد ضعیف “افزایش ترافیک در هر ماه” است. اگر شما یک هدف قابل اندازه گیری نداشته باشید، نتایج تفسیر آسان نیست. مطمئنا شما ممکن است از افزایش ترافیک رضایت داشته باشید، اما اگر تنها از طریق چند بازدید در هر ماه رشد کنید، مشکلی خواهید یافت. این مشکل نمایش داده نخواهد شد اگر نشانگر عملکرد اصلی شما علامت چک شود، زیرا به سادگی افزایش ترافیک بود.

شما می خواهید شاخص های عملکرد کلیدی خود را به اهداف بازاریابی خود مرتبط کنید، زیرا با تلاش های شما تاثیر می گذارند. این به شما اجازه می دهد زمانی که جشن می گیرید و زمانی که چیزی بهتر کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک آگهی را به عنوان یک تست اجرا کنید تا ببینید آیا می توانید هزینه های خرید را در سطح قابل قبول دریافت کنید، ممکن است به یک شاخص عملکرد کلیدی نیاز داشته باشید که «به دست آوردن 40 دلار CPA دست یابد». اگر شما با “Achieve 100 Sales” بروید، شما تمرکز خود را بر اندازه گیری چیزی که واقعا نمی خواهید انجام دهید. شما می توانید در آن 40 کببه موفق شوید و سپس مقیاس کوب شما “تولید 100 فروش در هر ماه” در 40 دلار برای هر کسب و کار است. “برای کمک به شروع کار، در اینجا چند مورد برای تنظیم KBI در نظر گرفته شده است.

حتما مطالعه کنید
انتخاب طراحی وب پاسخگو | طراحی وب رسپانسیو | بهینه سازی سایت با واکنشگرایی صفحات

برای فروش آنلاین، نرخ تبدیل و هزینه هر کسب (CPA) را ببینید. برای اهداف بازاریابی وسیع تر، شاخص عملکرد اصلی برای درآمد کل و حتی یک نسبت جدید برای بازدیدکنندگان بازنشسته تعیین شد. اگر از صفحه اصلی استفاده می کنید، نشانگر میزان بازده اولیه را انتخاب کنید. به این ترتیب، شما می توانید تعیین کنید که آیا ترافیک ورودی به اندازه کافی هدف قرار نمی گیرد. شما به شاخص های عملکرد کلیدی خود نگاه می کنید، خود را ترجیح می دهید و از نگرانی در مورد چیزهایی که نتیجه نهایی را تحت تاثیر قرار نمی دهند، اجتناب کنید. دیدگاه های صفحه ممکن است چشمگیر باشد، اما فقط اگر آنها در واقع درآمد کسب کنند. من شاخص های عملکرد کلیدی کسب و کار و بازاریابی را با یک صفحه گسترده اکسل پیگیری می کنم، اما شما همچنین می توانید از برنامه https://www.geckoboard.com/ یا http://www.cyfe.com برای ساخت پانل CBI به شما اطلاعات داخل پروفایل نگاه کنید .

وقت خود را انتخاب کنید، معیارهایی را که برای شما مناسب است انتخاب کنید و آن را به صورت منطقی برای کسب و کارتان سازماندهی کنید.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا