مقالات تبلیغات آنلاین

انتخاب حرفه ای برای استخدام 29#

زمان مطالعه: 4 دقیقه

– همانطور که سابقه SEO را ارزیابی می کنید، ممکن است تصمیمی بگیرید که از یک حرفه ای به نفع شما باشد. شما می توانید یک تامین کننده را استخدام کنید تا لیستی از توصیه های خود را به شما ارائه دهد یا یک تیم کامل برای اجرای استراتژی ای که آنها در حال توسعه می باشد. بهینه سازی موتور جستجو توانایی آوردن مقادیر باور نکردنی ترافیکی را به وب سایت شما می دهد. به همین دلیل، اگر یک حرفه ای مناسب را استخدام کنید و فرصت کافی برای موفقیت داشته باشید، امکان بازگشت سرمایه در آن وجود دارد. صدها عامل وجود دارد که تعیین می کند که چگونه وب سایت ها مرتب شده اند و هیچ سوئیچ پاسخ نوع تلنگر وجود ندارد.

به همین دلیل، SEO نیازمند تلاشهای زیادی است و تجربه زیادی برای دستیابی به نتایج معنی دار است. این هزینه بسیار بالاست، بنابراین قبل از اینکه به سمت استخدام حرفه ای بروید، بودجه خود را در نظر بگیرید. مدل بهینه سازی موتور جستجو، من از میانبر جستجوگرها برای مراجعه استفاده خواهم کرد، شما برای بررسی سایت خود، ایجاد یک استراتژی، شاید یک نگهدارنده ماهانه برای ردیابی عملکرد خود، هزینه می کنید. برای کسب و کارهای متوسط، انتظار می رود بین 3000 تا 9000 دلار برای بازنگری و توسعه استراتژی. هزینه های پیاده سازی به میزان کار مورد نیاز برای دستیابی به نتیجه مطلوب بستگی دارد، اما انتظار می رود حداقل 1000 دلار در هر ماه برای ادامه روند نگهداری.

پیشتر شما پروژه SEO را معرفی می کنید، بهتر است. اگر شما در حال طراحی مجدد وب سایت خود هستید، یک ویژگی فنی جدید را پیاده کنید یا یک محصول را به گروه تبلیغاتی خود اضافه کنید، می توانید آن را به صورت آنلاین وارد کنید تا بتوانید یک استراتژی اولیه ارائه کنید. هرگز خیلی دیر نیست، اما یک جستجوگر گوگل بد می تواند به هزینه اضافه شود. من بعضی از سؤالات را هنگام ارزیابی مشاور خود به شما می دهم، اما قبل از آن، بیایید درباره برخی از نشانه های قرمز کلیدی صحبت کنیم که همیشه باید اجتناب شود. اول، حرفه ای های حرفه ای SEO شما هیچ گونه ضمانتی را ارائه نخواهند داد. SEO بیشتر از کسب اسلات شماره یک وجود دارد.

حتما مطالعه کنید
چه وب سایتی برای بازرایابی دیجیتال موثر است 10#

شرکت هایی که خود را با اطمینان از شماره اسلات شماره یک برای تعداد معینی از کلمات کلیدی تبلیغ می کنند، بسیار سوال برانگیز هستند. این گارانتی غیر ممکن است، مگر اینکه شما از برخی از ترفندهای سایه استفاده کنید که تنها در بلندمدت باعث می شود همه چیز بدتر شود. SEO شما باید یک بازه صادقانه از نوع پیشرفت هایی که احتمال دارد مشاهده کنید، و این بهبود می تواند ماه ها برای آماده سازی سخت افزار باشد. دوم، SEO نباید شما را در تبادل لینک ها مشارکت دهد یا از صفحات سایت خود برای پیوند دادن به سایت های دیگر تحت شرایط افزایش رتبه بندی خود استفاده کنید.

همه اینها یک مزرعه لینک است، و بیشتر قدرت سایت شما را کاهش می دهد. سوم، چیزی شبیه نتایج فوری نیست. عجیب و غریب است که 700 دلار 700 دلاری را با تضمین نتایج فوری ببیند، اما SEO واقعی کارهای زیادی را انجام می دهد و این تجربه به حق بیمه می رسد. اگر شما نمیتوانید SEO با کیفیت بالا را بپردازید، در سایت SEO lynda.com موفقیت در جستجوگرها خود را بیشتر از پرداختن برای یک راه حل سریع SEO پیدا خواهید کرد. در نهایت، از هر کسی که ادعا می کند رابطه خاص با Google یا خدمات دایرکتوری برجسته داشته باشد، اجتناب کنید.

گوگل برای بهینه سازی موتورهای جستجو موفق به پرداخت و یا هر کسی با خطوط سریع نمی پذیرد. در حال حاضر، برخی از روابط SEO یا منابع ممکن است در گوگل باشد یا به نوعی تعلق دارند و این بد نیست، فقط می دانیم که هیچ درمان ویژه ای یا دانش داخلی خاص وجود ندارد. در حال حاضر، اینها برچسب های قرمز اصلی هستند و خوشبختانه هنوز تعداد زیادی از جستجوگرهای بسیار واجد شرایط و با استعداد وجود دارد که آماده کسب و کار شما در سطح جدید هستند. شما می توانید جستجو در LinkedIn یا توییتر با درخواست از شبکه برای هر گونه توصیه. با همکاران خود در صنایع مشابه صحبت کنید تا ببینید آیا آنها با SEO موفق بوده اند.

حتما مطالعه کنید
ایجاد یک مدل برنامه ریزی محتوا برای پیشرفت | بهترین روش برنامه ریزی | ادوردز20

برخی از بهترین ارجاعات از افرادی است که تجربه مشاوره با مشاور خود دارند. شما می توانید نگاهی به افرادی که به وبلاگ های SEO کمک می کنند یا مقاله های خود را در مورد موضوع خود بنویسید. Quora.com گفتگوهای زیادی در مورد ارزش تحقیق دارد. از آنجا، شما می توانید پاسخ های فردی را بررسی کنید و ببینید آیا آنها مطابق معیارهای شما هستند. نگاهی به کنفرانس ها و ارائه دهندگان. اگر کنفرانس قابل توجه باشد، سخنرانان احتمالا مورد بررسی قرار خواهند گرفت و یک نقطه شروع خوب خواهند بود. حتی اگر آنها خارج از محدوده قیمت خود باشند، ممکن است شما را به کسی که دوست دارید توصیه کند. شما می توانید با ایمیل یا توییتر ارتباط برقرار کنید تا یک مکالمه اولیه برقرار کنید.

همانطور که لیست کوتاه خود را ایجاد می کنید، شما باید نقل قول ها را از چند احزاب برای مقایسه داشته باشید، موارد ذیل را در نظر بگیرید. آیا SEO دارای نمونه های مرتبط با صنعت شماست؟ آیا تا به حال در کسب و کار جستجوگرها بوده اید؟ چند سال تجربه آنها؟ درباره ابزار و منابع مورد استفاده خود بپرسید. نباید هیچ مشکلی با شفافیت داشته باشید و حداقل باید از Google Webmaster Tools استفاده کنید. از آنجا، عمیق تر به ویژگی های فرد یا سازمان می پردازد. احساس هر گونه بررسی در اینترنت، در صورتی که به آموزش جستجوگرها کمک می کنند، در نظر مشخصات LinkedIn.

شما به دنبال افرادی هستید که مدتی در صنعت مربوطه بوده اند. در حال حاضر، بسیاری از شرکت های جستجوگرها و کارکنان، مشاوران Oncote را می خوانند که واقعا فارغ التحصیلان بازاریابی تازه هستند. در حال حاضر این همیشه یک چیز بد نیست جستجو در جستجوگرها نسبتا برش و خشک است، تا زمانی که مشاور به نظر می رسد واجد شرایط و احتمالا یک تیم واجد شرایط نیز استخدام می کنند. اما مفید است بدانید تمام افرادی که با پروژه شما ارتباط برقرار می کنند. اگر شما یک فرد خاص را در تیم مطابقت ندهید، این امتیاز کلی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. در نهایت، فرد یا تیم را در کل پیشنهاد ارزیابی کنید.

حتما مطالعه کنید
تعریف شاخص های عملکرد کلیدی شما 22#

فقط روی قیمت و یا صرفا بر روی تجربه تمرکز نکنید. بسیاری از سازمان های گرانقیمت وجود دارند که کار وحشتناکی انجام می دهند و بسیاری از مبتدی ها به خوبی فکر می کنند که می توانند ارزش زیادی برای روند شما داشته باشند. استفاده از جستجوگرها یک تصمیم بزرگ است. خطای SEO ممکن است چیزهای بدتر را برطرف کند، به همین علت تلاش و کوشش خود را انجام دهید و در تحقیق خود کامل باشید.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا