مقالات تبلیغات آنلاین

تبلیغات جستجوی متن را راه اندازی کنید 31#

زمان مطالعه: 15 دقیقه

تبلیغات جستجوی متن

– Fawasover بیایید از طریق اولین مقاله ساختمان بر روی آگهی جستجو کلیک کنید. در اینجا من به حساب Adwords من در adwords.google.com وارد میشویم و ما در نمای کنترل پنل هستیم. بنابراین اولین قدم برای ایجاد یک کمپین است، و برای انجام این کار، من از کمپین ها در منوی ناوبری در بالای صفحه انتخاب می کنم. اگر این اولین بار است که شما یک کمپین را ایجاد کرده اید، “ایجاد اولین کمپین خود” را در اینجا در گوشه بالا سمت راست انتخاب می کنید و اگر قبل از ایجاد آن یک گزینه متفاوت داشته باشید، یک کمپین جدید ایجاد کنید.

بنابراین اجازه دهید این گزینه را تعریف کنیم، و آن را به جلو حرکت می دهد و ما را از طریق روند ایجاد اولین کمپین ما حرکت می دهد. در حال حاضر، اولین چیزی که ما میخواهیم انجام دهیم، به جای پریدن و ویرایش نام کمپین، ابتدا نوع کمپین را انتخاب کنید. هنگامی که ما گزینه نوع کمپین را تغییر می دهیم، گوگل این صفحه را به روز رسانی خواهد کرد، که ما را از هرگونه اطلاعاتی که قبلا تعیین کرده ایم، از دست می دهد. هنگامی که منوی کشویی در کنار لیست Type را انتخاب می کنید، گزینه های زیادی برای شما در اختیار شما قرار می گیرد.

در اینجا ما شبکه جستجو، شبکه نمایش، خرید و غیره را داریم. شما همچنین ممکن است گزینه ای برای شبکه جستجو با نمایش، انتخاب کنید. اجازه بدهید به طور خلاصه به شما توضیح دهم. شبکه جستجوی آگهی شما را نشان می دهد زمانی که کسی در واقع جستجو را انجام می دهد. این می تواند در Google یا یکی از شرکای جستجوی دیگر ما باشد. اما اصلی ترین چیز در شبکه جستجوی این است که کسی در واقع کلمات کلیدی را می نویسد و قصد نشان می دهد. شبکه نمایش تبلیغات شما را در وب سایت ها و برنامه ها نشان می دهد، جایی که کلمات کلیدی شما مربوط به محتوای آن سایت می باشد.

جستجو در شبکه با انتخاب صفحه نمایش، که در اینجا لیست نشده است، در هر دو جستجو برای کلمات کلیدی و همچنین صفحات مربوط به آن در وب نمایش داده می شود. اکنون برای اولین آگهی شما، من واقعا با انتخاب Search انتخاب میکنم. من این کار را انجام خواهم داد و اکنون این صفحه برای کمپین جستجو در شبکه تنظیم شده است. اولین کاری که باید انجام دهیم این است که این نامزد را انتخاب کنیم. من این را با انتخاب در زمینه ای که “کمپین شماره یک” را می گویم انجام می دهم و جایگزین متن می کنم. شما باید کمپین خود را با چیز خاصی بنویسید.

این است که برای شما آسان است که همه چیز را که در هنگام نگاه کردن به گزارش های شما در حال وقوع است، درک کنید. برای مثال، من یک تبلیغ برای H + ایجاد میکنم. این شرکت نوشیدنی های ورزشی است و اعلامیه ما یک نمونه رایگان را ارائه می دهد. بنابراین من می خواهم این کمپین را به اندازه کافی مشخص کنم، بنابراین می دانم وقتی که به گزارشات نگاه می کنم، چه اتفاقی می افتد. به سمت راست نوع، شما چندین گزینه را دریافت خواهید کرد. در اینجا ما استاندارد، تمام ویژگی ها، برنامه موبایل را نصب کرده ایم و غیره. استاندارد یک نقطه شروع عالی است، نقطه ای که گوگل به طور پیش فرض آن را استفاده می کند.

اگر همه ویژگی ها را انتخاب کنید، متغیرهای بیشتری خواهید داشت که به شما اجازه می دهد گزینه های مختلف در این تبلیغات را سفارشی کنید. من این گزینه را به عنوان یک معیار را ترک خواهم کرد و من صفحه پیمایش را ادامه خواهم داد. ابتدا، ما بخش شبکه ما را داریم. این جایی است که ما شبکه ای را انتخاب می کنیم که تبلیغات ما نمایش داده می شود. ما در شبکه جستجوی Google که شامل شرکای جستجو است، فرض می کنیم. این شرکای جستجو صدها سایت غير گوگل مانند اولين و YouTube است. اگر نمیخواهید تبلیغاتتان در این سایتها ظاهر شود، میتوانید این گزینه را لغو کنید.

اگر شما تازه شروع کردهاید، من واقعا میخواهم آن را فقط یک شبکه جستجوی Google بگذارم، زیرا واقعا به بهبود و درک اطلاعات شما کمک میکند و میتوانید محدوده را از آنجا گسترش دهید. اما هر چه اهداف کسب و کار شما را حس می کند، انجام دهید. در اینجا می توانید تصمیم بگیرید که آیا شما علاقه مند هستید، از جمله شرکای شبکه نمایشی. از آنجا که ما فقط می خواهیم به شبکه جستجو، ما شماره را انتخاب کنید. همانطور که پایین حرکت میکنید، دستگاهها را خواهید دید و گوگل تایید میکند که تبلیغات شما در همه دستگاههای واجد شرایط به طور پیشفرض نمایش داده میشود. اگر می خواهید این را بعدا سفارشی کنید، این کار را با استفاده از نرخ پیشنهادات انجام می دهید، اما این فراتر از آن چیزی است که امروز انجام می دهیم.

در اینجا یک روش خوب برای تأیید صحت موقعیت مکانی شما است. شما واقعا میخواهید اهداف خود را تعیین کنید. بنابراین از سایت هایی که نیاز دارید دقیقا استفاده کنید. اگر شما یک کسب و کار محلی هستید، محلی را شروع کنید. شما می توانید در جعبه موقعیت مکانی انتخاب کنید و شهر خود را، به عنوان مثال، سانتا باربارا، بنویسید. ما می توانیم از منوی کشویی که ظاهر می شود انتخاب کنیم. هنگام انتخاب، می توانید ببینید که این شهر چقدر طول می کشد، شما می توانید آن را اضافه یا حذف کنید، یا گزینه دیگری در کنار افزودن مکان های اطراف را انتخاب کنید.

این یک جعبه محاوره ای دیگر است که به شما اجازه می دهد به مسیر و کشف گزینه های مختلف برای دیدن دقیقا همان چیزی که هدف قرار دارد باز کنید. من قصد دارم این را با انتخاب X در گوشه سمت راست بالا ببندم. شما همچنین می توانید یک کد پستی را جستجو کنید، به عنوان مثال، 93101، یا ما می توانیم یک شهرستان را انتخاب کنیم، مانند لس آنجلس. آنچه که برای آگهی شما مناسب است را انتخاب کنید. در حال حاضر، برای این مثال، من قصد دارم چیزی بسیار گسترده ای انتخاب کنم و نظم مشخص شده در ایالات متحده و کانادا را ترک کنم.

همانطور که من همچنان پیمایش میکنم، گوگل قصد دارد برخی از پیشنهادات در مورد زبانها را ارائه دهد. در حال حاضر، چون ما کانادا را هدف قرار داده ایم، گوگل می داند که مردم کانادا نیز به زبان فرانسه صحبت می کنند، و پیشنهاد می کند که من می توانم افرادی را که از رابط کاربری در فرانسه استفاده می کنند، هدف قرار دهند. با این حال، اگر تبلیغات من فقط به زبان انگلیسی باشد، من فقط می خواهم انگلیسی را هدف قرار دهم. همانطور که ما به پایین حرکت میکنیم، اکنون گزینه ای برای تعامل با استراتژی پیشنهاد ما وجود دارد. در حال حاضر، استراتژی پیشفرض پیشفرض شما، گوگل را خودکار پیشنهادات برای به حداکثر رساندن کلیک می کند.

حتما مطالعه کنید
مقدمه ای برای اندازه گیری داده ها 18#

این به این معنی است که آنها قصد دارند پیشنهاد واقعی را براساس هر کلیک انجام دهند. بنابراین به راست، می توان گفت، من می خواهم حداکثر CPC را تنظیم کنم، بنابراین من مایل به پرداخت بیش از 2 دلار در هر کلیک نیستم، CPC هزینه هر کلیک است. اگر گوگل را خالی بگذارید، گوگل قصد دارد همان مقدار پول را صرف کند، زیرا فکر می کند که برای صرفه جویی در میزان کلیک در برابر بودجه روزانه خود، هزینه می شود. بنابراین اگر شما بودجه می گوئید، 10 دلار در روز، گوگل می خواهد چگونگی به دست آوردن شما در هر کلیک حداکثر در آن بودجه.

اگر میخواهید کنترل بیشتری بر این داشته باشید، میتوانید از منوی کشویی انتخاب کنید و قیمتهای دستی CPC را انتخاب کنید. این به شما امکان می دهد یک پیشنهاد پیشفرض برای آن CPC ها تنظیم کنید، و شما می توانید بعدا بر اساس هر کلمه کلیدی ویرایش کنید. شما همچنین می توانید بودجه خود را اضافه کنید. استراتژی های پیشنهاد خودکار خودکار وجود دارد که می توانید از آنها انتخاب کنید، با این حال، امروز نمی خواهم به هیچ کدام از این استراتژی ها برسم. هنگامی که شما آماده هستید که به AdWords بیشتر قدم بگذارید، می توانید در مورد Google AdWords به سراغ من بروید. بیایید به عقب بر گردیم، و ما استراتژی پیشنهاد خودکار را انتخاب میکنیم، حداکثر کلیک، و اجازه دهید هر بودجهی 25 دلار در روز تعیین شود.

در مورد بودجه روزانه به عنوان راهی که اجازه می دهد آگهی های خود را اجرا کنید، به اهداف خود برسید. بنابراین بگذارید بگوییم چیزها در حدود 0.10 دلار در هر کلیک هستند. اگر می خواهید 100 کلیک در روز، پس شما باید حداقل 10 دلار در روز بپردازید. همانطور که رشد می کنید، شما قادر خواهید بود که توانایی کسب درآمد بیشتر را داشته باشید، و گوگل به شما برخی از بودجه های توصیه شده را به شما پیشنهاد می دهد. بهترین راه برای شروع این است که یک مقدار پولی را انتخاب کنید که مایل هستید صرف آموزش خود کنید. همانطور که در Google AdWords سرمایه گذاری می کنید، قصد دارید به داده ها نگاه کنید و نتایج را مشاهده خواهید کرد و شما می توانید این پیشنهادات را مدیریت کنید.

2241/5000
أتناء مظلوم التمرير لأسفل، صلى الله صلى الله عليه و آله و سلم. الآن، نظرا لأننا استهدفنا كندا، تعرف غوغل أن الأشخاص في كندا يتحدثون أيضا باللغة الفرنسية، وهو يشير إلى أنني قد أرغب في استهداف الأشخاص الذين يستخدمون الواجهة باللغة الفرنسية. وامع ذلك، إذا كانت إعلاناتي ستكون باللغة الإنجليزية فقط، فأنا أريد استهدف اللغة الإنجليزية فقط. در حال حاضر، نرخهای رسمی ارز در بازارهای بینالمللی افزایش مییابد. الآن، ستعمل إستراتيجية عروض الأسعار الافتراضية على تمكين غوغل من أتمتة عروض الأسعار لزيادة النقرات إلى أقصى حد.

وهذا أنم سعينون عرض الصف الفعلي على النقرة. إلى اليمين، يمكنك القول، أريد تعيين حد أقصى للكلفة بالنقرة، لذلك لست مستعدا لدفع أكثر من دولارين (أو ما يعادله بالعملة المحلية) لكل نقرة، تكلفة النقرة هي تكلفة النقرة. إذا تركت هذا الحقل فارغا، فستعمل غوغل على إنفاق الأموال التي تعتقد أنها تحتاج إلى إنفاقها لتحقيق أقصى قدر من النقرات مقابل ميزانيتك اليومية. لذا، إذا خصصت ميزانية قدرها 10 دولارات أمريكية (أو ما يعادله بالعملة المحلية) في اليوم، فإن غوغل ستعرف كيفية الحصول على أكبر عدد ممكن من النقرات في حدود تلك الميزانية.

إذا كنت تريد المزيد من التحكم في ذلك، يمكنك التحديد من القائمة المنسدلة وختيار عرض سعر النقرة اليدوي. ویتیح لك ذلك تعيين عرض المعرفة المعارف المعارف، ويديوككن مدلي را به علت كلمات كليدي رييسسي. کما عظیمیفیتیك أيضا. هناك استراتيجيات عروض أسعار تلقائية أخرى يمكنك تحديدها، ومع ذلك، لن أذهب إلى أي من هذه الاستراتيجيات اليوم. إندما تكون مستعد للتعامك في أدوردس، يمكنك الانتقال إلى الدورة التدريبية كلاه آدم راننده. لنعود، وسنختار إستراتيجية الأسعار الخالية، ونزيد النقيد، ودعنا نحدد قدية قدر ها 25 دليلة آمريكا في اليوم.

نظر سنجی در مورد ائتلاف بین المللی برای ترویج تبلیغات در زمینه تحقق اهداف. لنفراتز أن المتوسطات تبلغ دورة 0.10 دلار آمریکا (یا ما عادلانه المحلیة) لكل سبرة. در صورت تمایل به 100 کارت گرافیک، حتما باید 10 دلار به صورت عادی پرداخت شود. اذاء النفس، قسمتی از من الجزءة المضيات المقطحة كما تذهب است. أفضل طريقة للبدة الاقتصاد مبلغ من الملل الذي كنت على معروف لانافة لتثعيف نفسك. عندما تستثمر برای رسیدن به اهداف ارشد، ارزیابی و ارزیابی منابع اطلاعاتی و راه حل های مناسبی برای ارزیابی اعتبارات.

ممکن است بخواهید بیشتر پول بپردازید، ممکن است بخواهید پول کمتری صرف کنید. شما ممکن است بخواهید پول بیشتری را برای کلمات کلیدی خاص در زمانهای خاصی صرف کنید. همه اینها قابل تنظیم است، زیرا در Adwords پیشرفت بیشتری خواهید داشت. ما با بودجه ای 25 دلار در روز شروع خواهیم کرد و ما پایین حرکت خواهیم کرد. آخرین قسمت در اینجا “افزونه های تبلیغ” نامیده می شود. اگر میخواهید درباره افزونههای تبلیغاتی بیشتری کسب کنید، پیوند «نگاهی به تور» را انتخاب کنید، و Google به شما برای شما افزونههای تبلیغاتی را نشان میدهد. افزونه های تبلیغاتی در حال حاضر تمایل به بهبود کیفیت تبلیغات شما را دارند اما تمایل دارند که میزان کلیک شما (CTR) را افزایش دهند و تمایل دارند کمی کمتری در رقبا که از پسوندهای تبلیغ استفاده نمی کنند، کمی هزینه کنند.

ما به شدت توصیه میکنیم که با افزودنیهای تبلیغاتی کشف کنید و ببینید آیا آنها برای اهداف خاص شما مفید هستند یا خیر. پس از اتمام ارزیابی و تنظیم افزونه های تبلیغ خود، آماده هستیم. از اینجا، من “Save and Continue” را در گوشه پایین سمت راست انتخاب می کنم. بنابراین در این مرحله ما اولین کمپین را ایجاد کردیم. اما هنوز کارهایی برای انجام دادن داریم آنچه که اکنون نیاز داریم، ایجاد گروه تبلیغاتی ما است و اگر بخواهید به یاد داشته باشید، گروه افزوده شامل گزینه های هدف گذاری است. بنابراین ما می خواهیم در مورد آنچه که ما به این بخش می رویم بسیار خاص است.

اکنون، هنگامی که ما از گروههای تبلیغاتی فکر میکنیم، گروههای تبلیغاتی شما شامل چندین آگهی هستند که همه آنها به یک موضوع متمرکز با کلمات کلیدی اختصاص یافته است. بنابراین گروههای تبلیغاتی شما به کلمات کلیدی مرتبط بسیار خاص هستند و شما معمولا از 15 تا 20 کلمه کلیدی در یک گروه تبلیغاتی خاص میخواهید. اولین چیزی که میخواهیم انجام دهیم این است که وارد صفحه اصلی ما شوید. شما می توانید این کار را انجام دهید اگر می خواهید Google به شما ایده هایی بر اساس این صفحه فرود داده شود. شما همچنین می توانید “صفحه اصلی من آماده نیست” را انتخاب کنید و شما می توانید با انتخاب یک وب سایت جایگزین یا وارد کردن محصول یا سرویس خود، ایده های گروه های تبلیغاتی را بیابید.

حتما مطالعه کنید
ساخت سایت حرفه ای برای افزایش فروش بیشتر | سایت فروشگاهی راه فروش | ادوردز20

در حال حاضر، من قصد دارم از طریق این روند به صورت دستی، اما احساس رایگان برای کشف هر یک از این گزینه های خود را. بنابراین، اولین چیزی که ما انجام خواهیم داد نام گروه ما است. اکنون به یاد داشته باشید، چون شما چندین گروه آگهی دریافت می کنید، شما باید این آیتم خاص را نام ببرید، بنابراین شما می دانید که این گروه آگهی چیست. به عنوان مثال، من یک گروه تبلیغاتی ایجاد می کنم که یک نمونه رایگان را رها کرده و این گروه تبلیغاتی بر افرادی که برای گروه های ورزشی مارکدار جستجو می کنند، تمرکز خواهد کرد. پس از آن ما کلمات کلیدی خود را وارد خواهیم کرد. این کلمات کلیدی زمانی اعلام می شود که تبلیغ ما ظاهر شود.

در حال حاضر، در این مورد، ما می خواهیم آگهی ما زمانی ظاهر شود که افراد به دنبال نوشیدنی های ورزشی با نام تجاری می گردند. من یک نمونه نمونه رایگان را در آگهی که نمایش داده می شود به آنها خواهم داد. بنابراین، من برخی از کلمات کلیدی را اضافه خواهم کرد. فرض کنید، به عنوان مثال، gatoride. در سمت چپ، متوجه خواهید شد که گوگل به شما ایده های اضافی را در هنگام وارد کردن کلمات کلیدی می دهد. در اینجا می بینم که موضوعی به نام “نوشیدنی های ورزشی” وجود دارد و در زیر آن، ما برخی از کلمات کلیدی داریم. من یک گزینه کلیدی را در آنجا انتخاب کرده ام و می توانیم ببینیم که گوگل به ما نوشیدنی های ورزشی G2، تبلیغات نوشیدنی های ورزشی و غیره می دهد.

بنابراین، من باید قادر به باور داشته باشم که نوشیدنی ورزشی G2 نوع دیگری از نوشیدنی ورزشی است. در این مورد، این مارک تجاری است. من “g2 sports drink” را تایپ میکنم ما می توانیم در Gatorade نوشیدنی بنویسیم. ما می توانیم در “Burede، شربت بورید” و غیره بنویسیم و غیره. به طور معمول، شما نیاز دارید بین 15 تا 20 کلیدواژه مرتبط با گروههای تبلیغاتی خود داشته باشید. من فقط یک نوع کار در یک مجموعه بسیار عمومی در اینجا، فقط به شما برخی از ایده ها. بنابراین من بهترین شیوه های من را دنبال نخواهم کرد، اما من فکر می کنم شما یک ایده را پیدا کرده اید که این را با هم بررسی می کنیم.

در حال حاضر از اینجا، همانطور که در پایین صفحه پیمایش میکنید، میتوانید این گزینه را در یک گروه تبلیغ دیگر اضافه کنید. بنابراین، یک تنظیم فوری ایجاد کنید و یک گروه تبلیغ دیگر برای مجموعه دیگری از موضوعات ایجاد کنید. بنابراین شاید شما می خواهید به جستجو برای هر کسی به دنبال نوشیدنی های ورزشی در شکل کلی، تا مردم به دنبال “بهترین نوشیدنی های ورزشی”، یا “نوشیدنی های ورزشی خوشمزه ترین،” و یا “آخرین نوشیدنی های ورزشی”، و غیره، و غیره. هنگامی که شما در حال شروع کردن، شما می خواهید به نگه داشتن چیزهای به عنوان محکم تا آنجا که ممکن موجود است، به طوری که شما درک خوبی از حس که در آن شما پول خود را صرف، و چگونه به شما در بهبود است.

بنابراین فقط در یک راه اندازی که احساس راحتی می کند که بتوانید شروع به کار کنید، سرمایه گذاری کنید. اکنون، قبل از این که بخواهیم این بخش را ادامه دهیم، نمی خواهم به عقب برگردم و زمان بیشتری را صرف صحبت کردن در مورد کلمات کلیدی می کنم. در حال حاضر، هر چیزی که وارد این لیست شده اید، یک بازی گسترده خواهد شد. در اینجا این اتفاق میافتد که گوگل همچنین اجازه استفاده از اصطلاح اصلاح شده را میدهد. بنابراین، در این مورد، تمام خطاهای مربوط به املایی، مترادف ها و جستجوهای مربوطه کار خواهند کرد. بگذار بگوید، به عنوان مثال، من کلمه کلیدی “بهترین نوشیدنی ورزشی” را اضافه کردم. در حال حاضر، این به خودی خود، به عنوان تطبیق گسترده ای، به این معنی که اگر کسی برای “بهترین نوشیدنی های ورزشی،” و یا به دنبال “بهترین نوشیدنی بازی،” هنوز هم برای رفتن به آگهی گوگل است.

این بسیار وسیع است اگر می خواهید آن را حل کنید، می توانید علامت پلاس را در مقابل کلمات اضافه کنید. وقتی علامت پلاس را اضافه می کنید، گوگل به شما می گوید که شما یک زمان جستجوی اصلاح شده ای را می خواهید مطابقت دهید. آنچه که او انجام می دهد اصطلاح اصلاح شده است، اما نه مترادف، فقط تفاوت بسیار نزدیک است. بنابراین، هنگامی که شما آن را انجام مانند این، شما هم اکنون می توانید در هر منظور به نظر می رسد، بنابراین شما هنوز هم می توانید برای جستجو “نوشیدنی های ورزشی، است که بهترین،» گوگل را برای نمایش آگهی. شما همچنین می توانید به Google بنویسید: “بهترین نوشیدنی ورزشی چیست؟” اگر میخواهید نظم را در نظر بگیرید که کلمات ظاهر میشوند، میبایست آنها را در براکت قرار دهید.

به طوری که ما می توانیم در نقل قول، “بهترین نوشیدنی های ورزشی،” در این مورد ارسال، آنچه شما است مطابق با عبارت به طور گسترده ای. بنابراین، گوگل می گوید: “سلام، این کلمات” باید در این نظم ظاهر شود “، اما کلمات می توانند کمی متفاوت باشند.” در حال حاضر، چیزهایی که می توانید در کلمات کلیدی انجام دهید وجود دارد. برای مثال، میتوانید یک علامت منفی اضافه کنید و هر نوع لغاتی را که میخواهید با مسابقه گسترده مرتبط نباشید حذف کنید. بنابراین من می تواند یادداشت ارسال نامه منهای، این بدان معنی است که من هیچ عبارات جستجو که شامل کلمه را نمی خواهم “بررسی است.” بنابراین، اگر کسی، “گاتورید” نوشت: “من نمی خواهم به من اضافه ظاهر، اگر چه من مدت کلمه کلیدی معرفی گسترده ای است.

در حال حاضر، مقدار زیادی وجود دارد که شما می توانید با استفاده از کلمات کلیدی انجام دهید. اگر میخواهید عمیقتر شوید، میتوانید در اینجا انواع مختلفی از بازی را مشاهده کنید تا همه چیز در مورد انواع مطابقت در انجمنهای پشتیبانی Google را ببینید. یا شما می توانید در دوره آموزشی ابتدایی در Google Adwords، اینجا در lenda.com نگاهی بیاندازید، که به شما در نحوه کارکرد این کلمات کلیدی کمک خواهد کرد. از اینجا، بیایید پیش برویم و در پایین صفحه «دنبال تبلیغات» را انتخاب کنید. ابتدا ما به یک آگهی تبلیغاتی خود برای ویرایشگر برویم. شما در بالای صفحه متوجه خواهید شد که گوگل نام گروه ما را نمایش می دهد.

در اینجا برخی از کلمات کلیدی که ما هدف قرار می دهیم. در پایین، این جایی است که ما اعلامیه واقعی خود را ایجاد می کنیم. اولین چیزی که ما باید انجام دهیم این است که وارد url url نهایی شوید، این همان جایی است که مردم پس از کلیک روی آگهی شما به آنجا می روند. اگر قبلا به یاد داشته باشید، ما هر صفحه ای را می خواهیم که کاربر به طور عمده، صفحه اصلی، به آنچه که در آن صحبت می کنیم، دسترسی پیدا کند. بنابراین اگر ما قصد داریم یک نمونه رایگان ارائه دهیم، صفحه کاربر باید دستورالعمل های بسیار دقیقی در مورد نحوه دریافت این نمونه رایگان داشته باشد.

حتما مطالعه کنید
بازاریابی محتوا چیست؟ | با پادشاه سئو آشنا شوید | نقش محتوا در بازاریابی مارکتینگ چیست؟

ارسال آنها به خانه یک ایده واقعا بد است. من به جلو بروید و آدرس آدرس مورد نظر را وارد کنید. پس از آن، من در جعبه آدرس را انتخاب خواهم کرد تا روند را دنبال کنید. در اینجا ما شروع به ایجاد آگهی می کنیم. هنگامی که آگهی خود را ایجاد می کنید، باید بر روی ارزش مشترک تمرکز کنید. این چیزی است که شما آن افراد را می خواهید؟ آیا حمل و نقل رایگان، قیمت پایین است؟ هر چه هست، می خواهید آن را شناخته باشید. بنابراین در این مورد، ما یک نمونه رایگان از نوشیدنی های ورزشی ارائه می دهیم، بنابراین ممکن است فقط آن را بنویسید و آن را بنویسید.

این یک عنوان بسیار متقاعد کننده است که توجه خاصی را جلب خواهد کرد. در حال حاضر، متوجه خواهید شد که وقتی شروع به تایپ کردن عنوان کنید، یک نوار کوچکی که در زیر کادر متن ظاهر می شود را می بینید. این گوگل به شما اجازه می دهد که تعداد کاراکترهای باقی مانده را بدانید. بنابراین، اگر من کلمات بیشتری بنویسم، به عنوان مثال، Google این بخش را به رنگ قرمز نشان می دهد و به من می گوید که اطلاعاتی که وارد کرده اید بسیار طولانی است. من باید این کلمات را حذف کنم و بازی کنم تا عنوان صحیح را بدست آورم. از اینجا، ما متن را که زیر عنوان تبلیغ نمایش داده می شود ایجاد می کنیم.

اکنون می توانید دو خط توضیحات برای آن دریافت کنید. شما در سمت چپ صفحه نمایش متوجه خواهید شد، ما برای این پیش نمایش پیش می رویم، بنابراین ما می توانیم توضیح خط اول خط دوم را زمانی که آگهی در سمت Google است، ببینیم. اگر آگهی در بالا و پایین گوگل باشد، متوجه خواهید شد که توصیفها با هم کار می کنند، بنابراین خط اول و خط دوم در یک خط ظاهر می شوند. وقتی این توصیفها را ویرایش میکنید متوجه خواهید شد که آگهی در این پانل پیش نمایش فرمت شده است. همانطور که شما در مورد نوشتن کپی خود فکر می کنید، اولین چیزی که باید به آن فکر کنید این است که شامل قیمت ها در پیش است.

شما فقط برای یک کلیک پرداخت می کنید. بنابراین اگر یک کاربر بر روی محصول خود کلیک کند و بر اساس صفحه فرود شما گران باشد، این یک هشدار یک کلیک است. بنابراین شما می توانید سعی کنید قبل از به اشتراک گذاری قیمت، به طوری که افرادی که می رسند می دانند که آنها خود را به چه دردی می گیرند. در حال حاضر، این یک بیانیه کلی است و برای هر عمودی کار نخواهد کرد. بنابراین بازی با زبان تبلیغی منطقی است که برای جمعیت شما وجود دارد. هرچند که همیشه می خواهم کار را نیز انجام دهم، اما این کلمات مانند “خرید در حال حاضر”، “امروز تماس”، “سفارش”، “فهرست”، “اشتراک” و غیره است. اینها همه چیز بسیار مهم هستند.

یکی دیگر از چیزهای مهم این است که شامل حداقل یک کلمه کلیدی باشد. هنگامی که یک کاربر در Google جستجو میکند، تبلیغات هر متنی را در آگهی مطابق با کلیدواژه تایپ شده توسط کاربر نشان می دهد، به طوری که اگر کسی آن آگهی را با جستجوی یک نوشیدنی ورزشی پیدا کند، کلمه “نوشیدنی ورزشی” در مرکز عنوان بسپارد. این به خاطر توجه به این اعلامیه است. شما می توانید با ایجاد گروه های تبلیغاتی با تعداد بسیار کمی کلمات کلیدی، دقت زیادی کسب کنید، و به این ترتیب تبلیغات شما می تواند بسیار خاص باشد. ما به جلو برویم و در حال حاضر در توضیحات بنویسیم، بنابراین می توانید ببینید چه اتفاقی افتاده است.

پس از دریافت محتوای تبلیغی، باید عنوان بنر نمایش داده شود. عنوان نشانگر نمایش داده شده ممکن است چیزی متفاوت از عنوان واقعی URL باشد. بنابراین عنوان عنوان می تواند بسیار خوب و آسان برای استفاده، اگر عنوان نهایی نهایی واقعا طولانی است. اکنون، همانطور که با تجزیه و تحلیل های خود و تمام ردیابی خود تنظیم می کنید، توصیه می کنم که Wurl نهایی شما واقعا شامل برخی از ردیابی شما می شود. بنابراین ما می خواهیم کارگزار، صادر کننده و کمپین را که در آدرس و نشانی اینترنتی قرار دارند، ببینیم. در حال حاضر، برخی از تنظیمات خاصی وجود دارد که می توانید اجازه دهید Google به طور خودکار آن اطلاعات را به این آدرس های Werl توزیع کند و ما به این درس نمی رویم، اما شما می توانید تمام این را با تماشای دوره “برنامه آموزش عمومی عمومی گوگل” در Analytic یا Training Google Adwords “اما بگذارید بگوییم شما یک عنوان بسیار طولانی را دارید.

شما می توانید به جای این آدرس را به عنوان یک مثال خوب و پاک، به طوری، hplussport.com/free -sample قرار دهید. در حال حاضر، گوگل قوانین خاصی برای اطمینان از اینکه عنوان WRL نمایش داده شده از آدرس WRL نهایی نیست. شما نمی توانید مردم را با افشای آنها در آنجا گمراه کنید. در حال حاضر، متوجه خواهید شد که گزینه انتخاب تلفن همراه را به عنوان اولویت دستگاه خود انتخاب کرده اید. آنچه او می کند، یکی است، به شما نشان می دهد چه چیزی در تبلیغات تلفن همراه در سمت راست صفحه نمایش نشان داده می شود. و دو، گوگل نشان خواهد داد که صفحه اصلی و آگهی شما برای تجربه تلفن همراه بهینه شده است.

اگر میخواهید بیشتر بدانید، میتوانید بر روی نماد سؤال کلیک کنید تا ببینید همه چیز مربوط به این بخش است. من آن را انتخاب می کنم، سپس “ایجاد آگهی” را انتخاب کنید. از اینجا، شما تأیید میکنید که همه چیز خوب به نظر میرسد. شما می توانید از طریق آن بروید و آیکون پلاس اینجا را روی صفحه نمایش انتخاب کنید تا در آگهی های اضافی اضافه شود. در حال حاضر، توصیه می کنم که شما دو تا سه تبلیغ در هر گروه تبلیغاتی داشته باشید، که به Google اجازه می دهد بهترین تبلیغات را بهبود بخشد. هنگامی که آماده هستید، کمپین بررسی را انتخاب خواهید کرد. شما می توانید تمام جزئیات را اکتشاف کنید، سپس “ذخیره و پایان” را انتخاب کنید تا راه خود را پیدا کنید.

اگر شما اطلاعات صورتحساب خود را تنظیم نکرده اید، متوجه خواهید شد که گوگل به شما یک پیام خطا داده، همانطور که برای من انجام داد. شما می خواهید با انتخاب “تعمیر آن” برای تنظیم اطلاعات صورتحساب حرکت کنید. هنگامی که صورتحساب خود را می گیرید، بودجه شما تأیید خواهد شد و شما در حال رفتن خواهید بود. یک روز یا بیشتر برای نشان دادن یک تبلیغ خود ارسال کنید، سپس آن را به طور مرتب بررسی کنید تا عملکرد آن را اندازه گیری کنید.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا